Beoordelingen Vakantiepark Resort Amarin****

Resort Amarin****
417 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Resort Amarin****
Monsena bb, HR-52210, Rovinj

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Amarin**** in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Amarin**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Resort Amarin scoort een 6,8 uit 10, op basis van 417 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Amarin**** in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Amarin****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Resort Amarin**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 379 vakantiefoto's van Vakantiepark Resort Amarin**** vinden. Je kunt 5 video's van Vakantiepark Resort Amarin**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Vakantiepark Resort Amarin**** met andere accommodaties in Rovinj.
Even geduld a.u.b.

7,1
7,3
6,2
6,7
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Juli 2014
"Nieuwe premium appartementen zijn echt top!"vertalen
eljon_1
7,0

19-08-2014 Wij zaten in 6 pers.premium app. Die zijn heel comfortabel: keuken met oven en vaatwasser, eigen wifi, airco in alle ruimtes, hele ruime kamers, lekkere en grote bedden, 2 tv's. Park is mooi opgezet en groen. Tip: als je hangmat hebt, neem 'm mee. (zijn daar ook te koop) Er staan her en der hangmatstandaards. Camping alleen overheen gelopen. Deel sanitair is oud, ander deel is nieuwer. Ik vond het er niet slecht uitzien. Restaurant is prima, buffetten ook. Eigenlijk altijd wel plek genoeg en mooi uitzicht.
Laatste x Istrie was 16 jaar geleden. Veel veranderd sindsdien. Fris en modern land geworden. Niet meer zo goedkoop. Bijna Nederlandse prijzen. Weinig te snorkelen langs kust, alles is nu stuk door toeristen. Bij eilandjes soms nog wel mooi. Langs kust geen zee-egeltjes meer. Istrië nog steeds wel aanrader!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Een bakker!"vertalen
Anne
10,0
9,0

14-08-2014 Voor het vierde jaar genoten van een heerlijke vakantie op Amarin.
De plekken zijn mooi, je moet wel even goed kijken. Dit jaar een bakker op de camping, wel lange rijen. Maar het hek tussen de beide campings was nu weg, hierdoor kon je makkelijk naar de goede bakker op Valdaliso.
Schoonmaaksters deden erg hun best om de rommel van de gasten op te ruimen. Heerlijke camping, zeker ook voor jongeren.

Met partner, Juni 2014
"Vreselijk , never again !!"vertalen
Silvana
1,0
1,0

06-08-2014 Groot park met als enig pluspunt de taxiboot naar het centrum van Rovinj waar het overigens prachtig is! Wij hadden een afschuwelijk kleine studio die erg vies en ongezellig was. Een rioollucht op de badkamer waar je het niet goed van werd. Het restaurant oogde goed, totdat je binnen kwam en een kudde jongeren het buffet bestormde waardoor je nauwelijks bij het eten kwam. Eten zeer slecht , niet warm geserveerd en te eenvoudig voor een 4* "resort".. Alles ligt op een helling dus vergeet nooit iets in je huisje/tentje.
Dit was voor ons geen vakantie en zijn dus na 3 lange dagen en nachten vertrokken naar een HOTEL waar we nog enigszins genoten hebben van rovinj.

Met partner, Mei 2014
"Voor ons nooit weer"vertalen
Annemarie de Vries
7,0

25-05-2014 Groot park,wij hadden een studio die erg klein en zeer ongezellig zijn,het restaurant werd door wel 150 jongeren bestormd waardoor het onmogenlijk was om bij het eten te komen.Het eten was alle dagen lauw,en weinig variatie.Het park is erg hellend waardoor het voor mensen die slecht ter been zijn ongeschikt is.Kortom voor ons eens maar nooit weer.

Met partner, Mei 2014
"Prima camping maar zie hieronder"vertalen
familie Edelijn
8,0

15-06-2014 Prima gelegen camping. Echter in voorseizoen grote groepen die gebruik maken van de sportaccommodaties, appartementen en restaurant. Daarna feest met live muziek tot, schrik niet, 03.00 uur in de nacht en dat dan 4 avonden/nachten achter elkaar. Na klacht bij management camping hierover kregen we voor resterende periode van onze vakantie een gratis verblijf in een appartement (ver weg van restaurant). allen nachts hiervan en beperkte periode gebruik van gemaakt.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuk, als je ervan houdt"vertalen
MS
7,0

21-12-2013 Vakantiepark Amarin is een mega grote camping! We hebben hier 3 dagen gekampeerd. Alle voorzieningen aanwezig. 's avonds erg veel rumoer door grote groep jongeren. Zwembad en eetgelegenheden zagen er redelijk goed verzorgd uit. Wij hebben pizza gehaald en die was lekker. We moesten een heel eind lopen voor het hondenstrand en konden daar niet comfortabel zitten/liggen (rotsstrand, matrasjes erg handig!), maar genoten wel van het uitzicht. We hadden een mooi plekje onder de bomen. Als je van rust houdt moet je hier wegblijven! Sanitair was een smerige puinhoop, maar wordt volgens mij vernieuwd.

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima vakantie adres"vertalen
miriam
10,0
9,0

04-09-2013 voor het derde jaar op amarin, weer prima vakantie gehad.
glijbanen eindelijk weg(waren zeer veroudert en gevaarlijk).alleen jammer dat vaste klanten,die een jaar van te voren reserveren,niet op e hoogt waren gebracht.zwembad omgeving mooi gerenoveert, de sanitaire blokken van de camping worden deze winter gedaan. weer een complimentje voor e schoonmaaksters. weer gereseveert voor volgend jaar. ik ben tevreden!

Met een groep, 2013
"Afrader"vertalen
michel
4,0
2,0

07-08-2013 Mooie plek, en sanitair is erg schoon. Personeel helaas onbeleefd en vaak onbekwaam. Erger is dat er systematisch te weinig wisselgeld wordt teruggegeven; en de beloofde glijbanen ontbreken. Restaurant is hopeloos.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Topcamping!!"vertalen
Bianca
9,0

14-10-2013 Gelukkig zijn er meerdere mensen die positief over deze camping zijn. Restaurant en zwembaden aan zee zijn fantastisch mooi geworden dit jaar.
De situering van de zwembaden en horeca/animatie direct aan zee is werkelijk fantastisch. OK, sanitair is inderdaad verouderd maar ach, die worden dit jaar ook aangepakt. Personeel is over het algemeen zeer behulpzaam en vriendelijk, mensen die dit niet vinden moeten misschien zelf eens in de spiegel kijken. Goes around, comes around toch? In 2012 hebben ze geholpen mijn trouwring te vinden die ik was verloren en ook dit jaar stonden zelfs de werksters voor me klaar. Omgeving is prachtig, leuke uitstapjes. Camping is zeer zeker niet rumoerig, totale onzin is dat. Er zitten mensen ja en die mogen praten toch? Ga anders een hutje op de hei boeken, heb je nergens last van. Wij hebben zelfs dit jaar andere campings bezocht om eens wat anders te zien, maar gaan volgend jaar gewoon weer naar Amarin, voor ons een topvakantie.

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Bovenverwachting!!"vertalen
marijke
9,0

28-07-2013 Ik had beoordelingen van andere mensen gelezen en was behoorlijk nerveus geworden over wat ons te wachten stond...ik was van het ergste uitgegaan en had schoonmaak spullen meegenomen. Die heb ik dus niet nodig gehad, het appartement zag er schoon en netjes uit, de bedden waren opgemaakt, we waren er een dag te vroeg en na een overnachting bij particulieren konden we al om half tien inchecken. Wat ons dus de hele dag de gelegenheid gaf om de boel te verkennen. Het strand lag heel dichtbij, en was schoon en mooi. Het zwembad was ook erg mooi we zijn er alleen nooit in geweest omdat de zee natuurlijk veel indrukwekkender is om te snorkelen en het op strand rustiger was. De bedden werden halverwege de week verschoond en we hebben nog twee keer schone handdoeken gekregen. Je kunt lekker eten op het park zelf, en in Rovinj zijn ook veel eetgelegenheden waar je lekker kan eten of een drankje nemen. Kortom voor iemand die overal vies van is was dit een zeer geslaagde vakantie!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?