Beoordelingen Hotel Naktsmajas

Het weer

22  °C

21 april 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
1 beoordeling
Beoordelingen Hotel Naktsmajas
Vaidavas 15, LV-4201, Valmiera

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naktsmajas in Valmiera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naktsmajas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Naktsmajas scoort een 8,0 uit 10, op basis van 1 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naktsmajas in Valmiera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naktsmajas, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Naktsmajas de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Letland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Letland. Vergelijk Hotel Naktsmajas met andere accommodaties in Valmiera.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 beoordeling van Naktsmajas

1 beoordeling
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met een groep, Juni 2007
"Goed hotel, alleen weinig te doen in omgeving"vertalen
purdey
8,0

17-11-2009 ook naar dit hotel ben ik geweest met school. er was hier in de buurt voor ons niet al te veel te doen, en als niet al te rijke studenten hebben we ervoor gekozen vooral NIET de taxi te pakken naar een leuke staplocatie, want dat zou ons waarschijnlijk van hieruit wel wat meer gekost hebben.

het hotel zelf is erg netjes, er is een leuk binnentuintje en de kamers zijn ook erg ruim en netjes.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?