De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Mukinja*** bij :

2 reviews over Hotel Villa Mukinja in het Nederlands

Vriendelijk, in een mooie omgeving

Luus, 31-8-2010

Op loopafstand van de Plitvice meren! Om de Plitvice meren te zien is 2 dagen genoeg. Wij waren er een week en hebben nog zoveel meer van Kroatië gezien.

Bosnië ligt op een kwartiertje rijden.

Gereisd met partner in september 2009

Miranda, 24-8-2005

Deze "villa" ligt op een paar km. afstand van de Plitvice Meren. We kwamen aan en een oud vrouwtje wat geen Duits of Engels sprak deed open en wees ons onze kamer. Later bleek dat ze de moeder van de eigenaar was die wel vloeiend Engels en Duits sprak. Deze villa (huis) ligt in een rustige straat. Het eten (ontbijt en diner) was zeer lekker, maar je hebt geen keus, de eigenaar maakt iets klaar wat op een grote schaal opgediend wordt. De eigenaar is ontzettend behulpzaam en aardig. De kamer was zeeeeer eenvoudig, 3 bedden, een kast en een badkamer, geen tv (zoals beschreven in brochure) en geen gordijnen?! De kamer was wel schoon. Ik vond de kamer wel duur, je krijgt immers alleen een ontbijt en bij het diner een salade en hoofdgerecht en geen kinderkorting. Leuk voor 2 dagen, maar zeker geen week.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Mukinja in Plitvicka Jezera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Mukinja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Mukinja scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.