Vakantiehuis Amfora

Vakantiehuis Amfora
Amfora

1 review over Vakantiehuis Amfora in het Nederlands

De idelae mix van cultuur en lekker zonnen

Annick , 6-9-2008

Bezocht in juli 2008. Het huis is ruim,verzorgd en heel netjes.De eigenaars staan zelf in voor het onderhoud en hebben ons persoonlijk de omgeving getoond.Tuin is kleiner den de foto's doen vermoeden en het zwembadje hebben we niet echt kunnen gebruiken aangezien de hond van de buren er steeds kwam in baden. De tuin is dus niet afgemaakt. De zee is makkelijk te bereiken via een pad door een bosje (goed insmeren tegen de muggen) maar er is geen strand, het is meer een haventje maar je kan er wel in het water. Er is een kleine bar met supergezellige mensen.

Wij hebben het er heel leuk gehad maar ik zou het niet aanraden aan mensen met heel kleine kindjes. Je hebt voor het echte strandwerk wel een auto nodig. Maar wie een strandvakantie wil combineren met een portie cultuur is dit een aanrader. Pula, Rovinj, Porec, Venetië hebben wij allemaal bezocht en vonden het zeker de moeite waard

Gereisd met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Amfora in Vinkuran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Amfora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Amfora scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.