Matig

2 reviews over Appartement Villa Marceta in het Nederlands

Nooit meer!!!!

robert staskowiak, 21-7-2010

We hebben de'villa'voor 1 week gehuurd.Op de foto's leek alles zo mooi,maar bij het aankomen.....De kamer zijn echt klein,op de living/keuken na.De meubels en toestellen hebben al heelwat meegemaakt.Ze zijn oud en de helft van de toestellen doet het niet.Enkel het zwembad was een lichtpunt.Het rotsenstrand licht een heel eindje verwijderd,dus een auto is zeker nodig.Voor 1.400€/week had ik toch iets meer verwacht.Neen,nooit meer....
Gereisd familie in juli 2010

Afknapper

Robert, 21-7-2010

Ik heb samen met mijn broer een vakantiehuisje voor 8 personen gehuurd voor 1 week.

Op de foto's leek alles zo mooi.In het echt was het heel wat minder.

Op de living/keuken na waren de kamers super klein,met aftandse meubels en een badkamers die al heel wat doorstaan hebben.

Samen met mijn vrouw sliep ik in een aangebouwd gedeelte.

Het water van de kamer boven ons lekte naar beneden,langs ons bed.

De afvoeren werkte niet goed.

De handdoeken die normaal voorzien waren,kregen we maar mondjesmaat,zodat we voor 2 dagen slechts 1 badhandoek ter beschikking hadden.

1 airco werkte niet naar behoren,zodat boven slapen een foltering was(bij 30°C).

Dan verwacht je toch een beetje meer luxe voor 1.400€/week.

Het zwembad was echter OK.Toch 1 lichtpuntje.

De eigenaars zijn vriendelijk maar echte zakenmensen.Tijdens je verblijf proberen ze je hun eigengemaakte(goed)wijnen,olie,enz...te verkopen.

De zee licht ook een eindje van het huisje.Een auto is dus een must.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Marceta in Valbandon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Marceta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Marceta scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.