Vakantiepark Resort Belvedere ****

Resort Belvedere
8,4

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Resort Belvedere bij:

131 reviews over Vakantiepark Resort Belvedere in het Nederlands

Gaan graag weer

Familie, 19-8-2017
  • Onderkomen9

Mooi complex, leuke ligging. Lekker aan de boulevard. Ook prima om andere stadjes te bezoeken. Appartementen zijn goed! Paar puntjes. Helaas bij zwembad handoekje leggen, ontbijt is prima, maar heel druk met aanmelden (rij staat buiten). Als je zoals wij in een van de bovenste appartementen zit moet je 100 trappen op. Maar goed kun je weer een ijsje extra eten :). We zullen iig zo weer gaan. Waarschijnlijk wel met de melding of dat we in een iets lager gelegen appartement mogen zitten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Belvedere Team, Marketing, 31-8-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Mooi resort

Vonk, 9-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is een mooi resort. We hadden een mooie grote hotelkamer. We lagen gelukkig niet zo hoog kamer 236. Eten is lekker. Zee was wel wat treden maar beneden maar voor ons goed te doen. Er wordt goed schoongemaakt. Minpuntjes auto buiten park parkeren en de airco werkte niet goed.. na klagen konden we een andere kamer krijgen de airco kreeg het wel 26 graden ipv 27.4 maar was veel kleiner en hoger gelegen. Dus wij hebben de hitte getrotseerd. Na paar dagen werd het buiten wat minder warm en toen was het te doen 24 graden. Verder een super vakantie gehad in belvedere
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Maganer, Marketing, 12-8-2017

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,

Belvedere Team

Een fantastische locatie en een prachtige reis.

gerrit, 19-4-2017
  • Onderkomen9

Dat Vrsar een prachtig stukje Kroatie is om vakantie te houden, alles was er zo mooi en resort Belvedere was geweldig. Wij waren er met een busreis van touroperator. en alles was heel goed geregeld. En veel gezien van de omgeving met een geweldige chauffeur Luiz.Deze reis is een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige plek

Annemieke Litjes, 8-3-2017
  • Onderkomen9

Belvedere is een prachtig vakantiepark met mooi uitzicht over de zee.

Het plaatsje Vrsar is dichtbij,je kunt er een heerlijke wandeling naar toe maken!

Gereisd met partner in juni 2016

Gewoon doen!!

John Zwetsloot, 10-2-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Euros meenemen als echte Nederlander want die kan je daar gunstiger wisselen dan wanneer je geld uit de muur trekt. Gewoon lekker in het voorjaar gaan want dan is de natuur nog lekker fris terwijl je toch op een uitbundig zonnetje wordt getrakteerd. De mensen in de horeca zijn dan ook op hun best. Zeer vriendelijk en gastvrij. Met stadjes als Porec, Rovinj en Pula in de buurt kan je je ook op een minder zonnige dag prima vermaken.
Gereisd met partner in april 2016

Mooie plek!

W.Terra, 13-8-2016
  • Onderkomen10

Mooie appartementen op hele mooie plek! Wij zaten boven, heel veel traplopen maar prachtig uitzicht. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Bij t zwembad kun je eenmaal gratis een badlaken lenen, omwisselen kost €3,00. Ontbijt en dinerbuffet kosten beide €10,00. Genoeg keus, veel vers fruit. Parkeren kon niet altijd dichtbij appartement. Leuk zwembad, jammer dat veel mensen om 8.00 bij hek van zwembad staan om handdoeken te leggen, bedjes snel bezet.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

mooi aan de zee gelegen,

Huib van staveren, 2-5-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

prachtige kamers heerlijk eten, vriendelijk personeel!

niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

tegen een heuvel aangebouwd

Gereisd met vrienden in april 2016

prima hotel, goed eten, mooie kamers.

oma tdv, 1-5-2016
  • Onderkomen8

het is een prima hotel, maar door het verschil in hoogtes (stijl) is het niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. veel trappen, maar daardoor is het uitzicht over het algemeen heel mooi.
Gereisd met partner in april 2016

nooit meer

Charles DS, 29-9-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Belvedere was voor ons een niet te herhalen ervaring... Kamers ok, restaurant eerlijk toegeven ook, personeel (vooral receptie) niet! Groot hotel waar je slechts een nummer bent en geen persoonlijke benadering ervaart. Ons was een kamer met zeezicht beloofd, maar kregen "bos"zicht (zie foto). Bij het personeel kon er geen glimlach af... (misschien door "einde seizoensmoeheid"...) De trappen om op de kamer te geraken (97...) waren op de duur zeer vermoeiend. Waarschijnlijk zal de combinatie met vele "mini-voetbal"-teams die deelnamen aan het Europese kampioenschap Mini-voetbal in Vrsar en dus een maximum bezetting er wel iets mee te maken hebben, maar nachtrust was ver te zoeken. Vrsar zelf heb je op 1 dag volledig bekeken. Enkel Rovinja een 30-tal km verderop is echt de moeite. Qua restaurants moet je buiten grill en pizza-resto's niks verwachten... Tip: ga niet aan de haven eten, het is het geld niet waard. Verderop het Limski-kanaal vind je veel betere restaurantjes. Veel geluk...
Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer!

Karine, 29-9-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Nooit nooit meer!!! Heel onvriendelijke mensen aan receptie. Wifi in de openbare ruimtes alleen als het gaat zegt men ons, op de kamer gewoon Niets tenzij je een kabel aankoopt voor je laptop dan nog wel. Zeezicht ook niet, alleen Boszicht, gevraagd voor andere kamer maar ging ook niet en als we dat niet ok vinden moeten we maar een klachtenformulier invullen. Ontbijt is ok en kamer ook maar voor je je kamer bereikte in ons geval moest je wel 97 Hoge trappen beklimmen en er zijn kamers die nóg een stuk hoger liggen en dit elke keer om naar het ontbijt te gaan of naar het strand.Voor de rest in de omgeving niets te zien, geen marktjes of zo, gewoon Niets te zien. Restaurants waar je meestal alleen maar grill en pizza kan eten, nee dank u wij nooit meer!!!
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Belvedere in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Resort Belvedere scoort een 8.38 uit 10 op basis van 136 reviews.