Camping CampingIN Finida Umag ****

CampingIN Finida Umag
7,6

5 tips over CampingIN Finida Umag

danielle minkman, 19-6-2015

wij hebben dus via een verkoper op de caming een boot tocht geboekt en voor dit geld wat ons echt meeviel een topdag gehad een zeer grappige reisleider manuel van de boot matek

inbegrepen een kleine lunch en een tweetal stops waar je zelf op ontdekking kon of met de reisleider een tour door het dorpje maakt.

de reisleider spreekt meerdere talen zodat het voor iedereen te begrijpen was wat er uitgelegd wordt.

het enige wat niet handig is omdat het een lange dag is om baby's mee te nemen

R Schultz, 2-10-2013
Als je toch er naar toe gaat probeer in het midden van de camping een plaats in de schaduw te bemachtigen scheelt een hoop ergernis van het verkeer.
A. bakker, 10-8-2012

Groznjan kunstenaars/muziekdorp, zeer oude historische nederzetting echt prachtig!

Rovinj (mooie basiliek en lieve straatjes)

Pula (amfitheater! in reconstructie, grote stad op 90 km afstand)

Porec ('s avonds tot middernacht erg gezellig)

eten in Babici (ongeveer 2 km t.o camping) heel goed en goedkoop

Lilianpeperkamp, 5-8-2012

Vanuit Umag hebben wij veel uitstapjes ondernomen zoals naar Porec, Rovinj, Novigrad, Pula en andere mooie stadjes.

Wij komen zeker nog een keer terug in Kroatie

Linda, 29-4-2012
Een tip: Ga uiteten bij het restaurant wat voor de camping staat aangegeven, een paar honderd meter verder op! Kwaliteit van het eten en het personeel, geweldig! Ook zit er niet ver van de camping een pizzatent waar het leuk zitten is en lekkere pizza's. Voor onderweg.. stop bij een van de grills en bestel een hamburger.. Hier kan de MacDonalds nog veel van leren!!