5,3

Matig

8 reviews over Hotel Montauro in het Nederlands

Beneden de maat.

Marc, 18-2-2010

Inderdaad toen we aankwamen schrokken we van de Kamer. zeer oud en klein. In de gang naar de kamers overheerst de geur van keuken. De zeer grote eetzaal met lopend buffet. Eten was niet top. maar ook niet zeer slecht.

Wel redelijk wat russische gasten.. deze mensen hebben iets andere waarden en normen dan nederlanders heb ik het idee.

Het zwembad van het aangranzende Hotel Eden was wel heerlijk.

kortom ... gewoon naar Eden gaan.

Gereisd met partner in augustus 2005

Ilse, 7-8-2007

Bij aankomst schrokken wij even van de kamer. Het was erg klein en primitief, maar als je er toch alleen komt om te douchen en je bed te gebruiken dan is het prima! Het eten was uitgebreid en voor ieder wat wils (meestal) de smaak viel soms wat tegen.. altijd anders dan je eigen prakkie thuis. Het zwembad van het andere hotel waar je gebruik van mag maken is erg mooi en je kan er meedoen aan activiteiten als je dat leuk vindt. Het strand is op 3 min afstand lopen en het centrum 10 minuten lopen. Wij vonden dt helemaal niet verkeerd. Monvi was een gezellige uitgaansgelegenheid voor snachts en op 10 min lopen. En als je niet heen gaat kun je in je bed tot 5 uur meezwingen.... erg gehorig dus. Het is simpel maar oké.
Gereisd met partner in augustus 2007

Marcel en Esther de Jong, 11-9-2006

We zijn in Montauro 2x geweest, en zijn op zich best tevreden over dit hotel. Het is inderdaad een beetje verouderd maar de bedden zijn prima en de service van het zeer vriendelijke personeel is dik in orde. Het ontbijt is op z'n ouderwets, met z'n allen in een grote eetzaal maar verder prima. Hebben 1x keer een klacht gehad en dat werd snel verholpen dus prima service wat dat betreft. Snap persoonlijk niet de slechte beoordelingen hierboven, heb zelf nooit kakkerlakken of ander ongedierte aangetroffen, kamers waren altijd schoon. Elke dag schone handdoeken en 1x per week schoon beddegoed.
Gereisd met partner in augustus 2004

myrte en thomas, 18-7-2006

Toen we voor het eerst onze hotelkamer binnen kwamen schrokken we ons kapot, wat een oud ingerichte hotelkamer zeg! de eerste dag hadden we al een kakkerlak door onze kamer heen lopen en de laatste dag hoordde we een kamer verder dar ze kakkerlakken hadden lopen!! Het eten was wel super lekker, zowel het ontbijt (wat elke dag hetzelfde is) en het avondeten was lekker. De omgeving maakte alles weer goed, het is daar echt hartstikke mooi. Het zwembad is ongeveer 30 centimer diep!! Als je echt wil zwemmen moet je bij hotel eden zijn. Het strand ligt nog geen 200 meter van het hotel vandaan. Helaas dat het hotel ons heel erg tegen viel, maar we hebben ons wel prima vermaakt.
Gereisd met partner in juli 2006

Mark en Angelique, 29-9-2005

Wij snappen niks van al die negatieve reacties op dit hotel. Wij waren huiverig voor wat wij aan zouden treffen, maar het is ons 100% meegevallen. De kamers waren schoon, het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam en de ligging is echt fantastisch.Het hotel is alleen wel iets verouderd. Nadat er iets in onze douche kapot was gegaan hebben wij een kaartje op de deur gehangen en dezelfde dag werd het gemaakt (op zondag nog wel). Het eten is goed, al hoewel de eetzaal vrij massaal aandoet. Al met al hebben wij het reuze naar ons zin gehad. Ook het buiten- en binnenzwembad zijn heel goed.
Gereisd anders in september 2005

Rudi lighting, 21-8-2005

Waardeloos en absoluut niet naar toe gaan !!

Geen voorzieningen en service ver onder de maat.

Met Beachmasters gegaan dit eens maar nooit meer !!

Gereisd anders in augustus 2005

Florentine de Maar, 7-8-2005

Wij zijn in Juli 2005 naar Montauro geweest voor een week vakantie. Dit was ook eens en nooit weer. Kan ook niet anders want volgend jaar wordt het oude hotel gesloopt. Niet voor niets! Om de viezigheid van de kamer te compenseren, vermoeden wij, was het eten niet slecht.Ik ben ziek geweest van de stoffigheid van de kamer en dankzij medicijnen kon ik het volhouden. Niets dus voor mesnen met een alergie voor stof. Toch wel een pluspunt, het ligt in een prachtige omgeving met ene geweldig plaatsje, dat heel veel goed maakt.
Gereisd anders in augustus 2005

dino, 30-7-2005

Wij zijn in augustus 2005 in dit hotel geweest.Toen wij aankwamen was er een groot feest in het stadje wat bleek dit was op 20 augustus al afslutng van het seizoen.discotheken waren gesloten dus er was voor de jeugd weinig te beleven.

Kamers zijn oud en hebben achterstallig onderhoud. Hadden twee kapotte bedlampjes en die moeten nu nog vervangen worden.Ontbijt was goed verzorgd maar het avondeten was bar slecht. 's-avonds niks te beleven in het hotel moest naar het dorp of je kon bij hotel eden gaan zitten. het zwembad en de tuinen zijn wel mooi.Dus eens maar nooit meer naar hotel montauro.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montauro in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montauro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montauro scoort een 5.25 uit 10 op basis van 8 reviews.