Hotel Lisanj ***

Matig

32 reviews over Hotel Lisanj in het Nederlands

Slechter bestaat niet.

hy_1, 30-8-2013

Dit hotel is de naam hotel niet waardig. Het personeel is totaal niet behulpzaam, kamer werd niet gepoetst, de badkamer vuil en smerig, tot schimmel toe in de hoeken van de douche. Na twee dagen andere douchegordijn, niet gestreken, vol met spatten van god weet waarvan. Vloer van de kamer vies vuil tapijt. Restaurant was meer een refter, lange tafels, aangenaam eten was niet mogelijk en het eten was gewoon varkenseten, ontbijt een hard gekookt groen ei, geklopt ei en wat beleg, iedere dag het zelfde. Middageten oude aardappelen en verrot gekookt vlees. Avondeten, afwisselend een soort vlees of kip met puree of pasta die dan ook plat gekookt was, goed restaurant voor gewicht te verliezen. Omdat wij met de wagen waren zijn we dan ook 1 dag vroeger vertrokken, we konden de ellende niet meer aan zien. Gratis wifi niet, gewoon betalen. Prijs/kwaliteit gratis zou nog te duur zijn, de verplaatsing van thuis naar dit hotel is weggegooid geld. Is ook maar 2 **
Gereisd met partner in augustus 2013

geen aanrader

Resie, 9-8-2012

het hotel is oud en vervallen. de trappen om het hotel waren verrot . er was een strand maar verder in de buurt was er niet veel te doen. het zwembad is meeste tijd leeg. het eten was wel goed. de hotel kamer was vies en zat vol met ongedierte .
Gereisd met vrienden in juli 2006

Een aanrader!

Onbekend, 31-7-2011

Het hotel was messchien wel een beetje oud, maar de kamers vielen wel mee. Het eten was lekker, en je kon het buiten op een terras opeten. En er zijn altijd wel mensen die niet te vreden zijn als het geen 5 sterren hotel is. Maar ik vond mijn vakantie zeker geslaagd! Het hotel ligt vlak aan het centrum waar leuke souffenierwinkeltjes zijn en vlak aan de zee waar je verschillende waterspelen kan doen zoals, banaan, duiken, banden die achter een speedboot hangen,..... Ik ben er in 2011 geweest en mijn vakantie was zo tof geweest dat ik voor volgende week weer geboekt heb. Dus zeker een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lisanj bij:

Vergane glorie, maar toch leuk

Hotelgast, 16-7-2011

In augustus/ septemer 2002 geweest, inderdaad vergane glorie maar mooi oud en statig gebouw. Verwachtingen waren niet hoog gespannen maar het viel allerszins mee en ondanks dat het niet het perfekte hotel is toch een topvakantie gehad. Ligt aan de instelling en het verwachtingspatroon. Eten goed, kamers redelijk, buitenterras(sen) prima en het zwembad was nat. Koud bier en goede wijn voor weinig.

Al met al een 7,5

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2002

Heerlijke vakantie gehad.

José, 27-10-2009

Sander Ivan en Peter, ga lekker naar Spanje, veel beter voor jullie.

Heerlijke vakantie gehad hier, ok is druk op de parking achter het hotel maar heb ook ervaring in Spanje e.d waar het op plaatsen nog slechter is.

Geluid op bealevard s'nachts, nee Spanje is lekker!

En eten kun je hier overal in Novi Vinodolski, in het centrum, gewoon naartoe wandelen.

Maar als we nou zorgen dat het hotel vol zit met westeuropezen dan zijn we van die oosteuropezen af, de Kroaten zien ze ook liever niet komen!

Ik kom hier weer terug, geweldig, goedkoop, lekker, enz..........

Gr.

José

Gereisd met partner in juli 2009

Absoluut te mijden

Patrick, 4-9-2009

Dit hotel is een complete ramp: oude uitgeleefde kamers met afbladderende verf, versleten matrassen, enz (zelf de toiletzitting moeten herstellen bijv)., geen airco (en dat bij 40°C), een erg vuil zwembad. Bovendien is de zgn privé-parking een openbare parking waar dagjestoeristen in het wilde weg parkeren. Daarnaast: een hele hoop avond- en nachtlawaai, tot 23 u van de zgn live-muziek op het terras en erna van de nabijgelegen strandhut annex café. Geen oog dichtgedaan gedurende de hele week. Het hele hotel is gericht op de Tsjechische klanten maar voldoet in geen enkel opzicht aan de eisen van de gewone Europese toerist. Enige pluspunten: een mooi plateaustrand op 400m, het uitzicht en het eten was redelijk. Alleen wordt het buffet zowat geplunderd door de Oosteuropese toeristen. Kortom: wie heeft ooit 3 sterren aan dat krot (een andere benaming vind ik niet) toegekend?
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

blijf er weg

sanders yvan, 3-9-2009

hotel linsaj is een hotel om te vermijden het is oud en uitgeleefd het eten is er echt slecht (uit blik en diepvries) de kamers zij echt niet meer van deze tijd het zwembad is vuil en vies het personeel is in het geheel niet vriendelijk en vooral er hangt een vreselijke geur een goede raad blijf er weg.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Loop met een wijde bocht om dit hotel heen!

Peter, 3-7-2009

Hotel Lisanj in Novi Vinodolski leek een goeie aanbieding, maar bleek het allerminst te zijn. Oude, afgeleefde en niet-propere kamers. Over het algemeen onvriendelijk en niet-gemotiveerd personeel. Parking was steeds een ontzettend groot probleem, aangezien er veel te weinig plaatsen voorzien zijn : elke morgen moet je hopen dat er geen andere auto dubbel geparkeerd staat. Aanschuiven aan het buffet was elke avond een totale chaos (niet in het minst door de vele ongemanierde oost-europese gasten), waarbij het voorgeschotelde eten gelukkig nog net door de beugel kon. Daarnaast is er 's avonds meestal luide muziek op het terras, waardoor jouw welverdiende nachtrust er ook aan gaat. Positieve punten : de ligging en de samenstelling van het ontbijt. Bovendien is het jammere aan de zaak dat dit hotel een ontzettend potentieel heeft, maar ik kan enkel vermoeden dat de huidige directie geen kaas van hotelmanagement gegeten heeft.

Conclusie : laat dit hotel links liggen!

Gereisd met partner in juni 2009

Sharon, 21-4-2007

In 2003 hier geweest met Peter Langhout. Was een excursiereis, dus eigenlijk alleen 's avonds in het hotel. Onze kamer was goed, geen klachten over, we zaten in het nieuwe gedeelte aan de zijkant, keken uit over de tennisbanen, geen geluidsoverlast gehad. Eten was heeeeeeerlijk, nergens zo lekker gegeten als daar. Erg sfeervol buitenterras waar je kunt eten. Zwembad is erg zout, deed pijn aan mijn ogen, maar dat kwam omdat ik gewoon chloor had verwacht, hahaha. Tuurlijk kan het hotel een opknapbeurt gebruiken, maar je moet niet vergeten dat je in een balkanland zit waar het geld niet rolt, en de oorlog diepe sporen heeft nagelaten! Je weet van te voren dat je niet naar één of ander paradijs gaat. Je kunt er parasailen (eng, maar uiteindelijk heel mooi daarboven) en waterfietsen. Hotel eten beu? Ga eens naar de pizzeria, heerlijk! Verder is alles erg goedkoop daar. O ja, wissel je geld niet om in het hotel, maar pin gewoon iets verderop, veel goedkoper. Heerlijke vakantie gehad!!!
    Gereisd met vrienden in augustus 2003

dilek, 19-3-2007

maaltijden - gaarkeuken

de rest allemaal krakkemikkig.

Vlekken in de vloerbedekking, wc. en bad voor oorlogs.

Wel schitterend uitzicht.

Gereisd anders in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lisanj bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lisanj in Novi Vinodolski, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lisanj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lisanj scoort een 5.23 uit 10 op basis van 42 reviews.