Hotel Lovran ***

Hotel Lovran
Lovran
5,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lovran bij:

2 reviews over Hotel Lovran in het Nederlands

Dit hotel nooit meer

P. van Dijk, 21-8-2017

De prijs-kwaliteit voor dit hotel is ver beneden de maat. Wij hebben €284,- betaald voor twee nachten half pension. Hier zitten de drankjes bij het avondeten niet in. Dat wordt je pas verteld aan het einde van de maaltijd. Onze zoon van twee jaar was gratis, maar kreeg ook geen avondeten. Hij moest mee-eten van onze borden. Bij het ontbijt moet je apart betalen voor versgeperste sinaasappelsap. Op de douchekop zit geen druk, dus douchen is zeer lastig. Er is geen airco aanwezig, maar wel een grote ventilator.

Het hotel is zeer oud en kan absoluut een totale make-over gebruiken.

De bedden waren goed, ook al schrok ik toen ik de lakens van het bed afhaalde omdat de matjes eronder zeer vies waren (allerlei vlekken).

Het balkon had een zeer mooi uitzicht.

Het stadje zelf heeft weinig om handen, maar de kust is zeer mooi. Niet geschikt voor rolstoelgebruikers of mensen die slecht ter been zijn, dat wel. Dat komt door alle trappetjes. Ook vanuit het hotel moet je eerst een aantal trappen naar beneden voordat je bij het water bent.

Het water is helder en zeer geschikt voor snorkelen. Genoeg plekjes om te zitten. Weinig schaduw.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

dennis en nienke, 6-5-2006

We zijn hier vorig jaar geweest en op het eerste gezicht leek het ons een prachtig hotel, uiteindelijk binnen was het ook een prachtig hotel maar het personeel was niet echt te genieten. Om 11 uur werd je al van het terras gestuurd omdat het hotel dichtging. Het eten was een ware formule 1 aangelegenheid, het werd rondgebracht op karren en werkelijk in toptempo rondgebracht (negatief want je kon je eerste gerecht niet opeten of het volgende stond er al), verder was het vooral een oudere gastenbestand dus niet aan te raden voor jongeren.
Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lovran in Lovran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lovran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lovran scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.