Hotel Grand Adriatic ****

Hotel Grand Adriatic
Grand Adriatic
7,4

15 reviews over Hotel Grand Adriatic in het Nederlands

Goed hotel, leuke stadje, mooie omgeving

Martijn, 13-8-2017

In augustus zijn we een weekje naar Hotel Grand Adriatic geweest. Samengevat is dit een prima hotel. Enkele plus en minpunten zijn:

- Ontbijtbuffet is goed. Veel keuze, wordt goed aangevuld. Je kunt een omelet of spiegelei laten bakken op de bakplaat

- Dinerbuffet is slecht: Lauw en smakeloos eten. Wij hebben hier slechts 1 x gegeten. Voor de rest zijn we de stad in gegaan.

- Personeel is zakelijk en beleefd. Als verbeterpunt zouden ze eventueel wat vriendelijker en gastvrijer kunnen zijn.

- Kamers zij schoon en goed onderhouden (wij zaten in het 4 sterren gedeelte)

- Strandbedjes bij het zwembad zijn gratis. Hierdoor staat er iedere ochtend om 9.00 uur een rij mensen voor de ingang te wachten om ''handdoekje te leggen''

- Strandbedjes bij de zee moeten betaald worden (35 Kuna). Omdat deze betaald moeten worden is hier minder sprake van ''handdoekje leggen'' zodat je hier wel kans op een bedje hebt als je later komt.

- Op loopafstand van het hotel zijn ruim voldoende restaurantjes e.d.

- Parkeren kan meestal niet bij het hotel, echter er zijn voldoende parkeerplaatsen (tegen betaling) in de omgeving. Wij hebben slechts 1x lang moeten zoeken naar een parkeerplaats.

Opatija en Hotel Grand Adriatic zijn prima geschikt voor een weekje lekker ontspannen aan de Kroatische kust :)

Gereisd met partner in augustus 2017

Net hotel

belinda2991, 27-7-2017

Net hotel, iets buiten het centrum van Opatija. Het hotel bestaat uit 2 aparte gebouwen, een 3 sterren en een 4 sterren gedeelte, die met elkaar verbonden zijn. Wij verbleven in een 3 sterren kamer op de bovenste verdieping met een schitterend uitzicht over de baai. De kamer was iets aan de kleine kant maar zag er modern en schoon uit. Ik vermoed dat hij onlangs gerenoveerd was. Het enige wat ik miste in de kamer waren een kluisje en een droogrekje. De gratis wifi was van uitstekende kwaliteit. Het ontbijt- en dinerbuffet waren kwalitatief oké, maar waren niet heel byzonder voor zo'n groot hotel. Bovendien was de bediening in het restaurant erg langzaam.

Aan de overkant van de weg heeft het hotel een nieuw zwembad met ligbedjes. In de lobby van het hotel staat een geldautomaat, wat erg handig is.

Houd er rekening mee dat je bij het 3 sterren gebouw een paar kleine trapjes op moet om bij de lift te komen, dus iets minder geschikt voor kinderwagens of mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

voor herhaling vatbaar

t.zoer, 12-7-2015

Wij hadden een kamer in 4 sterren gedeelte, uitzicht op de parkeerplaats, frans balkon. Prima kamer heerlijk rustig, elke dag schone handdoeken en kussensloop. De airco werkte prima. Halfpension: het eten was prima en het personeel vriendelijk. Wij gingen naar het openbare strand. Een mooie plaats hebben er genoten.
Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Adriatic bij:

geen tweede keer meer in dit hotel

petra, 30-8-2014

hotelkamers zijn aan renovatie toe de badkamer is zeer slecht, wastafel veel te laag tanden poetsen kon alleen op je knieën. toilet veel te laag. Hotel ligt hoog gelegen als je naar de boulevard wilde gaan moet je tientallen trappen omlaag lopen.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Prima hotel

Daan, 15-9-2013

Grand Hotel Adriatic was een prima hotel met mooi uitzicht op de zee en op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Een nette, schone kamer. De sfeer in het hotel is vrij zakelijk, maar dit hebben wij niet als storend ervaren. Groot nadeel is het tekort aan parkeerplaatsen.
Gereisd met partner in september 2013

Slecht hotel maar mooie omgeving!

Marloes, 17-8-2013

hotel ligt vrijwel dicht bij de kust, het is erg leuk om in de avond langs de boulevard te lopen langs de gezellige barretjes. Ik had een normale kamer geboekt op zeezicht maar kreeg er een met een drukke straat aan de achterzijde. De bedden waren slecht doordat er een zeer dun matras in zat, hierdoor krijg je na paar nachten rugklachten. Verder was de kamer oud maar zéér schoon! wat ik overigens vrij belangrijk vind. De badkamer is prima! Ik heb alleen ontbeten in het hotel en dat was echt genieten, er was zeer veel om uit te kiezen en de smaak was ook erg goed! Parkeren met de auto is een groot drama. Er zijn veel te weinig parkeerplekken voor z'n groot hotel. Hierdoor kan je soms uren op zoek zijn naar een parkeerplaats buiten het hotel in de nabije omgeving, wat opmerkelijk was dat er voor de dure auto's van rijke gasten wel plek werd vrijgehouden. Dit geeft een beetje het gevoel van het oneerlijke klassensysteem dat er vroeger ook veel was , niet geschikt voor rolstoel of ouderen
Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Super mooi hotel

Blauwhartje, 1-8-2013

Prachtig hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam, ruime kamers, airco, TV, Bar, haardroger, het enige wat ontbrak was een balkon zou een meerwaarde zijn geweest, roken is toegestaan op de kamer aan de venster. Bedden dagelijks opgemaakt en badkamer onderhouden. Het uitzicht was iets minder maar stoorde niet . het zwembad is gratis . Onze auto werd voor ons geparkeerd, koffers worden naar de kamer gebracht , Het eten was ruim voldoende keuze het enige wat een beetje storend was dat er soms lange wachtrijen waren aan het buffet, het eten was over het algemeen goed voldoende keuze en een ruim ontbijtbuffet. Dit hotel is zeker een aanrader als je in Opatija verblijft.Het is wel een drukke omgeving dicht aan het strand waar ze een stukje voor hun hotelgasten hebben voorzien, stoelen zijn wel betalend wat ik storend vond, een mooi pad langs het water Terug gaan zit er niet meer in heb het gezien maar voor wie er naar toe gaat je zult zeker niet teleurgesteld zijn.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

jammer koud eten

Frans, 4-8-2012

Het hotel is geen 4sterren waard, ontbijt is super goed maar het eten s avonds is koud heel jammer ook is het niet goed geregeld aan het *strand* dat je moet betalen voor een ligbed is niet erg ,maar de kwaliteit van de bedjes is schandalig ook geen kussens, de luxe ligbebben met parasols uit de folder is bedrog bovendien was de beachboy ook zeer klantonvriendelijk de omgeving is wel heel mooi en ook een leuke wandelboulevaard net Spanje de eeste keer Kroatie maar ook de laaste
Gereisd met partner in juli 2012

Mooie tent

Marjolein , 2-8-2012

Het hotel is erg luxe en mooi aangekleed, het personeel is vriendelijk en de kamers zijn aardig groot en hebben airco (we zaten in deel 2 het nieuwe deel) het enige nadeel was dat het balkon ontbrak maar de grote schuifdeuren brachten wel uitkomst. Ook de badkamer was heel mooi groot en vooral ook schoon. Het ontbijt was uitgebreid lekker vers. Tweede nadeel was de parkeergelegenheid, dat was behoorlijk krap en vaak was er geen plek, het personeel was wel vriendelijk genoeg om voor ons een parkeerplekje te 'creeren'. Het was een leuke accomodatie in een bruisend dorpje met gezellige terrasjes en mooie delen (stenen) aan het strand waar je kunt genieten van het mooie blauwe water, wel waterschoenen aan en uitkijken voor de zee-egels.
Gereisd met partner in januari 2012

goede prijs/kwaliteit

gorgie, 11-7-2012

Wij logeerden in het oudere gedeelte aan achterzijde. De kamers zijn netjes maar er is enige geluidsoverlast door de achterliggende drukke weg en de lawaaierige airco. De kamer heeft geen balkon, enkel zijvenster, waardoor je een wat opgesloten gevoel hebt. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid met zelfs vers gebakken pannekoeken; het avondeten voldoende (maar fruitdessert direct uitgeput en traag aangevuld). Hotelparking is onvoldoende groot voor de 300 kamers, en dit geeft problemen bij terugkeer wanneer je met de auto dagelijkse uitstappen doet.

Totale prijs/kwaliteit is echter goed, alhoewel ik volgende keer kamer voorzijde met balkon zou verkiezen (duurder).

Gereisd met partner in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Adriatic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Adriatic in Opatija, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Adriatic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Adriatic scoort een 7.37 uit 10 op basis van 21 reviews.