5,1

Matig

3 reviews over Camping Camp Kozica in het Nederlands

Zeer eenvoudige camping

Hans, 21-7-2013

Zeer eenvoudige camping. Als je van luxe houdt moet je hier niet zijn.

Sanitair is sterk verouderd maar wel schoon. We hebben hier 3 dagen gestaan, maar zijn door de harde Borawind verder getrokken. Als we dit niet hadden gehad dan waren we misschien wel 1 of 2 dagen langer gebleven. Je moet hier geen 2 weken plannen, dat verdient deze camping niet. Ook met kleine kinderen zou ik hier niet naartoe gaan. Wij, 2 volwassenen hebben er een paar rustige dagen gehad maar we gaan er niet nog een keer naar toe.

Gereisd met partner in juli 2013

Bora overheerst veelal

Reinier, 21-8-2012

Wc's erg smerig, veel ranzige vliegjes bij de urinoirs. Douches zeer ok! Personeel receptie prima, restaurantdames zijn de meest onvriendelijke Kroaten van onze vakantie. De strandjes van deze camping zijn adembenemend mooi. Als je met de tent gaat, let dan goed op waar je m neerzet; op 1 stuk van de camping is het gras plat en zijn de bomen wel erg richting zee gegroeid. Dit komt door de Borawind die hier veel waait en op deze strook van Kroatië (15km) het hardste waait. De wind begint vanaf 18.00 te waaien en stopt om 09.00 sochtends. Het zijn een soort rukwinden die om de 5 minuten in hevigheid komen. Wij hadden 2 spanbanden over de tent waardoor we het hielden. De tent van de buren waaide plat. Als je geluk hebt, is de Borawind er soms een paar dagen niet!
    Gereisd familie in augustus 2012

Rust en eenvoud kenmerken deze camping

Marcel Bleeker, 11-8-2010

We hebben hier afgelopen zomervakantie 2 weken gestaan. Vanaf de kustweg ziet de camping er niet aantrekkelijk uit. Eenmaal de slagboom voorbij zie je mooie schaduwrijke plaatsen links en rechts van een steile weg naar de zee. De plaatsen zijn terrasvormig met niet afgebakende plaatsen. Er is over het algemeen veel schaduw op de plaatsen. Plek voor een hangmat is er ook vaak wel te vinden. Elektra is OK. Onderaan de camping bij de zee is een groter veld met minder schaduw en veel campers. De kustlijn van de camping is zeker 500 meter lang. Op een aantal plaatsen hoge rotsen met trappetjes naar de zee en kleine kiezelstrandjes. Je kunt ook van de rotsen afduiken in de zee. Het sanitair is schoon en heel simpel en eigenlijk niet meer van deze tijd. Er is een restaurant en kleine winkel. De camping is erg rustig. Je hoort wel wat verkeer van de kustweg. Prima camping voor rustzoekers. Er zijn geen vaste plaatsen!
    Gereisd familie in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Kozica in Klenovica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Kozica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Camp Kozica scoort een 5.1 uit 10 op basis van 4 reviews.