Camping Slatina

7,8

23 reviews over Camping Slatina in het Nederlands

Fijne camping

Silke, 18-8-2017

Het is een mooie camping direct aan de zee. Helaas kun je niet goed gaan zonnen aan de zee vanwege de rotsen. Als je een stukje verder loopt heb je een kiezelstrand bij de duikschool. Het sanitair is echt een groot pluspunt. Het ziet er heel mooi en schoon uit. Er loopt ook de gehele dag een schoonmaakploeg rond. Supermarkt is een stukje rijden, ongeveer 30 minuten rijden. Het eiland zelf is niet bijzonder, maar als je puur voor de rust komt is het zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2016

Ben je geen hondenliefhebber: geen aanrader

(Alleen) mooi voor hondenliefhebbers, 31-7-2017

Sanitair prima. Mobile homes uitstekend. Pizzatent uitstekend. Restaurant: slecht. Strand bij haventje: minder: Strand bij duikschool: top. De camping is groot (lopen van onze stek naar het strand 15 min) en heeft de nodige faciliteiten. Niet dat die allemaal top zijn. Oordeel zelf of dat je wel of niet aantrekt. Het creëert daardoor wel rust. Ik vind Slatina te duur voor wat ze bieden. Grote supermarkt buiten de camping: 35 min rijden. Wat je echt moet weten is het volgende. De camping adverteert met 'honden zijn ook welkom'. Mijn advies is dat de ze het anders formuleren: 'baasjes van honden zijn ook welkom'. Voor honden en hun baasjes is het uitstekend ingericht: veel palen met poepzakjes en een emmer ernaast. Veel honden-toiletten en aparte hondenstranden. Wat mij tegenstaat is dat je dan om de zoveel meter een hondenwalm of hondenpoep ruikt. Niet iedere hondeneigenaar ruimt de uitwerpselen netjes op. Ik houd van honden maar heb er zelf geen. Maar net zoals bij de poepluier van je eigen kinderen, hoef ik die van een ander kind niet te ruiken. Voor mij nooit meer!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Karlo, Marketing, 2-8-2017

Sehr geehrte Damen und Herren,

Wir möchten uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie in unserem Camp erlebt haben, entschuldigen. Wir werden versuchen, die Qualität auf allen Ebenen zu verbessern und auch werden wir Angeführtes so schnell wie möglich korrigieren, um unseren Gästen einen unvergesslichen Urlaub zu sichern. Bitte, shicken. Sie uns e-mail: info@camp-slatina.com und sagen Sie was ist nicht in ordnung. Wir hoffen, dass Sie uns auch im nächsten Jahr besuchen werden...

Mit freundlichen Grüßen

Jadranka Camps

Mooie rustige camping pal aan zee

evelienm, 26-12-2016

Je merkt helemaal niet dat het een vrij grote camping is. Wij hadden een plek gereserveerd, maar deze lag pal in de zon, gelukkig vonden we een prachtig plekje op het gedeelte wat niet gereserveerd kan worden.Dit kun je echt gokken, want er waren elke keer genoeg plekjes vrij om uit te kiezen. Op dit gedeelte veel schaduw, wat je wel nodig hebt hier. Wij vonden het een prachtige camping, rustig en de zee is echt geweldig mooi, helder en super schoon. Veel prachtige kleine baaitjes op de camping zelf, zodat je toch rustig kon zitten. Je moet af en toe wel flink klimmen naar je plek, maar dat weet je bij een terrassencamping. Niet het mooiste stukje Cres, camping ligt vrij afgelegen, maar hierdoor wel rust en in het dorpje op loopafstand kun je lekker en gezellig eten. Er was maar 1 restaurant open op de camping toen wij er waren en dit was niet voor herhaling. Bar op de camping is super leuk, je zit er mooi, prachtig uitzicht, leuke live muziek en aardig personeel. Meer dan voldoende sanitair, nieuw, modern en echt altijd schoon, je ziet ze constant poetsen! Echt heel goed.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig plekje

CeeVee, 5-11-2016

Hele mooie camping, maar wel onoverzichtelijk. Je kunt er te voet overheen, maar dat is soms een hele klim. Het ligt in een soort halve cirkel van A tm K bij iedere letter een laan naar beneden.

Strand is verschillend er zijn mooie plekken ,maar zeker ook minder mooie/onhandig gezien de rotsen.

Je kunt ook kiezen voor naaktstrand/prive dan moet je een stukje lopen voorbij de huurhuisjes ( die zien er overigens prachtig uit hele mooie ligging)

Vanuit de camping ook te voet dorpje bereikbaar. Heel hondvriendelijk walhalla voor onze viervoeters!

Maar het aller allerbeste zijn toch wel de sanitaire voorzieningen WAUW zelden zulke mooie exemplaren gezien, en brandschoon. Luxe toilet, douche en de hele dag schoonmakers!

Nadeel de winkel weinig te koop, en in september bijna geen vlees. Voor een beetje supermarkt moet je 30km rijden naar Mali Losjin. Maar de charme van dit plekje ver van de massa is veel waard ;-) zelfs koken zonder vlees of vis!!

Gereisd met vrienden in september 2016

fantastische camping

bankier, 28-7-2015

Wij hadden een plek gereserveerd vlak bij zee maar met weinig schaduw. at is wel iets om op te letten want het was bloedheet. De camping is vrij groot (1500 gasten) maar daar merk je niets van omdat het oppervlakte ook erg groot is en ieder deel van de camping toegang heeft tot een strand. Daardoor oogde het aan de strandjes erg rustig. De baai van Slatina is prachtig en erg ruim. In de omgeving is weinig te doen. Het sanitair is uitmuntend en wordt de hele dag door schoongemaakt. De campingwinkel is de grootste op het hele eiland denk ik en heeft een bescheiden assortiment. Aan de buitenbar is het heerlijk toeven met een prachtig uitzicht. Het eten in het restaurant is redelijk. De pizza's uit de pizzeria zijn prima.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super, maar rustige camping

Quadrifoglio, 22-9-2014

De camping ligt een behoorlijk stuk van de doorgaande weg af.

Het is een middelgrote camping met kampeerplaatsen en (permanent) mobiele woonwagens. Bij Gebetsroither zijn de meeste nagenoeg nieuw en volledig uitgerust (met airco en vw). Alle plaatsen zijn tegen een helling gesitueerd (dalen voor de zee en klimmen terug).

Camping heeft winkel en restaurants, vertier voor oudere kinderen (cafe) en zeer enthousiaste animatie (als u dat wilt). Is geen FKK camping, al zou u daarvoor ook op het verlengde van deze camping terugkunnen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie camping met een paar "maartjes"

Anna , 8-8-2014

Net terug van 2 weken Slatina. Genoten van deze camping die groot is zonder dat je hier "last" van hebt, geweldig sanitair, relaxte beachbar en veel mooie strandjes op de camping.

Omliggende stranden ook super. Orlec (heel eind afdalen) was geweldig. Mali en Veli Losinj op een uurtje rijden, veel goede restaurants en winkels, Cres is ook een schattig stadje met souvenirshops, restaurantjes en bootverhuur.

Helaas toch ook wat negatieve dingen

• Op de site staat een pingpong tafel. Deze waren er, maar zonder netten. Ook het beloofde voetbalveld ontbrak.

• Duikschool was goed, maar instructeur kwam veel te laat.

• Sanitair superschoon maar werd pas om 8.30 gedaan en het personeel reageerde niet bepaald vriendelijk als je toch wilde douchen.

• Gastank laten vullen kan niet 's avonds en de camping supermarkt heeft maar een zeer beperkte voorraad.

• 24/7 blaffende hond op boerderij buiten camping was NIET relaxed.

• Vooral Duitsers en Kroaten, nagenoeg geen Nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Nogal afgelegen camping

Anneth, 30-6-2014

Wij vonden camping Slatina een prachtige camping maar het lag wel nogal afgelegen. Over de 290 km. van Villach naar camping Slatina hebben wij met onze auto en caravan toch bijna een hele dag gedaan. De boot gaat eens per half uur en kostte ons 414 kn. (3 pers., caravan, auto). Dat is bijna 60 euro voor een enkele reis. Op het eiland heb je 4 dorpjes waaronder de stad Cres. Verder hebben wij op dit eiland niets kunnen ontdekken. Je kon ook nauwelijks een souveniertje kopen. Daarintegen is de zee supermooi (waterschoenen een must) en de beide restaurants op de camping waren erg goed. Eigenlijk zijn alleen de superior en premiumplaatsen echt erg mooi met water en elektra op de plaats. De overige plaatsen zijn onvoorstelbaar oneffen met heel veel stenen en keien en de caravan niet waterpas te krijgen. Je hebt daar ook een elektrasnoer van zeker 50 meter nodig. Voor honden was een mooi wandelpad en enkele hondenstranden en overal hingen poepzakjes. Erg leuk. Wel erg warm voor de hond.
    Gereisd met partner in juni 2014

Goed maar niet perfect

Il Quadrifoglio, 13-8-2013

Is tegen een heuvel achter het dorpje Martinscica. Te beginnen met de receptie, daarna rechtdoor de winkels, bistro, restaurant en het schone kiezelstrand (de Slatina bocht). Verderop in die bocht bevinden enkele stacaravans en kampeerplekken (en nog verder het FKK). De meeste kampeerplaatsen bereik je vanaf boven linksaf, verdeeld over 16 paden verdeeld. Het laatste pad komt bij de Tiha bocht uit, een kiezelstrand.

Het sanitair wordt de hele dag schoongehouden. Het water kan uit de kranen gedronken worden. De restaurants zijn goed /niet duur. In de campingsupermarkt is bijna alles te krijgen voor redelijke prijzen. Op de camping is overal WiFi maar dit netwerk vereist betaling (per 1,3 of 7 uur, of 10 dagen 150kn).

Voor boodschappen kun je de locale supermarket van Martinscica gebruiken. Dat is zeker niet verder, en ze hebben echt alles. Loop daarvoor de bovenliggende rondweg af, ga door het gaashek, linksaf. Veel campinggasten komen daar s'avonds iets drinken of eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Super vakantie op een fantastische camping

Sandra Boom, 7-8-2013

Net 3 weken op camping Slatina geweest. In één woord fantastisch. Wij waren met 3 kinderen (12, 13 en 14 jaar) en hebben ons geweldig vermaakt. Zon, zee, snorkelen en vissen. Weinig Nederlanders. Wij hadden een premiumplek (80) gereserveerd: lekker ruim en veel privacy. Van beach-bar helemaal geen last gehad. Er werd heerlijke muziek gedraaid. Geen geluidsoverlast van jongeren of honden. Het is een hondencamping met speciale plekken waar de honden de zee in kunnen maar dat gaf helemaal geen overlast. Honden waren netjes aangelijnd en nergens lag viezigheid. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en hielpen mensen met een golfkarretje (elektrisch) een plekje te zoeken. Stranden/rotsen heel mooi en net buiten de camping een mooi naaktstrandje. Sanitair heb ik nog nooit zo goed en mooi gezien. Altijd warm water bij afwas en douches en alles schoon. Als ik iets negatiefs moet zeggen is dat je voor een grote supermarkt naar Mali Losinj (38km) moet. Daar zitten Konzum en Lidl.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Slatina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Slatina in Martinšcica (Cres), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Slatina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Slatina scoort een 7.81 uit 10 op basis van 39 reviews.