Beoordelingen Camping Orsera***

Orsera***
93 beoordelingen
Beoordelingen Camping Orsera***
Sveti Martin 40180, HR-52450, Vrsar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orsera*** in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orsera*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Orsera scoort een 8,0 uit 10, op basis van 93 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orsera*** in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orsera***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Orsera*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 129 vakantiefoto's van Camping Orsera*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Camping Orsera*** met andere accommodaties in Vrsar.
Even geduld a.u.b.

8,5
7,7
7,2
8,9
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2014
"Sinds 1986 op de camping fantastisch"vertalen
doeke van der heide
9,0

04-08-2014 komen sinds 1986 op de camping kwamen iederjaar graag terug maar na verhuizing in 2008 .2007( was voorlopig het laatste jaar) en 2009 een hartstilstand heb gehad( we hadden algeboekt) accom en op dit moment gaat het voorspoedig hopen het volgend jaar weer af tereizen naar ons geliefde plekje!!! accommondatie voor treffelijk omgeving fantastich.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie camping op een leuke locatie."vertalen
Bennie
9,0

25-07-2014 Mooie camping maar de plekken waren wel zeer ongelijk. We hadden voor de tent de tafelpoten ingegraven om de tafel enigszins waterpas te krijgen. Camping aan zee waar ze prachtige verharde plekken hadden om te zonnen. Camping ligt aan het plaatsje Vrsar waardoor het goed te wandelen is. Personeel, vooral schoonmaak is zeer vriendelijk en de toiletruimte was zeer schoon. We lagen dicht bij de ingang waardoor we enkele nachten wakker zijn geworden omdat bewakingspersoneel op luidruchtige wijze personen aansprak. Voor ons onduidelijk of dit campinggasten waren of jeugd die "binnendoor" over de camping naar huis wandelde na het uitgaan. Dit was zeer vervelend ook omdat het toch een onveilig gevoel gaf terwijl het eigenlijk andersom zou moeten zijn. Prijs kwaliteit komt wel met elkaar overeen.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
Ida
9,0

04-08-2014 Ondanks het wat wisselvalliger weer een super vakantie.
Een sta plek aan zee! Camping is netjes, vriendelijkheid bij de receptie,sanitair schoon.
Vrsar op loopafstand met gezellige eetgelegenheden. Het opvallende is dat veel mensen er vaker komen; hebben allemaal hun plekje daar gevonden...dat snap ik ook wel. Wij gaan ws volgend jaar ook weer, gaan een bootje kopen; dan is voor ons de vakantie helemaal compleet!
We hadden dit jaar willen huren maar begrijpen nu dat het niet lukt zonder vaarbewijs, ook een jetski lukt niet meer. Werd dus weer een kano en een waterfiets....

Met partner, Juli 2013
"Na 2 dagen weer gauw op doorreis."vertalen
Chantal
5,0

14-08-2013 Grote massale camping met weinig schaduwplekken. We stonden op een "comfortplek" op terras C onder een boompje. Helaas bood het boompje geen schaduw. Stroom moest je door de plekken van de buren heen ergens halverwege de terrasheuvel halen, zo ook het water. Sanitair was prima maar veel te weinig voor het grote aantal mensen op de camping. Gevolg: rijen voor de douche en toiletten. Er zijn diverse kraampjes met fruit en groente, daarnaast is er een soort doorgeefluikwinkeltje, een hok waar je kunt zeggen wat je wilt hebben. Er is een restaurant op de camping. Het eten was niet vies, maar ook niet bijzonder. Er is veel live muziek en er zijn watersportmogelijkheden. Ligt direct aan de kust en aan het stadje Vrsar. Als je van hitte en een massale camping houdt is dit in juli een perfecte plek om te verblijven. Wij vonden het net te gek en zijn na 2 dagen teruggegaan naar Slovenië. Voor 2 nachten waren we iets meer dan €80,- kwijt incl. stroom.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie ligging, prima sanitair, wel dure camping"vertalen
Miriam
8,0

17-09-2013 Wij hebben een weekje op deze terrassencamping gestaan. De ligging is mooi, de camping is verzorgd en het sanitair is goed onderhouden. Voor weinig geld kun je in het restaurant eten met uitzicht op zee. Wij hadden helaas een plek pal in de zon en zo ongelijk dat je onmogelijk je caravan waterpas kon zetten of normaal op een stoel zitten. Veel mensen komen er al jaren. Minpunten: geen zwembad aanwezig en erg prijzige camping.

Met jonge kinderen, Juni 2013
"Mobile home is een aanrader"vertalen
C.M. Zonnenberg
8,0

14-07-2013 Wij hebben op camping Orsera een stacaravan geboekt (B16) en dit is erg goed bevallen. Het was keurig schoon en de camping heeft prachtig uitzicht over de zee. Vanaf onze veranda konden we dus prachtig de zon zien opkomen en ondergaan.
Vanaf de camping kun je lopend naar de haven van Vrsar. Wij zijn met een ons zoontje van 6 maanden gegaan, dus dit was ideaal om savonds uit eten te kunnen. Hij viel tijdens de wandeling in slaap. De mobile home werd heel schoon aangeleverd dat was heel prettig. Alles (op de vaatwasser na) was aanwezig (kuipstoeltjes op de veranda, twee ligbedden, keuken is compleet ingericht, voldoende kastruimte, heerlijke airco die in de woonkamer was maar genoeg capaciteit had om ook de slaapkamers te koelen).

Met jonge kinderen, 2012
"Leuke camping"vertalen
familie b
8,0

09-09-2012 We zijn hier deze zomer met veel plezier geweest. we hadden een tent en stonden op veld A.Op dit veld genoeg schaduw, op andere velden wellicht iets minder schaduw. Sanitair is goed en netjes, vlakbij is een grote super (Konzum) die alles in haar assortiment heeft. Restaurant is goed, in het dorpje ook enkele leuke restaurantjes (en ijssalon!) Enig minpuntje is het ontbreken van een zwembad (met glijbaan). We hebben ons goed vermaakt met het snorkelen etc. In de zee zijn ook enkele speelattributen (zoals een ijsberg, trampolines) ook een leuke strandbar. Verder is Vrsar een aangenaam dorpje, rustiger dan Porec maar alles is aanwezig. Ook de prijzen waren redelijk gunstig.Wij vonden het een plezierige vakantiebestemming!

Met partner, Juli 2012
"Heerlijk"vertalen
Suzanne
10,0

30-07-2012 Het beste aan de camping was het sanitair: het is nieuw en wordt supergoed schoongehouden. Verder zijn de plekken van prima formaat. Wij waren met de tent, dan is het even opletten: de grond is erg hard en je hebt hiervoor harde haringen nodig. Tip is het restaurant van de camping: een driegangen dagmenu heb je voor nog geen 10 euro en het is lekker en meer dan je op zal kunnen!Ook hebben wij de duikcursus gedaan op de camping. De begeleiding hierbij is uitstekend.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Geweldig sanitair, maar echt geen topcamping !"vertalen
Dicwas
10,0

17-08-2012 In december 2011 gereserveerd, een extra bevestigingsmail gevraagd en gekregen. Maar bij aankomst op 28 juli 2012 was er geen plek voor ons vrij. Uiteindelijk via het hoofdkantoor een plek gekregen, met de tent vol in de zon. Ja verhuizen mocht, maar met tent niet eenvoudig en hebben we niet gedaan. Meer klachten over plaatstoewijzing gezien en gehoord. Administratief is Camping Orsera slecht georganiseerd. Voor ons de eerste en laatste keer Orsera. Alleen het sanitair werd super bijgehouden, echt heel erg goed, complimenten daarvoor. Voor ouder kinderen is er heel weinig aanbod. En voor boodschappen heb je echt een auto nodig, want op de camping is er een klein stalletje, met prima brood en wat andere spullen maar echt te weinig. De autorit is bij Koper erg slecht. Vol in de file op een eenbaansweg over twee bergen en dalen de grens over en dat bij hoge temperaturen. Veel auto's stuk zien gaan en er bijna twee uur over gedaan.

Met een groep, Juli 2012
"Topcamping!"vertalen
Danielle
9,0

10-08-2012 Deze camping is geweldig! Ik en er nu drie keer geweest, 2 keer met kleine kinderen erbij en dat ging helemaal goed. De plekken waren super, zowel zon als schaduw. De camping ligt aan het water en aan het dorpje Vrsar. Ook liggen in de buurt van Vrsar nog meer leuke dorpjes zoals Porec, Ronvinj en Novigrad. Overdag konden we lekker bij de camping zwemmen wat handig was met twee kinderen van 1 en 3 jaar oud. 's Avonds konden we lopend naar het dorpje om te eten of een drankje te doen. Ook leuk zijn de kraampjes die je daar tegenkomt. De verkopers die daar staan zijn altijd spontaan en proberen je vanalles aan te smeren, dat creëert een gezellig sfeertje. Op de camping heb je een restaurant, een groentekraampje en andere winkeltjes. Al ben ik nu drie keer op deze camping geweest, ik zou er graag weer naar toe gaan!

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?