Appartement Mandala ***

Appartement Mandala
Mandala
8,5

2 reviews over Appartement Mandala in het Nederlands

Goed appartement met zwembad in de tuin

De Wit, 28-8-2012

Het appartement ligt op steenworp afstand van Pula en Medulin, waar je veel kunt doen, uit eten kunt gaan, naar het strand kunt gaan, etc. Eigenaar is vriendelijk. Hou er rekening mee dat er geen airco is in het appartement. We (met kinderen van 3 en 5 jaar) hebben elke dag genoten van het zwembad in de achtertuin (gedeeld met eventuele andere huurders van de andere 2 appartementen). Overdekt terras was ook fijn.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Geweldig appartement met zwembad bijna voor jezelf

Fred, 30-7-2012

ruim appartement, volledig ingericht, in een rustige straat in Sikici, 4 km van Pula. De eigenaar verhuurt 2 appartementen, 1 in het huis, en 1 achter in de tuin. wij hadden die in het huis via Touroperator. Wij waren erg tevreden omdat onze kids, bijna letterlijk vanf het grote terras (we hebben altijd buiten kunnen eten) zo het zwembad (8x4 meter) in konden duiken. in 1 woord GEWELDIG, dit kunnen we iedereen met kinderen aanraden, indien ze het geen bezwaar vinden om wat verder van het vertier / strand te zitten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mandala in Sikici , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mandala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mandala scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.