7,3

8 reviews over Hotel Villa Dubrava in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Henk van de Steeg, 23-7-2009

Wij schrokken in eerste instantie van de vorige reacties, maar hebben echt een geweldige vakantie gehad. Wij hadden een 4-persoons kamer met zeezicht en een balkon voor 2 personen.

Het ontbijt was, zeker als je wat later komt, ietwat karig, maar het avondeten was gezond en erg lekker. In de 15 dagen dat wij er zijn geweest is elke dag iets anders geserveerd (wij zijn een paar keer uit eten geweest in Opatija (ook in een 5-sterren hotel) en we vonden het eten in Villa Dubrave het beste. Verder is het wellnesscenter en de fitnessruimte echt super. De kwaliteit is voor de prijs echt super.

Het strand bestond uit betonplaten en was prima te doen. Het water was wel erg koud (op sommige plaatsen zelfs tussen de 12-19 graden).

Het plaatsje Opatija is erg gezellig en kent zeker een paar leuke barretjes (o.a. cocktailbar Colloseum) met live muziek. Verder is de 12 kilometer lange boulevard een leuke wandeltocht

Gereisd met partner in juli 2009

Nooit meer

E., 24-4-2009

Erg oud en vervallen van binnen. Een zeer kleine 1 persoonskamer, paste net 1persoonsbed in en kast. Kwam 's avonds laat aan door vertragingen, nergens meer wat te eten te krijgen, ook in hotel niet. HP stelde ook weinig voor.

Het plaatsje zelf stelt ook niet zo heel veel voor.

Geen reisleiding en ook geen informatie bij de receptie van touroperators.

Gereisd alleenreizend in juli 2007

Mooie vakantie Villa Dubrava in Opatija

Marieke, 24-8-2008

De recensies maakten ons wat huiverig voor wat er ging komen, maar het viel ons allemaal reuze mee. Bij aankomst wel direct aangegeven dat we niet in kamer 101 wilden (naast housekeeping) waarna we de sleutels van 101 en nog een kamer kregen zodat we konden kiezen. De kamer was niet zo groot, maar we konden onze spullen goed kwijt. Goedwerkende airco en prima badkamer. Elke dag schone handdoeken. Ontbijt soms wat karig als je aan de late kant bent maar ok, avondeten is eenvoudig maar lekker. Een gezellig plaatsje tegen een heuvel met als 'strand' betonplaten. Mooi om te lopen is het st.Joseph pad. Wij hebben een mooie vakantie gehad!
Gereisd met partner in augustus 2008

absoluut geen aanrader!

L. Balduk, 7-8-2008

Een hotel met een prachtige gevel, maar heeft van binnen de uitstraling van een verzorgingstehuis. Geen vakantiegevoel! Er verblijven dan ook standaard hulpbehoevende gasten die in therapie zijn bij het wellness-centre.

De kamers zijn zeer klein en hebben achterstallig onderhoud. Daarin tegen is alles wel erg schoon.

Het eten is s'ochtends nog te doen, maar s'avonds van slechte kwaliteit.

Opatija is een mooi plaatsje om max. 8 dagen te verblijven, dan heb je het echt wel gezien. Er zijn diverse excursies mogelijk (meren van Plitvice is een aanrader) maar liggen allen erg ver van Opatija af.

Gereisd met partner in augustus 2008

Esther & Jacco, 5-7-2007

Ten eerste heeft dit hotel geen eigen parkeerplaats, zoals vele hotels in Opatija.

Er zijn parkeerplekken maar daarvoor moet je betalen, gratis plaatsen zijn er heel minimaal, en dan moet je ver lopen. Groot nadeel!

De kamers zijn prima. Het avondeten is eentonig, vaak van hetzelfde. Drankjes bij het diner zijn niet inbegrepen. Ontbijt is prima.

Bij het hotel is geen terras, geen bar en geen lobby, geen internet.

Het zwembad/wellnesscenter is super, goed verzorgd en erg netjes. De jacuzzi is een aanrader.

Opatija is een mooie leuke plaats, niet heel groot. Ohja, vanaf het hotel het eerste kraampje met ijsjes, zijn erg lekker, aanrader. Wij waren er in juni, was goed te doen, in het hoogseizoen is het een erg drukke badplaats.

Gereisd anders in juli 2007

Hagemeijer, 22-8-2006

Wij zijn net terug uit opatija en hebben daar in villa dubrava geslapen. Het hotel is echt prima in orde.Hebben gehoord dat het en van de betere hotels in opatija is. De kwaliteit en service was echt prima. De kamers waren echt schoon en je kreeg iedere dag schoon linnen. Het ontbijt is lopend buffet met ruime keuze en werd ook altijd op tijd aangevuld. Het avondeten was ook prima,simpel maar wel goed.Het zwembad hoort bij een soort spa,dus zag er ook goed uit. De boulevard is ongeveer 5 min. lopen naar de eerste winkeltjes(zijn er niet veel) en tien a vijftien minuten naar het 'centrum', voor zover je het een centrum kunt noemen want dat stelt niet veel voor. Het water in opatija is overigens heel mooi helder!Opatija is een leuke plek voor families of met z'n tweeen maar geen aanrader voor een jongerenvakantie omdat er qua uitgaan weinig/niks te doen is.Ook winkelen kun je er niet echt.
Gereisd anders in augustus 2006

Susan, 29-7-2006

Gezellig kleinschalig villa-hotel met zowel grote als kleinere kamers, eenvoudige inrichting en airco.

Aan de voor-en zijkant voorzien van balkon, uitkijkend over de baai.

Vriendelijke bediening en keurige verzorging.

Als gast mag men gratis gebruik maken van het erachter gelegen Wellnes_centre met zoutwater zwembaden, bubble-baden, zonneterras met ligstoelen en fitness-centre.

Ligt aan doorgaande weg, vlakbij de gezellige boulevard en Lungomare wandelpad.

Wij hebben genoten!

Gereisd anders in juli 2006

bianca, 18-7-2006

Het is een klein hotel waar je vriendelijk wordt ontvangen. De kamers zijn wel wat aan de kleine kant. Geweldig is de airco die aanwezig is(zonder extra te betalen) Je hebt 's avonds keuze uit 2 menu's en er is een salade buffet.

De ligging is mooi centraal aan de doorgaande weg.

Het hotel beschrikt over een zout binnenzwembad waar de service super is. Je krijgt tijdens je bezoek handdoek, shampoo en een haarkapje die je eventueel kunt gebruiken.

Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Dubrava in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Dubrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Dubrava scoort een 7.25 uit 10 op basis van 8 reviews.