Camping CampingIN Park Umag (Glamping) ****

Umag
Camping CampingIN Park Umag (Glamping)
CampingIN Park Umag (Glamping)
7,7

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor CampingIN Park Umag (Glamping) bij:

752 reviews over Camping CampingIN Park Umag (Glamping) in het Nederlands

Mooi grote Camping met goede voorzieningen

Digiton, 18-9-2017

Pluspunten: Goed sanitair, mooie ligging direct aan het strand. Goede prijs kwaliteit. Dagelijks (veelvuldig) onderhoud van de camping, zoals sanitair, paden, strandplaatsen etc. Klachten worden direct verholpen. Goede Wifi verbinding.

Minpute:Aanbod van groente en vleesproducten in Supermarkt (september 2017). Dan even naar een grote Supermarkt (Kaufland) is wel 8 km lopen. Camping was ongeveer voor 1/3 bezet tijdens ons verblijf. Ik vraag me af wanneer de camping vol bezet is of er genoeg plaatsen zijn aan het strand en in de zwembaden. Bij regen kom je met je camper moeilijk of niet van je standplaats (kleigrond en lichte hellingen, hierdoor slippende banden. Voordeel even melden bij receptie en je wordt uit de klei getrokken.

Gereisd met partner in september 2017
CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 4-10-2017
Dear Digiton, we would like to thank you for visiting us and for taking the time to write this review. We are sure it will help our future guests to decide if this is the campsite for them. Yes, during the september offer in our supermarkets is not as in the high seasno, but wery close to the campsite you can find little markets that have a better offer. We hope that you decide to visit us again next year, best regards,

Mooi en groot park

Ab, 9-9-2017

Grote camping, mooie ligging, aan het water. Zwembad klein voor grote camping
Gereisd met partner in juni 2017

super

thirza kanon damen, 3-9-2017

er was niets niet goed alles was super van de camping tot de animatie restaurants de mensen die er heel hard moeten werken en gewoon blijven lachen ik heb al geboekt voor 2018
CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 13-9-2017

Dear thirza,

thank you for your great comment, be sure that we will pass your praise to the rest of our team.

We expect to see you again,

Best regards,

Voor het 2e jaar, zeker een aanrader!

Suzanne, 1-9-2017

Afgelopen zomer zijn wij voor het 2e jaar naar Park Umag geweest in Kroatië. Wij vinden dit beide een hele fijne camping, met grote plaatsen waar je een grote tent/caravan op kan zetten. Ontvangst bij de receptie is fijn, personeel is vriendelijk. Personeel spreekt alleen goed Engels en Duits. Toiletgebouwen worden gehele dag schoongemaakt, zien er hierdoor keurig uit. Vanaf onze plek liep je zo het strand op, heerlijk. Aan de zee kun je in de zon liggen, maar ook voldoende plekken in de schaduw. Wat wij fijn vinden is dat je op de stenen of gras ligt, geen kleine steentjes of zand overal. In het water liggen grote stenen, trek waterschoenen aan! Veel vissen te zien, snorkelen is echt een tip!

Ik denk wel dat er wat meer aan de animatie gedaan kan worden, dit is voor zo'n grote camping echt te weinig. Ook is het zwembad te klein voor de grootte van de camping. Wij vonden het een top vakantie, volgend jaar weer!

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig vakantie geweest

Sandra, 31-8-2017

Grote camping, op de camping rijdt een treintje (10 kuna voor een kind en 20 voor een volwassene) dan zie pas echt hoe enorm de camping is. Hebben een ontzettend leuke vakantie gehad.

Mooi zwembad, wordt goed schoongehouden.

Toiletgebouw wordt uitstekend schoongehouden!

Vriendelijk personeel.

Schone camping.

Eten op de camping is niet slecht, maar buiten de camping kun je veel lekkerder en goedkoper eten.

Supermarkten zijn erg klein, maar hebben een redelijk assortiment, heb regelmatig in een lange rij voor de kassa moeten wachten.

Het brood bij de broodkiosk is lekker, na 08.00 uur ontstaat er wel een lange rij daar.

Gebruik van de wasmachine is erg duur (€ 7,00) en het aantal wasmunten is zeer beperkt. Ben zelf drie keer bij de receptie geweest voor een wasmunt.

Het stroompunt (gezien vanaf plek 3430) lag over de weg. Let op dat je niet een te kort snoer hebt. Ook is het aantal stroompunten vanaf deze plekken beperkt.

Kortom wij zijn zeer positief over deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 13-9-2017

Dear Sandra,

we thank you for this detailed review and we hope that you decide to visit us again.

We ordered the washing coins so there will be enough of them for next year.

Best regards,

Fantastische vakantie

Dorien, 30-8-2017

Wel een erg grote camping, maar hier geen hinder van ondervonden. Sanitair was schoon en de camping zag er verzorgd uit. Op het strand voldoende ruimte om te liggen, ook in de schaduw.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 7-9-2017
Dear Dorien, thank you very much for visiting our campsite and for leaving the comment on this website. We always appreciate a nice feedback, being that negative or positive. We wish you all the best and we hope to see you again in our campsite

De camping is een dorp op zich.

Erik, 28-8-2017

Mooi opgezette camping, groot maar niet massaal. De zee met zijn onderwaterwereld is geweldig, een duikbril moet je bij je hebben.

Jammer dat veel accommodaties voor de kleintjes geld kosten, dit had ik liever anders gezien. Oudere kinderen weten elkaar goed te vinden, dus deze zijn de hele dag onder de panne.

Ondanks dat ik meer van kleinere, gemoedelijkere campings houd komen wij nog wel een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 7-9-2017

Dear Erik, we thank you for the time you took to write this review, we try to monitor most relevant online portals (as this one) in order to improve the quality of our services.

We are realy glad that you liked your stay and we look forward that you will visit us again next year.

Best regards from Umag

mooie vakantie, wel verbeterpunten voor de camping

familie Emens, 28-8-2017

wij zijn nu voor de 3de keer naar parc umag gegaan, en we wisten dus wat we konden verwachten, het is een grote camping maar je merkt er eigenlijk niks van.

het zwembad is wel veelste klein, animatie is goed, maar elke week het zelfde, ( al 3 jaar lang), wij hadden een tent bij een grote organisatie geboekt, doen we al jaren, probeer alleen bij de tenten meer schaduw te creeeren. want om 7 uur je tent uitbranden is na 2 weken wel wat minder.

maar 1 punt wat camping parc umag echt moet aanpakken is.

wanneer ze het water verversen van het zwembad ( wat uiteraard erg goed is) duurt het 4 dagen voordat het water weer op temperatuur is met het gevolg dat de kinderen niet het zwembad in gaan, met het gevolg dat de kinderen begrijpelijk gaan zeuren, en dus de ouders een minder prettige vakantie hebben die 4 dagen uiteraard. terwijl er zulke makkelijke oplossingen zijn om het water weer op temperatuur te krijgen, ja kost geld maar aangezien wij daar voor alles moeten betalen zorgen ze daar maar voor.

dit kan voor mij werkelijk een reden zijn om niet meer naar camping parc umag te gaan, jammer want het is voor kinderen een heerlijke camping.

Dear familie Emens,

we would like to thank you for visiting us 3 years in a row. You probably noticed that every year we implement something new for our guests (better sanitar blocks, nwe mobile houses, glamping zone, etc.). The idea is that as the campsite grows, we offer new elements to our guests so in couple of years we will probably expend our swimming pool too. We have to be honest, it is not going to be heated since we try to keep it it as clos to the nature as we can. We are sorry if this means that you do not want to be our guest any more, but we still hope that you change your mind and visit us for the 4d time, we would be happy to have you. Best regards from sunny Croatia

Mooie, grote camping

Janneke Zonnenberg, 21-8-2017

Camping umag is een grote, mooie camping met een leuke ligging aan de zee.

Wij stonden op een plek met weinig schaduw, met 38 graden is dat erg warm.

Pluspunten van deze camping:

- heerlijke zee om in te zwemmen (wel zwemschoentjes nodig ivm stenen en

rotsen)

- leuke zwembaden voor de kids

- Veel plekken om broodjes te kopen in de ochtend

- leuke stadjes in de buurt (novigrad en Umag vonden wij gezellig)

Minpunten:

- betalen voor je bedje bij het zwembad (na 16.00 uur niet meer)

- elke avond livemuziek bij de bar bij het strand tot een uurtje of 00.00 uur. Kan

gezellig zijn, maar wij vonden het wat overdreven.

- weinig bomen dus zorg voor schaduwdoeken en parasols.

- speeltuin staat de hele dag in de volle zon dus hier kan niet gespeeld worden als

het zo warm is.

- toiletgebouw ziet er mooi en nieuw uit. Maar doordat er vogels zitten bij het

plafond in de ruimte van de wc's zit er altijd vogelpoep op de deuren en muren.

Dit maken ze ook niet schoon, vreemd.

- Douchen is echt een ramp. Of je douche is ijskoud of heel heet. In die 18 dagen

dat we er waren heb ik welgeteld 1 keer heerlijk gedoucht 10 minuten.

- De plekken vonden wij vrij klein en scheef.

Dear Janneke,

we would like to thank you for your contribution on this site, and also for choosing our campsite for your vacation.

In general, we see that you had a nice vacation with some disadvantages so let us elaborate:

We charge for the sunbeads, and that is staded on our website, with to many free sunbeds people start fighting for them and that is not a nice sight, we tried it, belive us. We spoke to the managment of the campsite and they assure us that the showers will be fixed for the next year, and when it comes to the birds...they are protected (swallows) so our cleaning staff try to do the maximum but we understand that sometimes it is not enough for the standard the we try to achive. We hope that soon we can find a solution for this situation also. Best regards, and we hope to see you again.

Geweldige camping

MD, 20-8-2017

3x geweest. Onze kinderen (en wij zelf ook) vinden het geweldig daar.

Héél groot , maar dat verneem je eigenlijk niet omdat het heel ruim is opgezet.

Mooie toiletgebouwen(héél schoon),mooi zwembad, en super strand met mega helder water.

Volgend jaar 3 weken.we verheugen ons er nu alweer op.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017
CampingIN Park Umag Team, Marketing dep., 7-9-2017

Dear MD, thank you very much for this beautiful review.

We are realy glad that you like our campsite so much. Thank you again vor your visit and we realy hope you enyoy the next 3 week in 2018.

With best wishes for you and your familiy.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping CampingIN Park Umag (Glamping) in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping CampingIN Park Umag (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping CampingIN Park Umag (Glamping) scoort een 7.68 uit 10 op basis van 923 reviews.