Camping Porto Sole ***

Porto Sole
7,7

14 tips over Porto Sole

Ronald , 17-4-2016

Vlak buiten de camping is een lokale voetbalvereniging. Daarnaast zit een T-mobile winkeltje en daar had ik voor 7 euro 2gb internet gehaald voor mijn iPad en vervolgens 2 telefoons aangekoppeld. Na 2 weken 1 heb gebruikt.

MSCM Maas, 10-1-2015
Als je reserveert en je wilt een bepaalde plaats dan meteen aangeven welke plaats en pas betalen als je voorkeur ook beschikbaar is.
Arts, 1-9-2014
In vrsar zelf kun je met bootjes overal heen....doen, kost bijna nix!

Maureen, 21-8-2014
Bezoek Kamenjak is echt aan te bevelen...er liggen hier mooie baaitjes om te zwemmen of te snorkelen! Bootje huren in Vrsar ( 66 euro voor 5 uurtjes) is ook erg leuk. We zijn naar Rovinje gevaren...kinderen vinden het enig. Als je je fiets mee hebt genomen fiets dan via de veldweg naar de pirate cave ...drink een drankje ( de milkshakes zijn echt super! ) en neem je zwemspullen mee!! Beneden aangekomen kun je over de steiger lopen..klim over de rotsen aan de waterkant en dan heerlijk zwemmen.
Elles, 9-8-2014
Meer douches, meer security.
Jorik, 27-2-2014
Tijdig een goede plaats reserveren.

A. Perdijk, 11-9-2013
bespreek op tijd. bespreek bijvoorbeeld voor 6 weken en kort dat later in tot twee of drie weken. Is geen probleem. Je betaald wel 145 euro vooruit, waarvan later 100 euro in mindering wordt gebracht op de totale kosten.
de Klein, 21-8-2013

Erg leuk vonden wij een tochtje op een piratenboot vanuit Vrsar. Goed verzorgd en veel aandacht voor kleine kinderen die worden omgetoverd tot kleine piraatjes!

Porec en Rovinj zijn beide erg mooie stadjes om heen te gaan, ook het oude amfitheater in Pula is zeker de moeite waard.

Indien mogelijk: vraag een schaduwplek aan, toen wij er zaten was het erg warm en waren we blij met veel schaduw.

Linda, 15-8-2013
Wij hadden plek 201 en dat is een goeie centrale plek aan het pad.
dempsey , 13-8-2013

Zeker een aanrader voor wie Kroatie wilt ontdekken!

Ligt ideaal voor uitstapjes enz..