Hotel Villa Maydou ***

Laos
Hotel Villa Maydou
Villa Maydou
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Maydou bij:

2 reviews over Hotel Villa Maydou in het Nederlands

Betoverend. Hier hadden we veel langer willen zijn

Familie Johan, 24-8-2016

Van een een rondreis van vier weken was dit de mooiste accommodatie die we hadden. Prachtig kleinschalig complex, rustig gelegen, prima onderhouden met dito service. En het lekkerste ijs sinds lange tijd. Overdag uitrusten en Luang Prabang verkennen en 's avonds mooi verlicht een drankje op het terras. Mooie en smaakvolle kamer. En na drie dagen ging onze reis door Laos helaas weer verder. Even voelden we ons koning op aarde
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

klein hotel

jippie, 1-3-2009

Villa Maydou is een klein hotel. Helaas wel wat gehorig door de monniken, die je daar als buren hebt. Ook lag onze kamer dicht tegen buurhuizen aan. De inrichting van onze kamer was prim. Veel antiek. Erg schoon en lieve kamermeisjes.Het is een wandeling van 10 min. naar het centrum en de bezienswaardigheden.
Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Maydou in Luang Prabang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Maydou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Maydou scoort een 8.86 uit 10 op basis van 2 reviews.