Appartement Zagori ****

Appartement Zagori
Zagori
7,4

7 reviews over Appartement Zagori in het Nederlands

Fijne vakantie met schoonheidfoutjes.

Peter, 15-3-2010

Appartementen Zagori in Novi Vinodolski zijn geen 4 sterren waard. Wat ons tegengestreden heeft is het feit dat er katten in de eetzaal aanwezig waren en niet 1 maar zeker 5 katten. Wat ook niet fijn was is het feit dat de vrouwen welke bedienden in het restaurant "Paardslange"haren op de benen hadden welke aan de enkels zeer kort waren en het stuk dat nog net onder de rok uitkwam van been waren ze erg lang, geen fijn gezicht. Water in de buurt was kraakhelder excursie Splitcvitcmeren is zeker aan te raden, Bootje huren is ook fijn maar niet bij Zagori maar in het eerste dorpje verder want de verhuurder van Zagori zei tegen ons ga maar lopen dat moet ik ook. Ook zeker doen vanaf Pula naar Venetië oversteken met de boot magnefiek. Nudistisch zonnen op terrein van hotel doen of op een strand met bewaking. Soms zijn er wel eens "voyeurs"aanwezig met fototoestellen.

Streekgerechten zijn HEERLIJK.

Groet en fijne vakantie.

Gereisd met partner in juli 1996

P.Simons, 1-11-2007

Appartementen ruiken vochtig veel trappen veel stenen chaos in het restaurant onappeteitelijke dames in het restaurant(lange haren op de benen en niet verzorgt) zijn niet erg vriendelijk. Wel mooie omgeving Slitvicemeren en via Pula naar Venetië. Schoonmaaksters van de app. vinden het heel gewoon dat men gebukt blijft staan als ze de trap aan het vegen zijn terwijl er gasten langs komen etc. etc. poets personeel doet bedelen en een flesje parfum was opeens weg.Wij gaan niet meer terug. Wel een mooi uitzicht op zee en een mooie blauwe zee(ong. 40 mtr. diepkijken)
Gereisd met partner in april 2007

jean-pierre.trossard, 18-8-2005

als men in novi park is moet men goed te been zijn, en heeft men gekozen voor alles in, dan verwacht je maar aan een fikse chaos in het complex als men zijn eten wilt gaan halen.

maar een mooi uitzicht naar de zee toe

Fam Renard, 10-8-2005

Prachtig uitzicht op de zee en gebergte .

De nieuw bouwappartementen zijn ruim en luxueus uitgerust (echter geen kuismateriaal aanwezig) . Handdoeken worden op vraag regelmatig vervangen

Geen geluidsoverlast . Centrum , ca 2 à3 km te bereiken via wandelweg langs kust

Gebruik van kluis aangewezen (wij hebben inbrekers over de vloer gehad)

De A-blok appartementen liggen vlakbij zee en zwembad . Overige appartementblokken niet aangewezen voor mensen welke moeilijk te been zijn .

Tuinen nog niet afgewerkt ( klaar 2007)

Rondom nieuw zwembad liggen spijtig genoeg enkel keien en ruwe stenen .

Wij gaan zeker terug .

Fam Renard

Fam. Eerland, 2-8-2005

Wij zijn vandaag teruggekomen uit Novi Vinodolski en hebben een geweldige vakantie gehad (op de organisatie van Peter Langhout na). Het park is pas een paar weken open en men is overal nog bezig om het park nog mooier te maken, maar de appartementen zijn echt super! Heel modern en luxe ingericht. Om over het uitzicht nog maar niet te spreken...

Debbie Bijkerk, 30-7-2005

Wij vonden het een geweldig park, mooi appartement. Novi Vinodolski ligt centraal voor allerlei excursies
          Gereisd anders in juli 2005

Marja Riethoff, 4-7-2005

Ik weet niet of het kwam dat er een tennis tournooi was maar het inchekken was een drama. 3 uur in de rij staan voor je sleutel is niet echt lekker. En sommige mensen die eindelijk aan de beurt waren kregen te horen dat de kamer om 18 uur nog niet klaar was. Verder erg veel trappen en dus voor mensen die minder goed ter been zijn niet aan te bevelen
            Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zagori in Novi Vinodolski, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zagori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zagori scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.