Appartement Kamelija ***

Kamelija

1 review over Appartement Kamelija in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Jane G, 16-8-2010

Wow, wat is Kroatië toch een mooi land! Wij verbleven in Rovinj. Een prachtige stad waar wij het beslist naar onze zin hebben gehad. Op internet hadden wij gekozen voor Apartement Kamelija, in dit geval voor twee apartementen daar wij met 8 personen gingen. De apartementen zijn ruim, met voor én achter balcon, het ene ap. had een douchecabine, het andere een ligbad/douche, beide hebben een keuken waar echt van alles aanwezig was, zodat je zo aan de slag kon als je zelf iets wou bereiden, een koelkast, fijne bedden en de apartementen waren superschoon. In 25 min. lopen ben je in het winkelcentrum, met de auto in een paar minuten. Het dichtsbijzijnde strand ligt op ong. 500m van het apartement. (een klein gedeelte van het strand is voor nudisten..) De eigenaresse en haar familie zijn zeer gastvrije mensen, waardoor wij ons al vanaf dag één meteen op ons gemak voelden. Een geweldige familie is dat! Dus Apartement Kamelija....beslist voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kamelija in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kamelija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kamelija scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.