Villa Remisens Premium Villa Ambasador ****

Villa Remisens Premium Villa Ambasador
Remisens Premium Villa Ambasador
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Remisens Premium Villa Ambasador bij:

8 reviews over Villa Remisens Premium Villa Ambasador in het Nederlands

oud gebouw,niet verwarren met hotel ambasador

Emmy, 27-3-2009

Wij waren hier enkele jaren geleden met een touroperator die een foto had geplaatst van het luxe hotel Ambasador. dat viel even tegen. We hadden een zeer kleine kamer, met twee aparte bedden, balkon roestig, en op een nacht werden we opgeschrikt door vallend beton v.a. het balkon boven ons, da's pas kras, ik hoop dat dit inmiddels gerenoveerd is. Eten goed,lgging prachtig.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

Luxe hotel +++

Roels, 14-8-2008

Wij hadden een familiekamer, deze zijn op de hoeken van het hotel gelegen, daardoor heb je ook een groot terras. Mooie kamers en mooie badkamer zonder geluidshinder. Ontbijt is prima (met champagne) avondbuffet is zeer goed, dagelijks wisselend. Receptie en restaurantpersoneel heel vriendelijk. Personeel aan de bar en zwembad minder, misschien door de lange werkdagen ? Zwembad werd op vrijdagavond geledigd en gereinigd +. Weinig plaats aan de zee om te liggen. Ligging : mooi dorp om te wandelen, voor de rest weinig dichtbij om te verkennen. Je moet 2 à 3 uren rijden om de schoonheid van het land te ontdekken.
Gereisd familie in juli 2008

S van Rosmalen, 6-6-2007

Het personeel vond ik af en toe aan de chagrijnige kant, maar hun werken dan ook hard en hebben veel voor de klanten over! ruime kamers, met mooi zicht op zee.Het eten was zeer goed, met alles erop en eraan, voor ieder wat wils!
    Gereisd anders in juni 2007

Minouk, 4-6-2007

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Een mooie schone stad, schone openbare toiletten bij de kiezelstrandjes. Mooie plekken om te snorkelen.

In het hotel, een ruime kamer met zeezicht.

Een goed buffet. Keuze uit vlees en vis. Zeer vriendelijk personeel. Het personeel doet alles voor je.

Gereisd anders in juni 2007

betsie, 17-5-2007

Villa Ambassador is een prima hotel.We hadden uitzicht op zee en dat was geweldig .De buitenkant is wat minder,en binnen is alles een beetje oud maar alles was erg schoon en de douche werkte perfect met echt een harde straal. Het eten was prima en het personeel was erg vriendelijk.We hadden uitzicht op zee en dat was geweldig.

Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in augustus 2006

Karolina Kabacova, 11-4-2007

Villa Ambassador was gewoon goed! Van buiten zag het er niet geweldig uit maar de ligging was super! We hadden een grote kamer. Wel een beetje jaren 70 inrichting, maar wel netjes. Elke dag werden de bedden opgemaakt en opgeruimd. Als je daar verblijft boek dan een kamer aan de zeezijde! Uitzicht is echt geweldig! Je kijkt zo op de zee uit. Je zou er bijna zo in kunnen springen. Ik heb twee foto's bijgevoegd. Ontbijt en avondeten bestond uit lopend buffet.

De omgeving is ook erg mooi! Loop je naar boven, dan zit je in het Centrum, loop je naar beneden dan kan je gaan zwemmen. Koop wel waterschoenen omdat er rotsen zijn en op de rotsen zeeegels! De prijzen zijn net als hier, niet supergoedkoop dus. Wil je iets eetbaars meenemen, loop dan even naar de Lidl, is 15 min lopen. Je kan bij de haven ook een excursie boeken naar Venetie, dat was erg leuk! Kosten zijn rond de 70 euro, maar dan heb je Venetie ook gelijk gezien!

Wil je meer weten? Je kan me gerust mailen.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

martien 21-08-2006, 21-8-2006

wij zijn net terug, van villa ambassador in opatija, hotel ziet er aan de buiten kant niet meer uit, echter van binnen, mooi grote kamers met zee zicht,mooi restaurant met goed eten,wel vaak het zelfde ontbijt goed.erg vriendelijke mensen ze doen alles voor je, opatija is een heel gezellig plekje sávonds life band's

en marktjes disco;s barretjes, en de prijzen zijn er nog normaal. wij hebben ons echter prima vermaakt. .waar koop je nog een halve liter bier, voor e 1,50 en een bak cappacino voor e 0,90 cent. practig land

mooie wandelpromonade die helemaal doorloopt naar lovran, wij zijn met Touroperator geweest, en alles was perfect door hun geregeld, na alle kritiek over deze Touroperator, mag dit ook wel eens gezegt worden. prima bus van van tuil reizen[b] goede chauffeurs , mensen kroatie is fantastisch,

maar ga er niet heen, anders heb ik volgend jaar geen plek meer,

mvg martien.

Gereisd anders in augustus 2006

Gertie, 24-10-2005

Oud hotel, vlak aan zee, naast het Ambassador met 5 sterren. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet redelijk tot goed, dinerbuffet redelijk tot goed; vaak het zelfde eten, vaak lauwwarm. Kamers gedateerd, sommige wel erg groot met mooi balkon aan de zeezijde.
          Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Remisens Premium Villa Ambasador in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Remisens Premium Villa Ambasador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Remisens Premium Villa Ambasador scoort een 7.38 uit 10 op basis van 8 reviews.