Hotel Aristos ****

Hotel Aristos
Aristos

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aristos bij:

1 review over Hotel Aristos in het Nederlands

Luxe, maar sfeerloos hotel dichtbij vliegveld

Ida, 12-7-2009

Wij hebben dit hotel vrij kort van tevoren geboekt, waardoor we erg voordelig een 'deluxe room' konden krijgen. Zowel het hotel, het nieuwe wellness center, als de kamer waren superschoon - alsof er nog niemand gebruik van had gemaakt. Wij hebben dit hotel uitsluitend geboekt om de ligging (ca. 5-10 min. rijden van het vliegveld), wat ons betreft was één nacht meer dan genoeg; het hotel kwam op ons wat somber en donker over, we hebben ook nauwelijks andere gasten gezien. Het was voor ons mogelijk om om ca. 7 u uit te checken, ontbijten kon vanaf 6 u geloof ik. Op papier klopt dus alles, maar voor ons wat te formeel en ongezellig. Voor (zaken)mensen die op doorreis zijn of weinig waarde hechten aan gezelligheid maar wel aan luxe ed. prima.
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aristos in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aristos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aristos scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.