Hotel Gorfion-Malbun ****

Hotel Gorfion-Malbun
Gorfion-Malbun
8,7

24 reviews over Hotel Gorfion-Malbun in het Nederlands

nog nooit zo vriendelijk personeel meegemaakt

Miep, 9-2-2016

Het personeel is ongelooflijk vriendelijk. De kinderen voelen zich heel goed thuis in dit hotel en sluiten vriendschap met het personeel, ook al begrijpen ze de taal niet. Wij konden niet onmiddellijk vertrekken wegens ijs op de parking, en iedereen, van de poetsvrouw tot de mevr. die het ontbijt klaarzette, waren in de weer om ons te helpen. Toen we uiteindelijk konden vertrekken, anderhalf uur later dan voorzien, gaf de dame van de receptie ons een thermos warme koffie mee, en kwam de dame die ons bediende bij het ontbijt, nog even afscheid nemen. Warme mensen. Wij voelden er ons thuis
Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Fijne unieke belevenis!

Freek Van Belle, 3-8-2013

Wij verbleven eind juli één week in hotel Gorfion. Hotel is prijs/kwaliteit top. Steeds een vriendelijke bediening en uitstekend vers eten (buffet en a la carte). Kamers uitstekend met prachtig zicht. Hotel staat wel vooral in teken van gezinnen met kinderen (jong/oud), volwassenen in vakantieperiodes zouden zich wellicht ergeren aan de toevloed van kinderen. Wij vonden het met onze dochter van twee wel een voordeel. De kinderanimatie is hartelijk en je kunt er met een gerust hart je kind achterlaten. De omgeving is prachtig en groen, weliswaar voor niet wandelaars is er wellicht weinig te beleven. Liechtenstein is uiteraard niet groot, zodat één week wellicht voldoende is. Het binnenzwembad en de welness activiteiten konden ons weinig bekoren, maar was ook geen doel van onze vakantie. Als we toch één minpunt mogen noemen is de 'all in' formule. Alcoholische (bier, wijn...) en frisdranken maken wel geen deel uit van de 'all in'. Er is wel altijd water, thee en vruchtensap.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Zeer tevreden

Michèle, 23-7-2013

Alle beloftes worden ingevuld! Mooie kamer. Alles proper. Lekker eten, hoogstaand, gezond, veel keuze. Bediening vriendelijk, je voelt dat het de cultuur hier is in het hotel, alsook in deze streek. Prachtige ligging, zo n uitzicht. Bar met zithoeken voor s avonds. Buiten terras en speelactiviteiten. Baby kaart met groenten en fruitpap, allemaal vers. Wandelwagens, rugzakken om met kleine kinderen te gaan wandelen, leeslampen voor als kinderen al in bed zitten allemaal gratis te verkrijgen. Zwembad is basis maar goed voor even. Sauna. Lekker ontbijt.

Als ik kritisch ben dan zou ik zeggen dat er hier geen kinderzwembad is, maar wordt weer goed gemaakt door faciliteiten in de buurt.

Alles staat gewoon in teken van de baby's en kinderen. Er is aan weinig niet gedacht. Super.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Aanrader

karinp_1959, 26-9-2012

Dit hotel is een zeer kindvriedenlijk hotel. Het personeel is er helemaal op afgestemd en heel erg vriendelijk.

Zelf reisde ik niet met kinderen, maar de sfeer in het hotel was erg prettig.De kamer ingericht op kinderen, er waren 2 kleine stoeltjes en een klein tafeltje en een stapelbed aanwezig. Aangezien wij met 2 volwassenen reisden hoefden we het maar te vragen en het werd even opgelost. Het ontbijt is heel compleet en goed, de avondmaaltijd was prima verzorgd.

Gereisd met partner in september 2012

Niet twijfelen, doen!

De Baets Rudi, 2-9-2012

Zeer goed hotel, idiaal voor met kleine kinderen zijn er op voorzien.bv: kinderopvang dacht 240m³speelruimte, gratis gebruik kinderwagens,aangepaste kinder menu's,....

Omgeving: prachtige natuur, eekhoorntjes, marmotten, 400 km wandelpaden(passen)

Voeding: te veel en fijn (top)

Accomodatie: verzorgde kamers, zwembad, sauna,stoomcabine,speeltuin...

In dit hotel komt men tot rust,volop genieten voor gans de familie.

Als ik een min punt moet geven, voor de dames in de omgeving valt er niet te winkelen( geen winkelstraten, geen Wijnegem's..)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

zeer goed

van reeth-schuermans, 1-9-2011

onze vakantie is goed meegevallen.voor kinderen heb je alles.het middageten voor kinderen was niks als je iets wou moest je betalen.ook s'avonds was het niet altijd kindereten.als je dan iets anders wou kreeg je het zonder probleem en moest je niet betalen.zwembad was ok.buitenspeeltuin was zalig bij het mooie en warme weer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

zeer goed hotel met kinderen

Fam. Somers, 29-8-2011

zeer vriendelijke bediening, hebben er echt alles voor kleine kinderen, buggy, speciale kindemenu, babyfoon...

een echte aanader.

het enige wat onze kinderen gemist hebben was een buitenzwembad, we hebben echt goed weer gehad, alle dagen rond de 30 graden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

geweldige vakantie gehad!

Tom Maes, 6-8-2011

prachtig hotel, supergoede ligging!

Eten was het beste wat we ooit gehad hebben!

Kamers waren redelijk klein maar zeer netjes

Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!!!!

wij komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

super voor kinderen

rtyuytr, 17-7-2011

gwn doen!, het is erg kindvriendelijk, en heel erg schoon, de kamers zijn netjes en de ligging is perfect!
Gereisd met vrienden in januari 2011

heel leuk gezellig goede bediening

kees, 5-5-2011

goede bediening

gastvrij heel gezelig samen met mijn partner en ze zijn heel aardig in het hotel

ik geef hier voor een acht een echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gorfion-Malbun in Malbun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gorfion-Malbun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gorfion-Malbun scoort een 8.7 uit 10 op basis van 26 reviews.