Umag
7,7

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sol Garden Istra + dependances**** bij :

10 tips over Hotel Sol Garden Istra + dependances

pinotte, 18-8-2014
.Waterschoenen kunnen op sommige plekken heel handig zijn.
Evy, 8-8-2014

Best de deur vd kast waar de koelkast in staat open laten staan

euro wisselen buiten het hotel (vragen 3% commissie, net buiten het hotel vragen ze geen commissie)

en voor op de kamers geen water ih hotel kopen (duur!)

1 euro is ongeveer 7 kuna. ih hotel 0.5l fles water 8 kuna, buiten het hotel 1.5l fles water voor 6.5 kuna

S., 8-8-2014
uitstappen naar centrum Umag, Porec en Rovinj zijn een aanrader.

Bianca, 30-6-2014
Het complex ligt aan het einde van Umag ("wijk" katoro) en is de start van het toeristen treintje, dus als je deze neemt, heb je een leuk tochtje waarbij je de gehele kust/boulevard langs rijd. Een wandeling langs de kust en het straatje naast het hotel met 8 winkeltjes waren grappig. Wij raden zeker een dagtocht aan naar de druipsteen grot Postojnska Jama in slovenie, als het lukt zonder buggy (kan wel mee) dan raden wij dit zeker aan want je loopt echt door de grot heen met hellingen.
debeld, 1-9-2013

We hebben een motorbootje gehuurd ( zonder vergunning ) aan hotel Stella Maris , op 400 m wandelen van het hotel . Dit was ook een leuke bezigheid . Je kan dit huren voor 1h , 4h of 8h .

Rovinj en Umag zijn de moeite om eens te bezoeken !

Prijs kwaliteit is dit een zeer goede keuze ! Een aanrader !

De kamers worden dagelijks gepoetst en nieuwe handdoeken voorzien . Bedden worden niet elke dag ververst .

Anneke, 15-8-2013
absolute aanrader : Kamenjak, even rijden en ook inkom betalen maar dan ben je bij de mooiste baaitjes uit de buurt, we hebben hier uuuren gesnorkeld heel leuk !

Ingrid, 8-8-2012
Toerisen treintje op 100 meter om mee naar het dorp te gaan. Manege aan het eind van de straat. Leuk om een ritje te maken.
Heyvaert, 28-7-2012
neem best een handdoek mee of een lichkussen voor op de strandzetels aan het zwembad
Monique, 23-7-2012
Plitvice national park (400 km), Rovinj
Kris De Vlieger, 18-7-2012
we gaan zeker terug : Motovun, Groszjan en Rovinj zijn echte pareltjes om te bezoeken