7,8

28 reviews over Camping Cikat in het Nederlands

Prima plek!

Fam. Stolte, 14-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Cikat. We stonden op een superior plek. Ruime plek, dicht bij de zee en bij toiletgebouw, welke keurig schoongemaakt werd. Nadeel was dat we onder naaldbomen stonden, daardoor enorm veel hars op onze caravan en tent. De zee is echt fantastisch, heerlijk om in te zwemmen en te snorkelen. Er is ook een prachtig zwembad, echter gevuld met zout water. Supermarkt op de camping heeft een ruim assortiment en is niet echt duur. Ook buiten de camping de moeite waard om de omgeving te verkennen: Mali Losinj en Veli Losinj zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Rijdt ook eens naar de zuidpunt van het eiland: prachtige vergezichten! Ook op Cres zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Lubenice is een aanrader!
Gereisd familie in juli 2017

Dear fam Stolte,

Thank you for your kind words. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We are looking forward to seeing you again.

mooie grote camping

Fam. DB, 8-8-2017

Dit is een mooi aangelegde camping met mooie plaatsen, wij stonden op een superior plek en die waren net vernieuwd, heel mooi! Zwembad is top! Zee en strand top! Terras bij zee leuk om iets te drinken of ontbijten. Eten op de camping vonden wij echter slecht (eten koud en slecht van smaak). Sanitair was veroudert, maar aangezien de andere units vernieuwd waren zal deze unit ook wel een renovatie beurt krijgen. Ze hebben wel te weinig douches voorzien en 2 wasmachines voor heel de camping is ook wat weinig. Animatie is goed maar er word weinig reclame voor gemaakt, jammer! Winkeltje is ok zelfs de prijzen zijn niet overdreven! In Mali Losinj vonden wij het niet erg gezellig, is stad. In Veli Losinj (5km) is het gezelliger! Er rijd op regelmatige tijden een treintje tussen de camping en het stadje (15 kuna per pers.). Anders is het een mooie wandeling van 20min. Voor de rest weinig te beleven rondom. Wij hebben hier een leuke vakantie gehad, maar volgend jaar voor ons toch terug Istrië!
Gereisd familie in juli 2017

Dear ,

Thank you for your rating. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We are looking forward to seeing you again.

Super mooie camping

Zevenbergen, 24-7-2017

Super mooie camping . Vooral de zee. Heerlijk helder je kunt er goed snorkelen. Dorpje is leuk, 'maar verder niet veel bijzonders te bezoeken . Let wel op de weg vanaf de overtocht van Krk is steil. Allemaal weggetjes van 18%. En dat zo n 65 kilometer lang . Maar het was de moeite waard!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Dear zevenbergen ,

Mooie Camping

karinkwak, 10-5-2017

We hebben hier genoten, de zee hebben wij dit jaar niet veel gezien het zwembad had ook gevuld met zeewater dus dat was ook heerlijk.

Het is alleen jammer dat je de grote groepen volwassenen wel tot in de vroege uurtjes herrie mogen maken en hard praten en lachen en als er een groep oudere jeugd rustig even bij elkaar zit worden deze meteen op aangesproken dat ze stil moeten zijn terwijl ze al zachtjes doen.

Wij hadden de bewaking om 23.01 al bij de caravan dat we zachtjes moesten doen. Wij zaten er al ouders bij. Ik vind het wel heel jammer dat het zo moest. De bewaking spreekt geen woord Engels of Duits en deed net als of hij de receptie belde en ons auto nummer door gaf.

De jeugd zat normaal veel bij het zwembad want daar was bijna elke avond wat te doen.

Of wij hier weer komen weten we nog niet de toekomst zal het uitwijzen

Dear karinwak,

Jadranka kampovi d.o.o

super zwembad en veel vaar mogelijkheden

Christian, 6-1-2017

Camping Cikat is een mooie camping met een heel mooi zwembad welke je niet vaak tegenkomt op Kroatische campings, je kunt langs de kust naar meerdere barretjes en andere eetgelegenheden lopen. Naar het dorp loopt elk uur een treintje maar te voet ook goed te doen. De boot kun je aan een boei leggen wie je kan huren op de camping. Vanaf hier kun je naar dorpjes of baaien varen om te snorkelen of zwemmen. Speciale plek om je trailer te parkeren bij de huur van een boei.

Dear momiro,

super vakantie

helma, 16-9-2016

camping is goed verzorgd, alleen bij bepaalde sanitair gebouwen na 8 uur geen warm water om af te wassen of te douchen. Verder vaak lang wachten om te douchen. Oplossing in de ochtend tussen 7 en 8 gaan douchen, geen rij en lekker warm water. Afwassen bij de caravan met warm water uit de boiler. Mooie ligging aan de zee. Mogelijkheden om te wandelen. Alleen in de omgeving weinig te zien maar dit wisten we van te voren. Met grote auto vaak moeilijk om naar kleine dorpjes te gaan, wegen vaak geschikt voor 1 auto bij tegenligger moet je achteruit om een breder stukje op te zoeken. Met grote caravan kan je beter niet vlak aan zee staan, hier is het niet makkelijk om te rijden met een caravan. Jeugd van 20+ die na 11 uur even bij elkaar wilden zitten en erg rustig waren werden overal weg gestuurd. Het is dat we met meerdere gezinnen waren anders was het voor de oudere jeugd niet echt gezellig geweest. Zwembad is erg mooi maar wel erg zout. Zouter zelfs dan de zee.

Camping mooie ligging

Maria gomez, 12-9-2016

Sanitair veel schimmel, maar de douches zelf waren perfect. Animatie zeer slecht. Teveel Duitsers, slovenen en Italianen. Weinig aandacht wat betreft het aangeven van activiteiten in begrijpbaar engels, vaak in Duits of kroatisch.er werd veel te hard gereden ook door het personeel ( i. p.v. 5 km 35 km ).
Gereisd met partner in januari 2016

Te duur voor geboden faciliteiten...

Familie Van Amersfoort, 3-9-2016

Plekken op de camping verschillen enorm in grootte. Toch betaalt iedereen hetzelfde voor zijn plek. Wij hadden een boei gehuurd maar de camping biedt geen mogelijkheid om de boot te water te laten. Hiervooor moest je 6 kilometer rijden.Verder werden de sanitair gebouwen niet goed schoon gehouden en er waren veel te weinig douches. Voor tieners wordt er niets georganiseerd.

Zwembad is mooi, maar de combinatie van zoutwater en chloor is niet prettig voor ogen en huid.

Er is een leuk volleybalveld, maar dit wordt voor te veel andere doeleinden gebruikt. De betonnen plateaus zijn gevaarlijk. Hier hebben ze gewoon beton gestort, zonder het glad te strijken of er vlakke stenen in te doen. Nu lig je op hele scherpe stenen. Op blote voeten lopen is niet te doen.

kortom; De faciliteiten laten te wensen over en de prijs-kwaliteit verhouding vinden wij niet goed.

Gereisd familie in augustus 2016

Enorm grote camping

Silenzio, 20-8-2016

Een enorme camping die ondanks dat het redelijk vol zit toch rust uitstraalt. Stonden op een ununparceled plek en had veel ruimte. was ook nodig met onze grote caravan. Een probleem is wel de elektriciteitsvoorziening. Deze was niet op orde en er zijn gewoon te weinig stroompunten. Men treks gewoon je stekker er uit en doet eigen stekker er in, gevolg de koelkast werkt niet meer en einde van de dag heb je een probleem als je het dan pas merkt. Geklaagd bij de receptie, men hoort je aan maar men doet er niets aan. Je kan een formulier invullen maar ja, wat heb je daar aan. Het probleem blijft. Het eten is prima op de camping en ook niet zo duur. Bootvoorzieningen zijn er niet, je kan een boei huren maar men heeft geen trailerhelling of aanlegsteiger, en echt gemis bij zo'n grote camping. NB. om bij de camping te komen is het een enorm stuk binnen door en met een grote camping de veerboot bij Krk nemen en niet vanuit Istrie. Die weg die je dan op het eiland moet nemen is heel erg smal en kom je gegarandeerd in de problemen met tegenliggers met een caravan of camper! Vanuit Krk is de weg op het eiland prima te doen. Voor de rest mooi dorpje en mooie omgeving om te varen tussen de dolfijnen.
Gereisd familie in juli 2016

Camping met schitterend zwemparadijs.

van Benten, 15-8-2016

Wat als eerste opvalt is het schitterende zwemparadijs met groot speeltoestel, glijbanen en diverse zwembaden waar je iets kan drinken of een snack kan halen. Wij hadden een enorm grote plek op een hoek waar we onze caravan en tent makkelijk konden neerzetten. 's Avonds is het leuk om naar Mali Losinj te gaan waar heel veel restaurantjes zitten en je voor ong. 40,00 met 4 personen kunt eten. Dit is wel goedkoop! Verder is het strand op loopafstand met rotsen en een paar betonnen plateau's. De zee is echt helder waar je lekker kunt snorkelen. Verder stelt de animatie niet zoveel voor. Iedere dag steeds hetzelfde aqua aerobic liedje en 's avonds om 22.00 uur is alles afgelopen en wordt iedereen naar de kampeerplaats gestuurd. Om 23.00 uur ligt bijna de hele camping in bed! Omdat de Nederlanders die er staan verspreid staan, heb je weinig contact. Dit vonden wij erg jammer, met name voor onze kinderen. Voor jongeren is het best lastig contact te krijgen, omdat er weinig Nederlandse staan, 80% is toch wel Duits. Ook 's avonds na 22.00 uur moeten ze naar de kampeerplek of worden ze van de camping af gestuurd. Onderweg moet je rekening houden met wachttijden van de veerboot en de Karawanka tunnel. Dit kan echt uren duren! Wij hebben er in totaal 21 uur over gereden.
Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Cikat**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cikat in Mali Losinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cikat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cikat scoort een 7.79 uit 10 op basis van 43 reviews.