1 review over Vakantiehuis Fox House/ Ooievaarshuis in het Nederlands

Prachtige plek, mooi huis

Paul Boksebeld, 25-4-2010

In september 2009 zijn we met een groepje vrienden naar Letland geweest. Via via kwamen we aan dit adres. We vertrokken met regen in Nederland en we kwamen aan in een zonovergoten Letland. Boven verwachting! Het Vossenhuis is mooi aangekleed en ligt dichtbij een prachtig meer.

Onze verwachting van Letland was veel natuur, maar verder geen idee. De natuur is inderdaad prachtig en afwisselend, daarnaast hebben we veel gezien in een paar dagen tijd: een rondleiding door Riga, een prachtige gemoedelijk stad. De rondleiding ging verder door Kuldiga, een enorme (vers)markt, langs de breedste waterval van Europa, een filmstudio, een militaire gevangenis, de kust en een bierbrouwerij. Bovendien hebben we heerlijk gegeten bij verschillende restaurantjes.

Wij waren verkocht! Echt een aanrader, en heel betaalbaar. We hebben gevlogen met Ryanair en in Letland een busje met chauffeur/gids gehuurd. Onze gids hield van gezelligheid en voelde goed aan wanneer we toe waren aan een biertje ..

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fox House/ Ooievaarshuis in Kuldiga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fox House/ Ooievaarshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fox House/ Ooievaarshuis scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.