9,8

Uitstekend

53 reviews over Vakantiehuis Stancija Zavod in het Nederlands

This must be Heaven!

Karin & Hans, 30-7-2017

We kunnen eigenlijk heel kort zijn, de titel zegt eigenlijk alles al...

Stancija Zavod it is een geweldige locatie en we kunnen geen negatieve punten bedenken behalve dan dat het voor ons veel te kort was, we hadden nog graag willen blijven :-)

Het appartement Pod Dubon is ruim, schoon en werkelijk van alle gemakken voorzien. Bij aankomst stond er al water in de koelkast en wijn op tafel als welkom!

Het landgoed is ook prachtig met een mooi zwembad, ligbedden en diverse zitjes.

De eigenaren Nelleke & Albert zijn lieve en attente mensen die ervoor zorgen dat je niets te kort komt; een welkom met een goed glas wijn, lokale worst en kaas specialiteiten. Je krijgt waardevolle tips waar boodschappen te doen, je lekker kunt eten en de mooie plekjes in Istrie te vinden zijn.

Het hele landgoed is perfect gerestaureerd en ingericht, je kan aan alles zien dat de eigenaren alles met professionaliteit en een zeer goed oog voor kwaliteit en details gedaan hebben.

Wij gaan zeker terug!!

Gereisd met partner in juli 2017

Droomverblijf met super eigenaars

dirksan, 28-7-2017

Na een rit van +/- 1 kilometer door een zandweg kom je terecht in het paradijs.

Complete rust, super uitgerust appartement, de uitbaters Nelleke en Albert denken aan alles. Zo vind je in de koelkast al gekoelde drank !

Hun lijst van resto's in de buurt bevatten pareltjes.

Door zijn centrale ligging zijn Porec, Pula, Rovinj vlot te bereiken

Gereisd familie in juli 2017

Een fantastisch droomhuis om tot rust te komen!

Nelleke, 21-7-2017

Een echte aanrader als je tot rust wil komen. Dit huis is als in een droom, er straalt rust van uit! Er is voldoende privacy en het ontbreekt je aan niets, overal is aan gedacht. We werden hartelijk ontvangen met een hapje en een drankje uit eigen streek door Nelleke en Albert. Zij staan voor je klaar als je hulp nodig hebt en geven tips en adviezen over leuke stadjes en restaurants in de buurt. Het is heerlijk vertoeven aan het zwembad dat gevuld is met zout water, wat heerlijk aanvoeld. Het wifi bereik is uitstekend, ook daar is over nagedacht! Nelleke en Albert, jullie krijgen van ons een dikke 10, we hebben niets kunnen vinden wat niet goed was!
Gereisd familie in juli 2017

Geweldig, wat een paradijs!

Martine Hinterding, 5-7-2017

Wat een ontzettend fijne plek! We hebben genoten van de rust, het prachtige uitzicht, het mooie zwembad. Op het terras zitten, luisteren naar de wielewaal en de kwetterende puttertjes. We verbleven in Pod Dubon, een uitstekend uitgerust appartement met een goede keuken en goed keukengerei. Onze ervaring is dat er meestal geen goede messen zijn en geen goede koekenpan. Hier wel, erg fijn! Verder is een positief punt dat de bedden heel goed zijn. Ik heb geen makkelijke rug en ben daarom kieskeurig voor wat betreft bedden, maar hier geen last. Rest me nog Nelleke en Albert hartelijk te bedanken voor de gastvrije ontvangst. Prettige mensen die graag een praatje maken en advies geven, maar zich ook op de achtergrond houden en je met rust laten. Top!
Gereisd met partner in juni 2017

Paradijs op aarde

Coby Hensbergen, 1-7-2017

Dit was onze zesde keer op deze fantastische plek! Prima ontvangst door de prima gastheer en gastvrouw..

Alles tot de in de puntjes verzorgd..

Wederom genotenvan de prachtige omgeving en de heerlijke restaurantjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Een paradijs!

MarMen, 10-10-2016

Dit is niet te beschrijven, dit is zo mooi! De rust, de ruimte, de gastvrijheid, de omgeving. Wij zijn verliefd geworden op dit paradijs.
Gereisd met partner in oktober 2016

Waanzinnig mooi

Familie Verboort, 13-9-2016

Stancija zavod is voor ons de 2e keer dat we hier verblijven en het blijft een prachtige locatie voor een geweldige vakantie

De rust is onbetaalbaar en de natuur is prachtig

De gastvrijheid van nelleke en Albert is geweldig en we voelen ons hier erg op ons gemak.

Gereisd familie in augustus 2016

Fantastisch, nog een keer

hanneke, 31-7-2016

Reisbeschrijving goed lezen; verder alles goed
Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige accommodatie midden in de natuur .

Adrie en Lia, 29-6-2016

Laat je verrassen! Deze accommodatie heeft alle voorzieningen om je vakantie te laten slagen. De rust, de stilte, vogels, vlinders en nog veel meer. En mooie dorpjes en stadjes en de Istrische kust zijn in korte tijd bereikbaar. Gastvrouw en gastheer weten waar ze mee bezig zijn. Ze zijn op de achtergrond aanwezig om het je naar de zin te maken.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig !

Jeffrey en Lida, 24-8-2015

Wij hebben 2 weken mogen verblijven in Pod Dubon en hebben een geweldige tijd gehad. Wat een paradijselijke omgeving en wat een prachtig appartement! Je komt hier heerlijk tot rust en de gastvrijheid van Nelleke en Albert valt als een warme deken over je heen. Daarnaast zorgden de vele tips van Nelleke ervoor dat we ons ook 'buiten de deur' niet hoefden te vervelen. Aangezien Stanija Zavod heel centraal ligt in Istrië, kun je na een korte rit alle belangrijke bezienswaardigheden bezoeken.

Kortom: alle ingrediënten voor een geweldige vakantie zijn aanwezig, het enige wat je daarnaast zelf hoeft te doen is er met volle teugen van genieten! Wij vonden het geweldig!

Jeffrey en Lida

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Stancija Zavod in Tinjan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Stancija Zavod zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Stancija Zavod scoort een 9.82 uit 10 op basis van 65 reviews.