Camping Smart Selection Holiday Resort Medveja ***

Camping Smart Selection Holiday Resort Medveja
Smart Selection Holiday Resort Medveja
4,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Smart Selection Holiday Resort Medveja bij:

41 reviews over Camping Smart Selection Holiday Resort Medveja in het Nederlands

vreselijk

nienke, 6-8-2016

meer dan 60 euro betaald!!!! te vies om maar de wc te gaan. alles stuk en smerig. bij klacht kijken ze je niet aan en mompelen sorry.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Simone, 17-7-2016

Deze camping is absoluut GEEN aanrader! Bij de receptie wordt je onvriendelijk behandeld en op vragen hebben ze geen antwoord. Het toiletgebouw is ontzettend smerig en wordt heel weinig schoon gemaakt, als het al wordt gedaan, ook worden de toilet rollen uit de wc meegenomen waardoor je geen wc papier hebt. De rest van de camping ziet er ook armoedig uit. De camping is nog ontzettend duur ook, voor een caravan met 4 personen betaalde we 62 euro voor 1 nacht. Het enigste voordeel is dat de camping gratis WiFi heeft maar dan moet je wel hij de ingang staan. Het strand ligt aan de overkant van een drukke weg en is betaald, voor 4 personen ben je al 20 euro per dag kwijt... absoluut geen aanrader dus!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Horrorcamping!! Nooit meer!

Rens van Moolenbroek, 16-7-2016

Het sanitair was ronduit vies en zeer achterstallig qua onderhoud. Deuren sluiten niet, het was ongelooflijk smerig, er wordt niet schoongemaakt en de douches zijn koud.

Het gras op de camping is veel te hoog, dat 's avonds veel muggen met zich meebrengt. Kortom: volstrekt onnodig ongerief door achterstallig onderhoud en slecht of zelfs geen schoonmaakwerk!

Gereisd met partner in juli 2016

Nooit meer

Mieke, 11-7-2016

Sanitair is sterk verouderd. Douche was koud, niet alle deuren konden op slot, deur sloot niet goed.

'S avonds bij het restaurant dat bij het resort hoorde, was ronduit slecht. Vlees was doorbakken, weinig smaak aan. Personeel was wel vriendelijk maar totaal niet alert.

Receptie was vriendelijk.

Strand was tegenover de camping.

Ik vond de camping duur, 38 euro per nacht. Weinig faciliteiten.

Gereisd met partner in juli 2016

nooit meer

Wim, 18-9-2015

Bij aankomst zeer onbeschoft behandeld door een meneer die de tv belangrijker vond dan de nieuwe gasten.

We kregen een nummer dat aan de caravan moest worden opgehangen en verder geen enkele informatie.

Na lang zoeken vonden we een geschikte plek.

We gingen terug naar die meneer om door te geven waar we zijn gaan staan en we kregen een blik van hem alsof hij wou zeggen"het zal me jeuken waar je staat" en hij ging weer verder met tv kijken.

"s Avonds gingen we eten in het restaurant op de camping.

Het eten was goed, maar bij het afrekenen , 350,00 kunies, gaf ik 400,00 kunies en het verschil werd automatisch als fooi beschouwd.

De plaats die wij hadden was goed, maar het sanitair is zeer verouderd en smerig.

De gebruikte scheermesjes lagen dagen lang achtereen in de douches .

Ik verwacht op een camping geen Hiltonkamer , maar hier zou ik mijn hond nog weg sturen.

Dus: Nooit meer Medveja.

Gereisd met partner in augustus 2015

Toevalllig hier gekomen: slechte camping

K.O., 8-6-2015

Dure camping met bot personeel, slechte plekken, kapot vies sanitair. Hollanders hadden altijd wel iets te mekkeren.

Er zijn veel leukere ' kleine' campings, even doorrijden naar het zuiden

Gereisd met partner in juni 2015

internationale camping

D Langeslag, 18-1-2015

Het leuke van deze camping is het internationale karakter. Je komt op het terrein veel verschillende nationaliteiten tegen.Wat ons erg tegenviel was dat er geen voetbalveldje was, waar onze zonen 's avonds een balletje konden trappen. De ligging ten opzichte van de eilanden etc is goed. Het strand tegenover de camping is erg vol. Wij zijn zelf vooral er op uit getrokken op zoek naar rustigere strandjes. We hadden de stacaravan via touroperator geboekt. De stacaravan was mooi, maar qua inventaris ontbrak er nog wel het één en ander (bijv glazen). Onze caravan stond redelijk, maar onze achterburen keken, met één meter tussenruimte, tegen de achterkant van onze stacaravan aan. Zonde dat ze de stacaravans zo dicht op elkaar hebben gezet.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

eens maar nooit meer

Jo Coenen, 7-9-2014

Wat een rommeltje verstopte en zeer slecht schoongemaakte sanitaire voorzieningen.

Modderig plekken.

Zeer onvriendelijk personeel

Kort om een zeer negatieve indruk maakt de camping

We komen hier nooit meer terug.

Gereisd met vrienden in september 2014

Prachtige omgeving, prut camping

J. Duitman, 3-9-2014

Het strand, de kust, het zeewater en de panoramawandeling Lovran-Opatija zijn aanraders. Erg fraai.

De camping ligt mooi maar is prut. Het is best fraai sanitair maar wordt slecht schoongemaakt (jonge meisjes halen er een lapje door). Te vies om lekker in te douchen. Het onderhoud van het terrein is matig. De campingbeheerders 8 dagen lang niet op het terrein gezien. Met stropdas voor zitten ze in een hokje, behandelen je onvriendelijk, zijn niet behulpzaam en geven je 0,0 informatie, zelfs niet over regels op de camping (die zullen er ook wel niet zijn :-) ), last staan over de omgeving. Voor de omgeving een leuke plek to be, maar als camping veel te duur, (€ 35 per dag), voor wat ze presteren, als je buiten campingcheque, acsi, of navigator-periode er verblijft.

Gereisd met partner in augustus 2014

Niet klantvriendelijk

Bonne, 29-9-2013

We hadden deze streek uitgezocht om onze vakantie te vieren. De reis viel tegen en onderweg deze camping uitgezocht met als doel hier langere tijd te verblijven. S' avonds rond 10 uur aangekomen en gevraagd of er plaats was voor één nacht met de mogelijk tot 15 dagen. Gevraagd om stroom op de kampeerplek. Op een aardedonkere camping zelf de plaats moeten zoeken en geinstalleerd. Electriciteit was niet mogelijk omdat alle aansluitingen bezet waren. Volgende dag erg vies sanitair en ondanks het hoogseizoen geen personeel die de boel schoonmaakt. Besluit genomen om het bij één nacht te houden en af te rekenen. Tijdens het afrekenen aangegeven dat er geen mogelijk was voor electrisch. Had ik s'avonds maar moeten melden want het moest nu betaald worden. Het feit dat s'avonds de receptie gesloten was deed niet terzake. Die vier euro maakt mij niet uit en een glimlach blijft op mijn gezicht maar het heerschap achter de balie kan nog veel leren over gastvrijheid.
    Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Smart Selection Holiday Resort Medveja in Medveja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Smart Selection Holiday Resort Medveja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Smart Selection Holiday Resort Medveja scoort een 4.53 uit 10 op basis van 50 reviews.