87 reviews over Camping Orsera in het Nederlands

Herrie herrie en nogmaals herrie

Pistora, 29-7-2017

Mooie camping maar je moet niet willen slapen tussen 2400 en 0400 in de ochtend. Heerlijk aan zee en je zou met het geluid van de golven in slaap kunnen vallen. Maar helaas er is een disco om de hoek. Erg harde muziek. Zonde verder is de camping prima met een super ligging maar de muziek verpest echt alles. We zijn kapot en op zoek naar een andere camping. Ga hier niet heen of je moet nachtdienst gewent zijn.
    Gereisd familie in januari 2017

Heerlijke plek

Wendy, 16-9-2016

Al jaren onze favoriet. Uitstekend sanitair, mooie ligging en op loopafstand van Vrsar. Enige minpunt we missen een zwembad (superklein badje aanwezig). Lekker eten kan bijna overal in Vrsar maar Trost staat op 1. Reserveer tijdig!
    Gereisd familie in juli 2016

Mooie, ruime camping aan zee

Niels, 22-8-2016

Mooie en grote camping op een kwartiertje lopen van Vrsar. Wij hadden de Comfort Mare plek geboekt, wat de tweede rij staanplaatsen vanaf zee inhoudt. Meer dan driekwart van de camping ligt onder de bomen, maar helaas hadden wij een plek vol in de zon waardoor we overdag nauwelijks bij de tent konden blijven. De plekken zijn voor Kroatische begrippen erg groot, al hadden wij wel één van de grootste plekken op de camping. Iedere plek heeft stromend water en ruim voldoende elektriciteit.

Het sanitair was zeer schoon (het leek wel op de schoonmaakdame vrijwel continu bezig was) al had ons deel van de camping slechts een zeer klein gebouwtje (2 douches voor meer dan 100 plekken) maar dat was niet zo'n probleem. Het campingrestaurant was prima en niet door, al is het eten in de omgeving net zo betaalbaar. Kinderprogramma hebben we niet veel van gezien. Wel was er 's nachts vaak herrie van vuurwerk of concerten op campings in de buurt. Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Prima camping

Andrea, 4-9-2015

Hoewel we erg opzagen tegen grote campings, en daar hoort deze ook bij in onze ogen, is het enorm meegevallen. met eigen vouwwagen op terrein A gestaan met zicht op het water. Sanitair is zeer netjes, fijne douches.

Plaatsen zijn erg breed, niet enorm diep.

We hadden geen 'last' van de grootte van de camping. het kleine zoutwaterbadje is een mierennest met alle kinderen erin, maar voor onze kinderen een welkome afwisseling voor de zee. Goede fruit/groentestal. op loopafstand prima eettentjes. Vrsar is ook een leuk plaatsje.

Tip: restaurant Orlandin. Heerlijk eten en speeltuin.

Gereisd familie in augustus 2015

Mooi gelegen

444, 21-8-2015

Redelijk eenvoudige camping mooi gelegen aan het water, 5 minuten lopen van Vrsar. Prima sanitair. Alle basisvoorzieningen aanwezig smorgens heerlijk brood. Supermarkt 5 minuten rijden. Comfort mare plaatsen liggen mooi tov de zee en zijn zeer ruim de prijs is er dan ook naar. Jammer dat het snachts wat rumoerig is soms, 1x zelfs luide muziek tot 6 uur smorgens. In Vrsar veel eetgelegenheden en allemaal niet duur. Een aanrader is restaurant Orlandin, heerlijk eten op een prachtige plek.
      Gereisd met partner in augustus 2015

mooi gelegen camping

fam van de putte, 9-8-2015

mooi gelegen goed verzorgde camping.

sanitair verzorgd en schoon, maar in hoogseizoen absoluut niet toereikend.

m.n. 's avonds erg onrustig, bijna elke avond duidelijk hoorbare muziek uit omgeving..

ondanks verzoek bij reserveren om schaduwplaats kregen we plaats in volle zon, konden toen wel een andere plaats uitzoeken, paar dagen later was dat niet meer mogelijk geweest omdat camping toen vol was.

plaatsen op veld c (terrassen) niet altijd even ruim en met caravan of camper erg moeilijk te bereiken ivm smal pad en stapelmuurtjes. Wel mogelijk om hulp te krijgen van een tractor.

plaatsen ook erg scheef, met een tent soms zoeken naar een vlak stuk.

goed restaurant met prachtig uitzicht.

goed gelegen voor uitstapjes in de omgeving.

buiten hoogseizoen prima plek denk ik, tijdens hoogseizoen druk en onrustig

Gereisd familie in januari 2015

Prima camping!

Loes van den Boogaard, 28-7-2015

Prima camping.. Goed sanitair (wel regelmatig wachtrijen voor douches) Het blijft wel een terrassencamping dus heuveltje op, heuveltje af.. (goed voor de kuiten) Dat maakt dan wel weer dat veel mensen vanaf hun plek op zee kijken. Wij ook, we stonden op A55. Supergrote plek met half schaduw, wel ongelijk (zijn veel plekken volgens mij, niet altijd handig met tent..) Minpuntje: geen echt campingwinkeltje. Het was met een soort loket. Restaurant niet geweest, de snackbar wel (lekkere patat en burgers voor weinig) Regelmatig (goede) live muziek (niet geweest, wel gehoord vanaf plek). Animatie voor kinderen kan ik niks over zeggen. Lopen naar Vrsar heel goed te doen. Vanaf onze plek klein kwartiertje lopen. Gratis wifi op verschillende plekken de camping = prima.
      Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke camping

J van der Aa, 10-7-2015

Prima Camping, schoon sanitair, maar 10 min lopen langs zee om naar vrsar te gaan, dus geen auto nodig.

wij komen al 7 jaar op deze camping, er is een voor ons groot nadeel zeeeer slecht internet.

Het restaurant goed maar niet super, maar genoeg mogenlijkheden als je naar Vrsar loopt en natuurlijk in Vrsar zelf.

Gereisd met partner in juni 2015

goede camping.

Marc vanpachtenbeke, 29-6-2015

Goed centraal gelegen camping om Istrie te bezoeken. Groot nadeel van deze camping is dat de standplaatsen helemaal niet vlak zijn (wel groot). Zelfs in juni konden we geen vlakke plek meer krijgen.Sanitair is zeer goed en proper. Zeer vriendellijk personeel. Ligweide aan het strand.ook wij hadden in het weekend erg veel en vooral lang last (tot 5 uur s'nachts) van naburige disco muziek. Er was al heel veel volk op deze camping in Juni dus vermoedelijk erg druk tijdens juli en augustus.
      Gereisd met partner in juni 2015

Storende openlucht disco

Danny , 27-8-2014

Dit was ons vierde jaar op deze camping waar we steeds tevreden terugkeerden. Dit jaar was het helaas wat minder. Je kan ELKE nacht meegenieten van een nabijgelegen openlucht disco en dit tot 6u 's ochtends.

De botenhelling is te ver gelegen vanaf de noordzijde van de camping. De boot te water laten en al roeiend naar open water gaan ter hoogte van de zwemzone voor honden mocht niet. Niettegenstaande waren er geen klachten van medekampeerders indien je dit wel deed. Het is vreemd dat beginnende surfers wel gedoogd werden in de zwemzone.

Jammer maar momenteel is dit de naam familiecamping niet waardig.

We horen het graag als de disco kwestie is opgelost, tot dan vind ik de camping zijn geld niet waard en komen we niet terug.

Gereisd familie in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Orsera*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orsera in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orsera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Orsera scoort een 7.95 uit 10 op basis van 103 reviews.