Camping Cikat ****

7,8

31 reviews over Camping Cikat in het Nederlands

Prima voor één keer

Fam. Schuurman, 30-9-2017

Wij zijn hier drie weken geweest. Vanaf 07.00 uur stonden er lange rijen bij de toiletten. Tevens stonden deze er na 16.00 uur bij de douches ook. Dus het was voor 16.00 of na 23.00 uur douchen. Deze werden wel goed schoon gehouden.

Het zwembad was erg mooi, maar alleen tegen betaling een parasol te krijgen.

Het personeel stond ons behoorlijk tegen. Liepen erbij met een gezicht op onweer en dat was overal zo. In de supermarkt kon er alleen gedag af als je gepast betaalde. Zo niet, dan werd je met de nek aangekeken en drukten ze je het wisselgeld in de handen.

Het campingpersoneel gebruikte de camping om goed te racen met hun golfkarretjes en elektrische scooters.

De elektra was slecht geregeld. Met simpele verdeelstekkers op één aansluiting was het niet echt veilig te noemen.

Verder overal een flink eind lopen. Wel kon je zien dat de camping goed verzorgd werd.

Voor ons met kinderen één keer, maar volgende keer wat anders.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Jadranka Kampovi d.o.o., Marketing, 11-10-2017

Respected fam.Schuurman,

Thank you for your review. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We will consider all the things you have said.

You can visit one of our other three camps (Bijar, Baldarin or Slatina) and maybe you will find what you are looking for :)

Thank you once again.

Mooi voor één keer

Lianne, 7-9-2017

De camping is mooi opgezet in een pijnboombos. Het zwembad is mooi maar gevuld met zout water. Dit is wel even wennen. Het is jammer dat rond het zwembad geen grasveldje is aangelegd. Je ligt op de betonnen ondergrond. Optie is om een bedje te huren maar dit doe je ook niet iedere dag. Het zeewater is schitterend en perfect om te snorkelen. Voor de rest is er weinig te doen op het eiland. Er zijn twee stadjes die je kunt bezoeken, Mali en Veli Losinji. De reistijd is ons ontzettend tegengevallen! Leuk voor een keer maar niet voor een tweede keer, dan toch liever Istrië!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Jadranka kampovi d.o.o, Marketing, 17-10-2017

Respected,

Jadranka kampovi d.o.o

Super camping mooie omgeving en natuur

Sandra, 30-8-2017

Camping is groot maar goed ingedeeld. Alles goed geregeld en duidelijk. Faciliteiten zoals supermarkt en restaurant aanwezig. En het aquapark is helemaal top!!! Dames op de receptie mogen vriendelijker zijn.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Karlo, Marketing, 1-9-2017

Dear Sandra,

Thank you for your rating. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We are looking forward to seeing you again.

Prima plek!

Fam. Stolte, 14-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Cikat. We stonden op een superior plek. Ruime plek, dicht bij de zee en bij toiletgebouw, welke keurig schoongemaakt werd. Nadeel was dat we onder naaldbomen stonden, daardoor enorm veel hars op onze caravan en tent. De zee is echt fantastisch, heerlijk om in te zwemmen en te snorkelen. Er is ook een prachtig zwembad, echter gevuld met zout water. Supermarkt op de camping heeft een ruim assortiment en is niet echt duur. Ook buiten de camping de moeite waard om de omgeving te verkennen: Mali Losinj en Veli Losinj zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Rijdt ook eens naar de zuidpunt van het eiland: prachtige vergezichten! Ook op Cres zijn leuke plaatsjes om te bezoeken. Lubenice is een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Karlo, Marketing, 17-8-2017

Dear fam Stolte,

Thank you for your kind words. We are delighted that you spend your vacations in our camp. We are looking forward to seeing you again.

mooie grote camping

Fam. DB, 8-8-2017

Dit is een mooi aangelegde camping met mooie plaatsen, wij stonden op een superior plek en die waren net vernieuwd, heel mooi! Zwembad is top! Zee en strand top! Terras bij zee leuk om iets te drinken of ontbijten. Eten op de camping vonden wij echter slecht (eten koud en slecht van smaak). Sanitair was veroudert, maar aangezien de andere units vernieuwd waren zal deze unit ook wel een renovatie beurt krijgen. Ze hebben wel te weinig douches voorzien en 2 wasmachines voor heel de camping is ook wat weinig. Animatie is goed maar er word weinig reclame voor gemaakt, jammer! Winkeltje is ok zelfs de prijzen zijn niet overdreven! In Mali Losinj vonden wij het niet erg gezellig, is stad. In Veli Losinj (5km) is het gezelliger! Er rijd op regelmatige tijden een treintje tussen de camping en het stadje (15 kuna per pers.). Anders is het een mooie wandeling van 20min. Voor de rest weinig te beleven rondom. Wij hebben hier een leuke vakantie gehad, maar volgend jaar voor ons toch terug Istrië!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Karlo, Marketing, 10-8-2017

Dear ,

Super mooie camping

Zevenbergen, 24-7-2017

Super mooie camping . Vooral de zee. Heerlijk helder je kunt er goed snorkelen. Dorpje is leuk, 'maar verder niet veel bijzonders te bezoeken . Let wel op de weg vanaf de overtocht van Krk is steil. Allemaal weggetjes van 18%. En dat zo n 65 kilometer lang . Maar het was de moeite waard!
Gereisd met vrienden in juli 2017
Karlo, Marketing, 27-7-2017

Dear zevenbergen ,

Mooie Camping

karinkwak, 10-5-2017

We hebben hier genoten, de zee hebben wij dit jaar niet veel gezien het zwembad had ook gevuld met zeewater dus dat was ook heerlijk.

Het is alleen jammer dat je de grote groepen volwassenen wel tot in de vroege uurtjes herrie mogen maken en hard praten en lachen en als er een groep oudere jeugd rustig even bij elkaar zit worden deze meteen op aangesproken dat ze stil moeten zijn terwijl ze al zachtjes doen.

Wij hadden de bewaking om 23.01 al bij de caravan dat we zachtjes moesten doen. Wij zaten er al ouders bij. Ik vind het wel heel jammer dat het zo moest. De bewaking spreekt geen woord Engels of Duits en deed net als of hij de receptie belde en ons auto nummer door gaf.

De jeugd zat normaal veel bij het zwembad want daar was bijna elke avond wat te doen.

Of wij hier weer komen weten we nog niet de toekomst zal het uitwijzen

Karlo, marketing, Marketing, 15-5-2017

Dear karinwak,

Jadranka kampovi d.o.o

super zwembad en veel vaar mogelijkheden

Christian, 6-1-2017

Camping Cikat is een mooie camping met een heel mooi zwembad welke je niet vaak tegenkomt op Kroatische campings, je kunt langs de kust naar meerdere barretjes en andere eetgelegenheden lopen. Naar het dorp loopt elk uur een treintje maar te voet ook goed te doen. De boot kun je aan een boei leggen wie je kan huren op de camping. Vanaf hier kun je naar dorpjes of baaien varen om te snorkelen of zwemmen. Speciale plek om je trailer te parkeren bij de huur van een boei.
Karlo, Marketing, 10-1-2017

Dear momiro,

super vakantie

helma, 16-9-2016

camping is goed verzorgd, alleen bij bepaalde sanitair gebouwen na 8 uur geen warm water om af te wassen of te douchen. Verder vaak lang wachten om te douchen. Oplossing in de ochtend tussen 7 en 8 gaan douchen, geen rij en lekker warm water. Afwassen bij de caravan met warm water uit de boiler. Mooie ligging aan de zee. Mogelijkheden om te wandelen. Alleen in de omgeving weinig te zien maar dit wisten we van te voren. Met grote auto vaak moeilijk om naar kleine dorpjes te gaan, wegen vaak geschikt voor 1 auto bij tegenligger moet je achteruit om een breder stukje op te zoeken. Met grote caravan kan je beter niet vlak aan zee staan, hier is het niet makkelijk om te rijden met een caravan. Jeugd van 20+ die na 11 uur even bij elkaar wilden zitten en erg rustig waren werden overal weg gestuurd. Het is dat we met meerdere gezinnen waren anders was het voor de oudere jeugd niet echt gezellig geweest. Zwembad is erg mooi maar wel erg zout. Zouter zelfs dan de zee.

Camping mooie ligging

Maria gomez, 12-9-2016

Sanitair veel schimmel, maar de douches zelf waren perfect. Animatie zeer slecht. Teveel Duitsers, slovenen en Italianen. Weinig aandacht wat betreft het aangeven van activiteiten in begrijpbaar engels, vaak in Duits of kroatisch.er werd veel te hard gereden ook door het personeel ( i. p.v. 5 km 35 km ).
Gereisd met partner in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cikat bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cikat in Mali Losinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cikat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cikat scoort een 7.81 uit 10 op basis van 51 reviews.