Hotel Sol Garden Istra + dependances ****

Hotel Sol Garden Istra + dependances
Sol Garden Istra + dependances
7,7

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Garden Istra + dependances bij:

84 reviews over Hotel Sol Garden Istra + dependances in het Nederlands

Slechtste hotel in jaren

roodey14, 12-9-2016

Van 04/09 tot 11/09 naar dit hotel geweest. De aankomst verliep vlot, check-in ging snel en konden meteen op de kamer. Daar merkten we snel dat hier niet goed gepoetst werd. Het raam langs het bad stond vol vlekken en zeepresten van de vorige gasten, er zaten vlekken op het overlaken en het terras lag vol vlekken van gemorste cola en drank. Wij dachten, geen probleem, dat glas spoel je proper, het overlaken gaat gewoon van bed af de kast in, en het terras zitten wij normaal niet erg vaak. Jammer genoeg hadden wij 3 dagen slecht weer (regen en onweersbuien), waardoor wij wel 3 dagen erg veel op het terras zaten aangezien dit overdekt was. De kamers zijn ook heel erg gehorig, hadden langs beide kanten een koppel met een baby/peuter. Elke keer als het kindje huilde lag je wakker.

Het eten in het hotel is met 1 woord gewoonweg slecht. Elke dag exact hetzelfde vlees en aardappelen, met name 2 soorten vlees (stoofvlees en soort van kotelet) en elke avond gekookte aardappelen. Deze zijn dan ook nog eens zo droog alsof ze 's ochtends al klaargemaakt waren.

Eten in de snackbar buiten maar 1x geprobeerd. Een hamburger genomen, met 1 bord frietjes voor ons 2 en 1 zakje mayo. Allebei een glas drinken erbij en klaar. Moesten maar liefst 30 euro betalen. En als het nu nog lekker was, maar ook dat was een desillusie. Een droge sandwich, met 1 velletje sla en 1 stukje tomaat en een stuk gefrituurd gehakt zonder smaak. Zelfs geen saus. Ook dat was dus slecht.

Het zwembad dan. Is wel goed verzorgd, en er zijn genoeg ligbedjes beschikbaar. Minpunt voor mij is dan wel dat je op gras moet liggen met daarrond naaldbomen, maar dat is persoonlijke voorkeur. Het water was wel ijs en ijskoud. Zo koud dat je er amper fatsoenlijk in kon zwemmen.

De omgeving is mooi, alleen zeer jammer dat er op wandelafstand weining tot niks te beleven valt. Met de auto ben je op 5 minuten in Umag, een leuk stadje, met fijne restaurantjes en wat winkeltjes . Maar voor elke avond te doen ook wat beperkt. Voor de rest is alles wat in de buurt kwam van een grotere stad al weer wat verder rijden, wat wij persoonlijk liever niet deden.

Voor ons was het een zwaar tegenvallende vakantie.

Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel

Gabina, 22-8-2016

Groot kamer en badkamer,mooi zwembad, ruim aangelegd, aardige mensen, dicht bij zee en goed eten.

Tip: zonder enigen auto is in de omgeving (loopafstand) niet veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Redelijk hotel

Mameli, 14-8-2016

Mooi hotel. Kamers redelijk netjes. Groot verschil in hotelpersoneel mbt vriendelijkheid.

Eten was goed, voldoende afwisseling. Diverse zalen waar je kunt eten, dus keuze om in een luidruchtige omgeving of in een wat rustiger omgeving te eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prijs / kwaliteit prima

vandenberghe tamara, 7-8-2016

ontvangst bij aankomst was prima, kregen de aaneensluitende kamers met parkzicht zoals geboekt !

kamers kunnen hier en daar wel wat opfrissing gebruiken, maar vallen best mee!

genoeg ontspanning voor jong en oud.

personeel is doorgaans vriendelijk ( hier en daar wel eens een knorpot)

het ontbijt en avondmaal heeft ons persoonlijk wel een groot reftergevoel en vinden wij te luiddruchtig, maar je hebt zeker voor ieder wat wils!

voor ons was dit wel een geslaagde vakantie !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Foutje bedankt

Harry, 3-8-2016

Wow , wat een binnenkomst dat was onze eerste indruk bij de receptie in het hoofdgebouw.

Maar hier slapen we niet nee wij zitten in andere losse gebouwen er omheen (village)

Wat een afknapper.

Geen parkeerplek meer te krijgen alleen invalide maar daar zetten we hem niet neer want dat zijn we niet...dus veraf.

Na binnenkomst in de kamer ,hadden we naar achteraf bleek toch de auto wel op invalide kwijt gekunt, want we kregen ook een invalide kamer.

Op zich niets mee alleen een verhoogde pot verlaagde wastafel geen zitje in de kamer en een niet werkende airco. Maar die stank in de douche was toch echt niet te harden...open riool lucht.

Na klagen bij de receptie was de oplossing daar...een spuitbus.

De airco wordt door de technische dienst goed bevonden , nee echt koude lucht geeft het niet omdat er geen koudemiddel inzit maar het systeem met koud water wordt gecirculeerd.

Dus 25 graden is vrij normaal wat de airco geeft.

Al met al foutje maar bedankt voor het geld

Gereisd met partner in augustus 2016

Jammer weer een vermogen armer

L Beunk, 3-8-2016

Sol garden istra lijkt fantastisch in de boeken.

Na aankomst werden we in een invalide kamer geplaatst.

Ben wel niet invalide maar oke.

Na de inspectie vd kamer bleek het ontzettend te stinken in de badkamer.

Werkelijk een rioollucht van hier tot gunter.

Er stond 1 stoel in de kamer, de ander moest dus maar zien waar die ging zitten.

In de boeken staat dat er AIRCO aanwezig is.

Nou laat dat maar zitten het wordt niet koeler dan 25 graden.

Het is dus alleen een luchtcirculatie systeem en niks anders.

Buiten soms koeler dan binnen aah zou je dan zeggen zet dan de deur open s'nachts maar helaas dat gaat niet als je die niet hebt maar wel voor hebt geboekt.

Het eten smaakt naar niks en er is weinig variatie.

Zéér vreemd is het dat je s'morgens patat kunt krijgen en s'avonds het moet doen met wat uitgedroogde aardappel kroketten.

De omgedraaide wereld voor mij.

Dus het is 1 grote gaarkeuken alsof je in een reallife gevangenis docu zit.

Voor mij eens maar nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel was tegenvaller

Jan Wauters, 31-7-2016

Voor ons was het hotel een tegenvaller.

Hadden 2 aansluitende kamers in het Village gedeelte. Kamers gaven een afgeleefde indruk: douchedeuren die niet goed afsloten, schimmel in de douche, verroeste handdoekenrekken, bekleding zetels gescheurd. Ook stond er veel onnodig meubilair in de kamer, vb 3de bed per kamer (zetelbed) dat we niet nodig hadden, gezien de communicerende kamers, waardoor de ruimte in de kamers beperkt werd.

Het restaurant is ook maar matig, zeer luidruchtig, weinig variatie.

Het zwembad valt wel mee maar kan her en der toch wel herstellingswerken gebruiken.

In de direct omgeving valt ook niet veel te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prijs en kwaliteit niet evenredig

Herman, 30-7-2016

Hotelkamer in het hoofd gebouw was bij aankomst voor het oog schoongemaakt. Na het verplaatsen van de slaap bank bleek hieronder een grote vlek van wijn of bloed er nog te liggen. Schoonmaakster heeft hierna de gehele kamer schoongemaakt, dit tegen haar zin. Op het bureau was het mogelijk om de naam achter te laten. In de wollen deken die beschikbaar was op de kamer zat ongedierte de kinderen kregen hierdoor uitslag op het lichaam.

Oppervlakkig wordt het schoongemaakt na ons verblijf lag een dikke laag stof onder het bed.

Het hotel heeft een renovatie beurt nodig, op meerdere plekken in het tapijt op de gang zaten scheuren en slijtage plekken en meerdere beschadigingen aan de muren. Gevaarlijke en slecht onderhouden zwembad, bescherm randen zijn beschadigd en tegel werk afgebroken op meerdere plaatsen wat niet is gerepareerd. Houten vlonder delen steken uit waardoor verwondingen kunnen ontstaan.

Er is veel diversiteit in het personeel en de hierbij horende vriendelijkheid varieert van zeer alert tot zeer bot.

Hygiëne in het restaurant staat niet op een hoog niveau met een vies doekje worden de tafels afgenomen wat met het zelfde doekje wordt de roest verstalen blad afgenomen waar etenswaar op staat. Het restaurant lijkt wel een vreetschuur wat naast de buffet bakken valt en op de grond wordt niet opgeruimd, personeel stapt er over een en ontstaat een gevaarlijke situatie wat betreft het uitglijden. In het restaurant ontbreekt het aan overzicht en aan sturing.

Door het animatie team wordt geen enkel woord gesproken in het Nederlands ondanks dat er veel Nederlandse en Belgische kinderen aanwezig waren enkel Italiaans, Engels, Duits en Kroatisch wordt er gesproken. Kinderen kunnen het gevoel krijgen buiten gesloten te worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hotel of village, Let op wat je boekt!!!

Chantal, 27-7-2016

Geeft een massale indruk,met name in de eetzaal.

Verwarring bij het boeken, kamers in het hotel verschillen nogal met de kamers in de village (oostblokbunker kwaliteit aanzien).

Na aankomst in onze kamer (village)erg teleurgesteld na een reis van 15 uur achter de kiezen, in deze kamer wil ik geen 14 dagen vakantie vieren:schimmel in badkamer,vieze lampenkappen,veel mieren op het balkon,loshangende gordijnen,niet werkende airco. Na het melden van mijn teleurstelling is er wel direct werk van gemaakt. De volgende dag met bijbetaling van 10,00 p nacht een upgrade naar een kamer in het hotel.

Kamers in het hotel zijn nieuwer en veel groter, de schoonmaak was prima.

Geen Nederlands sprekende medewerker(s) bij de Kinderannimatie,terwijl er heel veel Belgen/Nederlandse kinderen zijn.

Gratis waterglijbanen,en gebruik binnen zwembad.

Handdoekservice aanwezig.

De avondshows zijn fantastisch en van hoog niveau.

Personeel is wisselend de een heel aardig en de ander kan beter een andere baan kiezen (nors,contactontwijkend).

De bike expert (aanwezig op bepaalde dagen) is een tip, deze man maakt fietsroutes met passie voor iedereen (gratis,mountainbike).

Eten is prima,prijs kwaliteit.

Het personeel bij de receptie heeft er alles aan gedaan om onze vakantie te doen slagen, de wil is er zeker.

De verschillende recenties hebben volgens mij te maken met het verschil HOTEL/VILLAGE.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zijn 4 sterren zeker niet waard

Rosita, 3-7-2016

Geen proper kamer stof , los hangend gordijnen . Zoon van 16 jaar moeten slapen op zetelverdeling das goed voor kinderen tot 10 jaar . Airco wekt niet is hier warmer dan buiten hebben al 2 maal aan receptie gevraagd om er iets aan te doen maar krijgen als antwoord dat het normaal ! Waarom dan een airco plaatsen als die niet werkt ???
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Garden Istra + dependances in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Garden Istra + dependances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Garden Istra + dependances scoort een 7.65 uit 10 op basis van 91 reviews.