Camping Lopari

7,7

10 reviews over Camping Lopari in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Arie, 21-8-2017

Pas op, voor additional tent of auto betaal je 38 Kuna per nacht.

Een toiletgebouw voor de gehele camping, dus douchen kan snel op bepaalde tijden met koud water meestal.

Geen wifi inclusief, 54 Euro per nacht kleine camper 2 vol en twee kinderen van 11.

Verassing bij het betalen 38 Kuna per dag voor een bijzettentje voor de kinderen.

Voor 7 overnachtingen moesten we 8 dagen bijzettent bijbetalen, oja das niet goed, zei de receptie.... Geld teruggeven is niet mogelijk, kan je een wasmachine muntje geven.....

Supermarkt is prima, personeel vriendelijk en behulpzaam, vers brood en voor de rest alles aanwezig.

Geen looproute naar osor.

Sanitair staat OK, schoon en nieuw.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima camping

Kampeerder, 6-8-2017

Goed georganiseerd, niets op aan te merken. Vrij ruime plekken, zoek er wel eentje met schaduw. Ligging aan zee, overhet algemeen schoon sanitair. Fatsoenlijke campingwinkel aanwezig.
Gereisd met partner in augustus 2017

Degelijke, rustige camping

Familie uit België, 28-8-2016

We hebben lang gezocht naar een geschikte camping aan de Kroatische kust omdat we een rustige camping willen. Deze camping (en het eiland Cres) passen in dat plaatje. Het is uiteraard een camping aan zee en best druk, maar de plaatsen zijn zeer ruim en je kan wel reserveren naar je voorkeur of gewoon je tent opzetten op het vrije gedeelte. We zaten niet ver van het sanitair blok dus 's morgens en 's avonds redelijk druk. Maar tijdens de namiddag en 's avonds laat geen enkel probleem. De plekken zijn goed beschaduwd en de voorzieningen netjes en in orde. Er is bovendien een uitstekend winkeltje met goed brood.

Dit is geen 'all-in' camping al voorzien ze wel animatie, vooral voor jonge kinderen.

Er is wifi, fietsverhuur, een restaurant en bar. De camping is ook vrij goedkoop.

Nadelen zijn vooral dat het strand hier kiezel is en door de ligging troebel water heeft, je kan dus niet snorkelen hier, maar dan wel weer windsurfen. De bar/restaurant is goed maar ongezellig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

door de plaats rumoerig

michel, 10-8-2016

vooraf geboekt . bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen bij de receptie. na de lange reis gelijk doorgegeaan naar de plaats en de tent opgezet.

na enkele dagen begonnen we ons wel wat te ergeren aan vooral de slovenen die dwars over onze plek liepen (om maar niet om te hoeven lopen) onder de tarp door en tussen de handoeken door die aan de waslijn hingen richting het water. tevens werden we elke ochtend gewekt om half zeven door twee mannen die alle vuilniscontainers na zochten naar statiegeldflessen. die om kwart over zeven werden geleegd door verstappen op een vuiniswagen. dat is natuurlijk ook het nadeel als je langs een doorgaande weg staat.

De aniematie voor de kinderen was alleen op maandag woensdag en vrijdag. en ze hadden ook niet de intresse om spelletjes uit te leggen aan kinderen die geen italiaans sloveens of engels praten .

het personeel in het restaurant en de winkel was wel super vriendelijk. na een week toch besloten om naar naast gelegen bijar te verhuizen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige rustige camping

Koos en Rinet, 4-7-2014

De camping is in verhouding met andere in de omgeving liggende campings een heerlijke, rustige en mooie camping. De plaatsten zijn bijna allemaal vrij te kiezen, dus geen afgebakende plekken, wat wij heerlijk vinden. Veel bomen (schaduw) aanwezig. Wij hadden een plekje op het duurste deel, aan zee (stroomkast 8), maar nog is de plek goedkoop, ongeveer €22,-- voor tent, twee personen en stroom. Wifi was alleen bij restaurant aanwezig. Normaal ook bij receptie, maar dat werkte niet. De camping was bezig nieuwe plaatsten te creëren en het strand (lees kiezel) gedeelte weer op te knappen. Op de fiets is Osor en Nerezine gemakkelijk te bereiken. Leuke kleine plaatsjes, om heerlijk even wat te eten of te drinken aan het water. Maar er kan ook prima gegeten worden in het restaurant op de camping.

De wateromgeving is, ook volgens ons, het leukste als je een bootje mee neemt / huurt. Volgens horen zeggen zijn de campings dicht bij Mali Losinj ook in het voorseizoen helemaal vol.

Gereisd met partner in juni 2014

Mooie camping

Hans, 13-8-2012

Leuke rustige camping aan iets minder mooi strand. Personeel op de hele camping zeer vriendelijk. Prijs Euro 25,00 voor 2 personen en caravan in hoogseizoen. Omgeving prachtig mooi, maar je hebt eigenlijk wel een boot nodig om aan de mooiste plekjes aan zee te komen. De route helemaal naar het noorden is helemaal geweldig. Wij zijn met de caravan . Wel een beetje spannend maar een beetje ervaren chauffeur redt het prima. Alleen als je van de boot gaat in Istrie heb je een steiging van 14%, houdt hier wel even rekening mee.
Gereisd met partner in juli 2012

De enige echte camping op Cres-Losinj !!

Dick Vanwolleghem, 9-8-2009

In het hoogseizoen zijn alle andere campings gewoonweg erger dan mierennesten. In Lopari daarentegen wordt je vriendelijk en professioneel ontvangen in meerdere talen (Engels - Duits - Italiaans - zelfs een woordje Frans). Plaats genoeg en goed onderhouden sanitair (een gedeelte is wel verouderd, maar een echte kampeerder ziet daar niet tegenop). Het winkeltje biedt voldoende variëteit en dagelijks verschillende variëteiten lekker brood. Eenvoudige maar lekkere kaart in het restaurant met suppervriendelijke bediening. Een aanrader !
Gereisd met partner in juli 2009

C. Zeegers, 19-6-2008

Vergeleken met de drie campings in de buurt, verrassend veel ruimte. Veel schaduw. Omdat we er in het voorseizoen waren: supermarkt was nog niet open.

Maar een sanitairgebouw, op een enorme camping, twijfels over de capaciteit bij volle bezetting. Het werd wel de hele dag door schoongemaakt.

Gereisd met partner in juni 2008

van der ouderaa jean, 18-5-2007

te weinig aftappunten voor water,bij volle bezetting(augustus)sanitair ontoereikend rustig gelegen camping redelijk restaurant goede winkel.
    Gereisd anders in mei 2007

Jablan, 19-8-2005

Een goede camping direct aan het water met ruime plaatsen, voldoende schaduw en leuk restaurantje.
      Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lopari in Nerezine (Losinj), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lopari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lopari scoort een 7.73 uit 10 op basis van 13 reviews.