Camping Orsera ***

Camping Orsera
Orsera

13 tips over Orsera

Bennie, 23-6-2017
Best wel lekker gegeten bij restaurant Rimini, tegenover de camping. Echter op een gegeven moment ging de chef op een onbeschofte manier te keer tegen een personeelslid dat ons en ook meerdere gasten, het plezier verging. Terecht of niet terecht, maar niet ten overstaan van de gasten. Komen hier dus niet meer terug. Helaas voor het vriendelijke personeel.
Ida, 4-8-2014
Ijscoboer in Vrsar! een show op zich.
Fam. Hollander, 30-12-2013
Lekker op de fiets naar Porec. In begin een beetje lastig en druk op een doorgaande weg, maar na het eerste plaatsje een voet/fietspad. Heerlijk rustig fietsen langs de kust.

Chantal, 14-8-2013
    Aan het strand net buiten de camping, tegenover deel C is een klein strandtentje waar je goedkoop en lekker kunt eten, met vriendelijk personeel! Ze hebben 1x in de week live muziek (Goed ook vonden wij, klein bandje wat covers speelt) We hebben hier heel de middag gedronken, 's avonds gegeten en daarna tot middernacht doorgedronken en moesten €35,- afrekenen. De helft van wat je op de camping betaalt en een stuk lekkerder.
    C.M. Zonnenberg, 14-7-2013
    In de haven kun je heel erg goed eten bij 'By Ena' of 'Roses' een aanrader is de visschotel met een fles chardonnay Pilato.
    Dicwas, 17-8-2012
    Heerlijk gegeten in de buurt. Ook twee keer in Vrsar zelf, dit viel nogal tegen. Ook gewoon matig eten daar. Niet doen ! Maar de restaurants aan de weg zoals I Klitu en speranza zijn echt een aanrader. Wel doen ! Ook een bezoek aan Porec, Rovinj en Pula zijn de moeite waard, de mooie kant van Istrie.

Danielle, 10-8-2012
    Een leuk idee om te doen is een keer een boottochtje maken. Wij zijn bijvoorbeeld een keer vanuit het dorpje Vrsar met een klein bootje naar Rovinj gevaren en 's avonds weer teruggekomen. Dit jaar zijn we naar Rovinj gereden, zijn daar op zoek gegaan naar een boottochtje en hebben dolfijnen gespot, een heel leuke ervaring! Ook is het leuk om gewoon een keer een leuke plek te gaan zoeken met de auto en dan daar te gaan zwemmen en natuurlijk te snorkelen, super mooi en weer eens een ander plekje!
    frank b, 15-7-2012

net voor je de camping oprijd zit aan de linkse kant een parkeerplaats daar zit een eetgelegenheid genaamd Kongs Food.

heerlijk om ff een kroket of fricandel te eten, ook om mee naar je tent te nemen...

Niels, 28-6-2012
    Echt een aanrader ik zou er echt naartoe gaan!!!!
    NICOLE, 26-6-2012
    ga eens eten bij restaurant rimini in Funtana= 3km:is zeer zeer goed en bekend bij veel campeerders