Bungalow Ban Sabai Riverside

9,2

3 reviews over Bungalow Ban Sabai Riverside in het Nederlands

fantastische plek

Eva en Ria, 10-8-2009

Een prima stek met heel mooi uitzicht over de rivier.

Lekker eten.Dichtbij het centrum toch rustig.

Aardig personeel.

Echt een aanrader

Gereisd met partner in juli 2009

Odette Koning, 28-10-2007

Een fantastische locatie waar de bungalows uitzicht hebben over de rivier. Tijdens onze reis door Thailand en Laos in juni 2007 vonden wij dit toch wel één van de meest idyllische locaties. De bungalows zijn prachtig ingericht en het personeel is erg vriendelijk en zeer beleefd. Ze vinden het leuk als je ze een beetje Engels leert. Voor ons een absolute aanrader in het prachtige en relaxte Vang Vieng
Gereisd met partner in juni 2007

Odette Koning, 28-10-2007

Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Ban Sabai Riverside in Vang Vieng, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Ban Sabai Riverside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Ban Sabai Riverside scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.