Hotel Ablana ***

Hotel Ablana
Ablana

1 review over Hotel Ablana in het Nederlands

mooie ligging , maaaaaaaaar.........

janssens-orens, 27-7-2009

Toen we aankwamen bleken onze kamers niet vrij te zijn. We kregen een kamer die blijkbaar al zéér lang niet meer gebruikt werd. De airco werkte niet goed, de zon scheen binnen doordat de overgordijnen te klein waren. Mijn oudste dochter trok een lade open en vond een vieze onderbroek (echt GOOR!) Een paar uur later kregen we dan toch een andere kamer aangeboden.(met balkon maar zonder tuinstoelen) Het ontbijt(buffet en pas vanaf 8u)) vonden we maar matig maar het avondeten was pas echt verschrikkelijk ! We konden niet kiezen wat we wouden eten en moesten nemen wat ze ons voorschotelden. De eerste avond was dit een vis met kop en staart op ons bord ! Met kinderen erbij was dit echt niet te doen. Toen we vroegen waarom we niet konden kiezen à la carte zeiden ze ons dat dit was omdat er een nieuwe kok was die dit nog niet gewoon was en maar 1 gerecht kon klaar maken voor iedereen. pfffffff ! De lift was dan ook nog eens stuk opeens en we zaten op het derde verdiep.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ablana in Stinica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ablana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ablana scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.