Camping Ujca

7,5

11 reviews over Camping Ujca in het Nederlands

Proppen op piepkleine plaatsen

Fam Middelman, 21-8-2017

Camping Ujca heeft een bijzondere ligging en daardoor zeker charme. De baai en het water zijn prachtig.

Helaas zijn de plaatsen zo klein dat er van privacy geen enkele sprake is. Als er een tent en auto op de plaats staan, is er nog maar net ruimte voor een campingtafel. Je zit dan wel te eten tegen je auto of tent aangeplakt. Buren zijn niet verder dan 1 meter van je vandaan. Maar het vervelendst is wel dat die kleine plaatsen ook nog dienen als looproute voor mensen die op hogergelegen terrassen kamperen. Je moet dan echt even ruimte maken zodat ze erlangs kunnen. Tel daarbij op dat de camping niet bepaald goedkoop is, de receptionisten niet echt vriendelijk, het sanitair oud en viezig. Wij hadden gereserveerd voor een week maar zijn na 1 nacht vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi gelegen simpele camping

Annelore de Jong, 13-6-2017

De camping ligt prachtig tussen de steile wanden in, aan zee. Het is een simpele, kleine camping. Het nieuwere sanitairgebouw aan zee was tijdens ons verblijf gesloten wegens reparaties. Het andere sanitairgebouw vond ik wel erg versleten en er werd verwacht dat de bezoekers zelf het gebouwtje schoon zouden houden. Dit sanitairgebouw vond ik een minpunt. Het plek waar we stonden was wel erg mooi. De camping is niet duur. Je kon brood bestellen voor de volgende dag. De weg langs de kust is erg mooi, met uitzicht op de verschillende eilanden. Plitvice National Park is ruim een uur rijden op afstand, prima te doen overigens. Er is gratis WIFI bij de receptie. Daar stonden bankjes waar je relaxt kon zitten.
Gereisd met partner in juni 2017

Droomplek !

Carrie, 22-9-2016

Droomplek ! Onze buscamper pastte ( met in geklapte spiegels)precies door het tunneltje ;)).Wij hadden de mazzel dat we op de eerste rij een plek hadden dus fantastisch uitzicht ! Camping/ sanitair eenvoudig maar oké .Broodservice handig.
Gereisd met partner in september 2016

Mooie terrassen camping

Id, 4-9-2015

Het eiland krk heeft het smalste straatje ter wereld, deze camping heeft de smalste plee voor mannen ter wereld. Enigszins gedateerd maar wel schoon. Relaxte kleine camping met veel mensen dicht op elkaar, maar door de terrassen heb je het gevoel dat het ruimer is. Door de terrassen kun je de auto waarschijnlijk niet dichtbij parkeren zodat je af en toe omhoog kunt hiken naar de parkeerplaats. Doe je in je vakantie ook nog wat aan je conditie. Zeewater is fantastisch helder, denk niet het ooit helderder gezien te hebben en het privé strandje voor mensen op de camping is mooi (rustig). Matje tegen de kiezels mee, snorkelsetje mee en chillen als een baas!
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Uitstekende ligging met erg mooi uitzicht!

Hans, 12-8-2015

We hadden een prachtige plek op de hoek van een verhoging, met prachtig uitzicht over de baai. Het zeewater is er erg schoon en helder en is van aangename temperatuur. Het is een schoon kiezelstrand dat vanaf de waterlijn geleidelijk afloopt. Grond is vrij hard, dus neem goede haringen voor de tent mee! De kustweg die bovenaan de bergwand loopt doet eerder idylisch aan dan dat het voor overlast zorgt. De auto parkeer je op de parkeerplaats vanwege de geringe ruimte op de standplaatsen, maar de locatie van de plaatsen maakt dat meer dan goed! Er is een gezellig cafe/restaurant en het personeel/eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De supermarkt is in Senj. Ik was verrast van de lage rekening! Een prima prijs/kwaliteit verhouding dus! Van het sanitair moet je geen luxe verwachten maar tijdens ons verblijf was het er netjes schoon.

Een prima camping om je een aantal dagen goed te vermaken. Ook voor de kinderen. Tip: neem snorkeluitrusting mee!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtige camping!

M.Meijerink, 18-6-2015

Hele mooie camping, prachtige ligging, plaatsen zijn niet heel ruim. Maar dat word gecompenseerd met de rust en ligging van de camping. Personeel zeer aardig en behulpzaam. Snorkelen is echt heel mooi!

Brood is te bestellen bij de receptie en kun je de volgende ochtend zo afhalen, supermarkt zit in Senj, leuk stadje met leuke en lekkere restaurantjes.

Plitvice meren ongeveer uurtje rijden.

Enige nadeel is dat het erg steil afloopt naar de camping toe en dat je door een smal tunneltje moet met je auto. Wij hebben alleen met uit- en inpakken de auto bij de tent gehad, verder gewoon voor het tunneltje laten staan. Er is daar s nachts altijd iemand die 'oplet'. Je moet dan wel even tegen de berg op lopen, maar dat is niet erg.

Verder is het erg mooi om bij het strand de berg op te klimmen om een spectaculaire zonsondergang te zien!!

Echt een rustige, mooie camping op een mooie plek in Kroatië!

Gereisd met partner in augustus 2014

Kleine, gezellige camping met privé strand.

niekgw, 6-8-2014

Kleine gezellige camping, niet geschikt voor caravans en grote campers (maar een handjevol plekken geschikt) Campingplaatsen zijn klein. Top liggen direct aan een privestrandje in een baai.

Geen last gehad van de langslopende kustweg, is hoorbaar maar stoort zeker niet, ook 's nachts niet. Door de "beveiliging" boven de camping krijg je een veilig gevoel op de camping, niemand zonder parkeerkaart komt de camping op.

Gezellige bar/café/snackbar, vriendelijke mensen.

Dan toch één minpuntje, sanitair boven is oud en niet 100 % schoon, tevens erg klein. Beneden aan zee staat een nieuw gebouw, ook hier klein maar wel fris.

Gereisd met partner in juli 2014

Prachtig uitzicht.

PDMB2928, 7-1-2014

Een leuke camping met een prachtig uitzicht op de adriatische zee.

Voor tenten is de grond vrij hard, wat de camping meer geschikt maakt voor een verblijf voor langere tijd dan op doorreis.

Voordat je op de camping komt moet je eerst langs de beveliging en dan door een vrij smalle tunnel.

De beveiliger gaf ons een fijn en welkom gevoel op de camping.

Gereisd met partner in juli 2013

Mini camping aan een prachtige baai.

Marjon, 27-6-2013

Kleine camping met een paar plekken direct aan het kiezelstrand. Heel vriendelijk personeel. Sinds de vorige beoordeling is er schijnbaar een en ander bij gebouwd want nu is er beneden bij het strand ook een klein toiletgebouw met 2 wc's, 2 wasbakken, 2 douches ( met regendouchekop) en 1 afwasgelegenheid. Er is een duikschool aanwezig, leuk voor de liefhebber! Nadelen: hele steile weg terug naar boven en door een smalle tunnel. Wij vertrekken hier morgenvroeg en ik vind het echt eng! Rondom de receptie is goed werkende wifi waarvoor je eenmalig 5 euro betaalt voor de hele periode en voor alle apparaten waarmee je op internet wilt. Broodjes kun je dagelijks bestellen. Kleine snackbar aanwezig. Geen animatie. Maar de kinderen die er nu zijn spelen leuk samen met het zelf mee gebrachte speelgoed en het water en de stenen.
Gereisd met partner in juni 2013

Prachtige Basic Camping

hoinjsz, 28-1-2011

Deze camping heeft een prachtige ligging. Het ligt in een baai omsloten door de rotsen en is alleen toegankelijk dmv een tunnel. Daarna ben je in een wereld van rust.

Verwacht geen luxe of comfort, behalve drinken en ijs kun je er weinig kopen.

Ucja is een kleine basic camping. De camping heeft 2 douches: 1 koude bij de zee en een warme bij de kantine.

Het is een gemoedelijke camping met behulpzame beheerders. Het enige nadeel is dat het water aan de koude kant omdat het er zo diep is en er met regelmaat een lekker briesje staat die het koude water omhoog stuwt (is ons verteld).

Voor kinderen is er weinig te doen, behalve zwemmen en zelf meegebrachte spelletjes.

Vanaf deze camping is het ongeveer 100min. rijden naar de meren van Plivitce

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ujca in Sveti Juraj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ujca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ujca scoort een 7.46 uit 10 op basis van 11 reviews.