Vakantiehuis Kuæa Klen

Kuæa Klen

1 review over Vakantiehuis Kuæa Klen in het Nederlands

bijzonder

Eggie, 21-5-2010

Smoljanci is een klein dorp in the middle of nowhere. De familie vangt je hartelijk op, en staat altijd voor je klaar. Het huis is eenvoudig maar met alle benodigdheden ingericht. Ook kun je allerlei soorten groenten en fruit van de eigenaars krijgen, evenals wijn en sterkte drank.

Helaas is de eigenaar ook meteen de grootste innemer van zijn eigen alcholische versnaperingen, wat in ons geval tot bijzondere gebeurtenissen leidde.

Maar de eigenaars zijn wel zeer gastvrij. Jammer dat er geen zwembad oid is. Wij dachten het niet te missen, maar met de uitzonderlijke hitte van vorig jaar misten we dat wel. Niet de leukste vakantie ooit, maar wel een belevenis.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kuæa Klen in Smoljanci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kuæa Klen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kuæa Klen scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.