7,5

20 reviews over Camping Sibinj in het Nederlands

Sobere camping langs drukke weg

Herma, 5-8-2016

Zeer eenvoudige en simpele camping. Eigenaar overigens erg vriendelijk. Wanneer je alleen voor de zee komt leuk om te vertoeven. Net als de receptie in een soort container is het sanitair een soort bunker. Met wat gaten voor frisse lucht. Het water was prima van temperatuur in de douches en voor de afwas. Keurige wc's. Douchen achter douchegordijnen waarvan er 1 toch wel erg krap was. Het water mengen naar de juiste temp. ging nogal eens lastig. Wanneer het gebouwtje is wat beter oogde en er douchdeuren geplaatst zouden worden zou het al een hele vooruitgang zijn. Het werd wel zeer zeer goed schoon gehouden! Terrassen camping waardoor je leuk uitzicht hebt maar wordt wel, vooral vooraan, helemaal vol gestampt. Nadeel is de drukke weg en verder niet veel te doen de plaatsjes in de directe omgeving zijn niet bijzonder. Voor tochten verder weg is het te heet. Een aanrader is wel het Velebit gebergte! en fijn dat het daar wat koeler is. Op zich ligt de camping wel heel centraal als je er voor vast wilt staan en uitstapjes gaat maken.
Gereisd familie in juli 2016

Aardig voor een paar dagen

Irene, 14-5-2016

Het uitzicht was prachtig, elke avond een schitterende zonsondergang. Mooi uitzicht over de zee en de bergen van het eiland Krk. Een mooi verzorgd restaurantje waar je voor redelijke prijzen kunt eten (beperkte kaart) met vriendelijke bediening.

De camping op zichzelf vonden wij niet veel bijzonders, zeer sober sanitair 2 douches voor de dames (douchegordijn i.p.v deur, kapotte douchekop) en koud water, ook het water voor de afwas was koud. De boiler voor het warme water was heel klein (20 liter).

De camping werd 's nachts niet bewaakt en er was geen slagboom. Men kon zo van de openbare weg de camping op. Dat gaf me geen fijn gevoel en zeker niet voor de

Deze camping is wel fijn gelegen wanneer je bijvoorbeeld op doorreis bent naar het zuiden of een bezoek wilt brengen aan de Plitvice meren op ongeveer 70 km rijden.

Nationaal Park Risjnak 70 km (mooie wandeltochten) of het Eiland Krk ook op 70 km. Alles over mooie goed begaanbare wegen door een prachtig landschap.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi uitzicht

Mireille, 18-10-2014

Pluspunten: bijna alle plaatsen geweldig mooi uitzicht over de zee. Aan zee. Rustig, s'nachts stil. Geen disco of animatie ed.

Op korte autoafstand van Senj.

Twee restaurantjes

Minpunten:

Dat mooie uitzicht komt omdat het een terrassencamping is met grote hoogteverschillen tussen de terrassen en op de meeste plekken hoog boven de zee en dat is behalve prachtig ook doodeng met een dreumes en een peuter.

Camping ziet er volgepropt uit, er is ook een aantal plaatsen die beneden op het strandje staan, maar die staan echt hutje mutje, in de breedte naast elkaar.

koude douches (vind ik echt vreselijk, maar dat is persoonlijk)

Ook wij hebben s'nachts letterlijk aan de voortentstokken gehangen, ondanks stormharingen en stormband, maar daar kan 'de camping' niets aan doen ;)

Buiten de camping ligt alles op autoafstand, je kunt niet even ergens naar toe wandelen, want het ligt meteen aan de drukke kustweg.

Qua lawaai heb ik daar overigens geen last van gehad.

Gereisd familie in januari 2014

Prachtig uitzicht

Irma, 31-7-2014

Deze camping is een echte charme camping. Niet zo groot, redelijk rustig en een geweldig uitzicht. Een aantal plekken liggen direct aan zee. Zo'n 5 treden naar beneden en je staat in de zee. Wij hadden een bootje mee, die makkelijk in en uit het water kon. Deze camping is niet duur: 26 euro per nacht voor een gezin met 2 kinderen (11 en 8 jaar). Het sanitair was prima te doen. De schoonmaakster was er vaak aan het schoonmaken. Wij hebben niet bij het restaurant gegeten, dus daar geen cijfer voor. Vooraan bij de weg kun je brood en wat kleine boodschappen kopen. Een aanrader voor mensen die een rustige camping met geweldig uitzicht willen. Verwacht geen animatie en speeltoestellen.
Gereisd familie in juli 2014

Leuk om wat dagen te blijven

A v Geemert, 24-10-2013

De camping is op zich niet verkeert ,maar het oude sanitare gebouwtje kan echt niet meer.Betreft de plekken zijn ook niet ruim. Maar wij hebben ons best vermaakt stadjes in de buurt en een goed restaurantje op de camping met wifi
Gereisd met partner in juni 2013

Prachtig direct aan zee gelegen

Paul, 30-9-2012

Inderdaad een verademing bij de megacampings vergeleken, maar prijs kwaliteit verhouding is daardoor ook wel zoek. 180kuna/€22 half september voor 2 personen is teveel. Eigenaren erg vriendelijk hebben relatief veel verspijkerd aan de camping, nieuw sanitair (wordt goed schoongemaakt) nog wel met gordijntjes en zeer lauw tot koud water en nieuwe elektrakasten met 16A, maar verder geen voorzieningen. Ik vond het verkeer op de bovenliggende kustweg wel storend , mn vrachtverkeer hoorde je doordat de camping in een baai/bocht ligt 2x voorbij denderen. Dit is afhankelijk hoe de wind staat. Dit stuk van de kust staat bekend om de regelmatige zeer harde Bora (voordeel kraakheldere geblazen zee) maar als je dit treft zoals, wij beleef je angstige momenten in je caravan. Het uitzicht op Krk is door verschillend licht telkens weer fantastisch om naar te kijken. Senj met een Konzum is een 10min rijden. In de directe omgeving is geen wifi, ook daarvoor naar Senj. Restaurant op camping is wel ok.
Gereisd met partner in september 2012

Leuke kleine camping

Petra, 26-7-2012

Wij waren op de terug reis en besloten hier een nachtje te staan.Na de beoordelingen te hebben gelezen op internet.

We mochten idd zelf een plekje uitzoeken en dit werd dus op het strand.

Geweldig! Helder blauw water waar de kinderen heerlijk konden snorkelen.

Het restaurant op de camping is een aanrader. Erg leuk zitten en vriendelijk.

We vertrokken de volgende dag naar vrsar en wat hadden we een spijt dat we niet een paar dagen langer waren gebleven. Het sanitair is inderdaad wat verouderd maar wel schoon. Als je niet te veel eisen hebt moet je hier gewoon een keer naar toe. Wij komen er volgend jaar zeker weer,

Gereisd familie in juni 2012

Zeker een aanrader

Geert , 14-6-2012

Eigenlijk een simpele camping, eens wat anders dan de megacampings die je hier vaak aantreft. Dus inderdaad eenvoudig sanitair. Geen zwembad, maar vrijwel elke plek staat direct aan zee. Leuk restaurant op de camping, maar ook nog een aan de overkant van de straat met prima verse vis. Lekker ongecompliceerd: zoek een plek uit die je aanstaat, de campingbaas klopt tegen de avond wel op je camper voor de betaling. Gemoedelijk sfeertje dus. Helemaal goed. Geen last gehad van de kustweg, de branding compenseert veel.
Gereisd met partner in mei 2012

Bijzonder charmant!

chris smit, 3-8-2011

Deze camping heeft best wat minpuntjes: sanitair is wat primitief, de autoweg is eigenlijk te dichtbij (zeker als je hoop op de camping staat) en de bora-wind kan er hard waaien. Toch vonden wij het er erg leuk: bijzonder charmante mix van nationaliteiten (zeker 20 verschillende nationaliteiten geteld en dat voor een vrij kleine camping), een ontspannen sfeer & een prachtige ligging aan baaitje met rotsen en helder zeewater. We hebben vaak op comfortabelere campings gestaan, maar qua vakantiegevoel was deze camping echt top!
Gereisd familie in juli 2011

Zeer mooie locatie

Rick, 26-7-2011

Mooie camping gelegen aan de zee met een zeer mooi uitzicht. Een leuk restaurant aanwezig met een terras aan zee. Boothelling op de camping is erg smal, ook met kleinere boten. Sanitair is verouderd maar wel schoon. Er rijdt een busje tussen de camping en Senj. Plaatsen in terrasvorm.
Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sibinj in Klenovica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sibinj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sibinj scoort een 7.48 uit 10 op basis van 33 reviews.