Aparthotel Riva ***

Aparthotel Riva
Riva
8,4

9 reviews over Aparthotel Riva in het Nederlands

Prima appartement aan boulevard en haven

Gerrie, 17-8-2016

Ons 6 persoons appartement (nr19) was ruim en netjes met veel kastruimte, een goede airco en wifi, en bedden met stevige goede matrassen, goede douche met toilet. De inrichting is basis en recent opgeknapt. Omdat de gordijnen goed verduisterden konden we lang uitslapen :-) Vanaf het balkon kijk je uit op de boulevard waar de hele dag mensen langs wandelen, de haven en de mooie plaats Vrsar. Rustig en veel om naar te kijken. Veel prima restaurantjes; zwembad en strandjes op korte loopafstand. Het water is helder en snorkelen leuk. Het ontbijtbuffet (optie) is super maar duur en het avondbuffet is ook uitgebreid en goed. Wij haalden verse broodjes bij de bakker en ook een supermarket is dichtbij. De kleinere appartementen zitten hoger en hebben geen ligstoelen en mogelijkheid om te zonnen aan de achterzijde. Op kleine klachten werd snel gereageerd. En wat niet goed? Misschien dat de kastdeuren niet allemaal sloten en dat er niet veel stopcontacten zijn voor al onze luxe tablets, gsm's en computers ;-) Het zwembad is 5 minuten lopen en je moet wel om 8 uur een ligstoel 'bezetten' met een handdoek. En denk aan een vignet in Oostenrijk en Slovenie en ga NIET reizen met de auto op vrijdag of zaterdag ;-)
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

prima!

aa, 21-8-2015

Wij waren er voor de tweede keer, dus dat zegt genoeg. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijke ligging, aan de haven/boulevard. Zowel in 2013 als dit jaar geen klachten. Goede service. Heerlijk dat je gebruik mag maken van het zwembad van Hotel Belvedere. Nie zo toeristisch als Porec of Rovinj. Herrie van de muziek? Als je de deur dicht doet, geen probleem!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Best leuk

John, 4-8-2014

Schitterende lokatie. Aan de haven vlak bij alle voorzieningen.

Beetje versleten. Matige staat van onderhoud (Deuren sluiten niet goed, afvoer douche loopt niet goed) Gevraagde reparaties worden niet uitgevoerd. Wifi werkt niet.

Wel redelijk schoon en tweemaal per week nieuw linnengoed.

In het seizoen worden er tot laat in de nacht (pop, hardrock-)concerten vlakbijj gegeven. Doe maar mee want je doet geen oog dicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooie appartementen

Suzanne Jansen, 14-8-2012

Appartementen Riva zijn nette en schone appartementen. De ligging is werkelijk zeer mooi, uitzicht op het mooie Vrsar en gelijk aan de boulevard en haven. Alles binnen handbereik, restaurantjes, supermarkt, bank etc.

1 minpuntje: balkon is erg klein, je kunt er met maximaal 2 personen zitten en dan heb je ook echt geen ruimte meer over. Da's wel jammer als je met z'n vieren bent.

Kortom, wij hebben een superleuke vakantie gehad in Riva, Vrsar!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Gelegen aan de gezellige boulevard van Vrsar

R.Nolles, 20-8-2009

Wij waren aangenaam verrast door de ligging van App. Riva in Vrsar.

Vanaf het balkon een prachtig uitzicht op het oude Vrsar en haven. Prima kamer met airco in zowel woon en slaapkamer. Balkon te klein voor de 4 personen van ons gezelschap, maar groot genoeg voor 2. Prima service met 2 keer in de week wisseling van bad- en beddengoed. Zwembad met genoeg en gratis ligstoelen en fijne stranden op loopafstand. 's Avonds een gezellige drukte op de boulevard, met af en toe live muziek en vuurwerk. Prima goedkope restaurants , geldautomaat en supermarkt allemaal binnen 100 meter gelegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

JA Jungbeker, 2-8-2006

wij gaan nu voor de derde keer naar riva

prima appartement,mooi uitzicht recht aan de jachthaven,terrasjes op loopafstand,lekker eten en alles goed betaalbaar,wat wil je nog meer een aanrader vooral in het naseizoen. wel gezellig druk maar niet te.

Gereisd anders in augustus 2006

Ruud, 16-7-2005

Hier ben ik een aantal jaren geleden geweest. Er was net een nieuw (schitterend)zwembad aangelegd. De boulevard is heel gezellig en je kijkt uit op het mooie dorpje op een heuvel. Veel excursie mogelijkheden en waterfacaliteiten in de buurt. Ik heb een topvakantie gehad.
Gereisd anders in juli 2005

hadjuh, 22-6-2005

Een heel mooie complex en alle voorzieningen op loop afstand was echt perfect
Gereisd anders in juni 2005

Fraggle bobo, 4-4-2005

Niet goedkoop meer, maar absoluut een prachtige locatie (uitzicht op zee of op de haven en het dorpje, heel sprookjesachtig). Grote appartementen. lekker koel. Prima service, dichtbij supermarkt en zee.
Gereisd anders in april 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riva bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Riva in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Riva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Riva scoort een 8.39 uit 10 op basis van 10 reviews.