Hotel Opatija **

6,7

34 reviews over Hotel Opatija in het Nederlands

Nooit Meer

H.Ph.Boone, 28-7-2017

10-daagse busreis, Opatija Kroatische Bloemenrivièra.

Verblijf Hotel Opatija, geboekt via een touroperator.

Mooie omgeving en een leuk en goed reisprogramma.

Alleen het bedienend personeel was vriendelijk en aardig.

Het Hotel, hier wil je niet komen het had veel achterstallig onderhoud, en de kamers waren erg smerige en klein.

Wij hadden goddank alleen maar torren en spinnen op onze kamer (gelukkig geen kakerlaken net als een medereiziger van ons had)

Het eten was niet goed, iedere dag hetzelfde, zo wel s ’morgens en s ’avonds.

Op doordeweekse dagen kon je van af 17.00 uur tot 22.00 uur wat te drinken krijgen.

Op zondag van 17.00 uur tot 21.00 uur, ga maar beneden wat drinken.

In het hele Hotel was niets te doen.

Bij sommige boeking website staat 3 of 4 steren, het zijn er maar 2, en zelfs dit is te veel.

Gereisd met partner in juli 2017

Het ziet er

Astridwiegersma, 4-7-2017

Het ziet er een beetje ouderwets uit, maar alles is schoon en daar gaat het om.
      Gereisd met partner in juli 2017

goed

M driessen20, 26-6-2017

goed ,alleen jammer dat voor rolstoelers weinig hulp is moet steeds uit en in rolstoel om de trappen op te kunnen.
          Gereisd met partner in juni 2017

Oud en onvriendelijk

J, 6-6-2017

Hotel opatije is op een goede locatie gelegen maar dat is dan ook het enige positieve punt. Het is een oud hotel en dat zie je zowel van binnen als van buiten. Veel dingen zijn stuk, lampen in de kamers knipperen en er is geen mogelijk tot daglicht in de kamers op de achterzijde van het hotel. Een op de foto's redelijk nette zolderkamer geboekt. Bij aankomst kregen wij echter een versleten oude kamer aan de achterzijde waar werkelijk van alles stuk was en een onfrisse geur hing. Er was geen mogelijkheid voor daglicht. Na klagen een zelfde kamer toegewezen gekregen maar dan een etage lager. Ook geen daglicht in deze kamer mogelijk. Helaas is het personeel ook niet oplossingsgericht en het hotel dezelfde dag nog verlaten omdat wij ons niet prettig meer voelden in dit hotel. Restitutie van de betaling willen ze echter niets van weten.
          Gereisd met partner in juni 2017

Ik hoef voorlopig niet meer naar Kroatië

Graaf, 9-7-2015

Alles in deze badplaats is oud en versleten, en dus dit hotel ook. Het oudere gedeelte straalt nog maar weinig van de grandeur uit die het misschien ooit had. Veel sanitair staat op instorten. Heb zelf de douche moeten repareren om te kunnen douchen. De kamerverzorgsters deden zeker hun best en ik liet elke dag wat geld op het hoofdkussen achter, maar het beddengoed was gewoon versleten. Er is nooit enige vorm van onderhoud gepleegd de laatste 50 jaar. Gaten in vloerbedekkking, liften die constant haperden, lampen veel stuk en nog wel 100 andere kleine onvolkomenheden, alles was in een woord "worn-out"
          Gereisd met partner in mei 2015

Zeer zeer slecht

Lewij, 15-8-2014

Dit hotel ........sluiten die hap.

Oude vieze badkamer,ontbijt om te janken en om over het diner maar te zwijgen. Te weinig parkeerplaatsen ( betaald).

Voor ons nooooooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Dit nooit meer!!

Oudrijk, 5-8-2013

Verouderd vies hotel heel slecht onderhouden . Geen airco dus je zweet de kamer uit en kunt echt niet slapen.

Te weinig parkeer plaats.

Waar je ook voor moet betalen.

We blijven maar 3 dagen maar dat is al veel te lang.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Anne de Haan, 23-7-2012

Het hotel is een mooi fin de siecle gebouw gebouwd tegen de heuvel in een fraai park. Sommige gedeeltes, zoals de receptie en het zwembad kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. De kamers van hotel Opatija zijn prima, netjes schoon, eenvoudig voor een heel zacht prijsje. Fijn dat er een zwembad is. In de zomer is het er erg heet en is een airco beslist geen overbodige luxe. Deze had ik van tevoren niet geboekt, dus ik raad iedereen aan een kamer met airco te boeken, want het aantal kamers met airco is beperkt. Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker, alleen jammer dat het restaurantpersoneel iedere ochtend vanaf de andere kant van de eetzaal naar je loopt te schreeuwen waar je moet gaan zitten. Wij deden dat braaf, maar van sommige mensen, die hun niet goed konden verstaan, werd het bord gewoon weggehaald. Gelukkig hadden het baliepersoneel en de schoonmakers betere manieren.
          Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Fantastisch reis en Hotel

F R Bezemer, 3-6-2012

is goed te bereiken met een auto vlak voor de ingang

vlak daarop zijn er twee liften.

Kamers zijn prima in orde,de bedden ook, uiteraard met airco, radio,T V

goeie bad gelegenheid .Het diner en ontbijt is uitstekend,voor een Medisch

dieet wordt je persoonlijk zeer goed behandeld (V I P)

Gereisd met vrienden in mei 2012

oude grandeur

kuupje, 4-4-2012

Paar nachten hier verbleven bij rondreis. Bus tot aan de deur en lift, dus ook geschikt voor slecht ter been! Hoge plafonds, ornamenten, vind ik echt mooi. Sommige kamers hebben airco, maar aan zee dus ook altijd verfrissend briesje! We hebben ons prima vermaakt hier!
          Gereisd met vrienden in oktober 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Opatija bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Opatija in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Opatija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Opatija scoort een 6.74 uit 10 op basis van 178 reviews.