Beoordelingen Vakantiepark Amarin***

Amarin***
428 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Amarin***
Monsena bb, HR-52210, Rovinj

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Amarin*** in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Amarin*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Amarin scoort een 6,8 uit 10, op basis van 428 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Amarin*** in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Amarin***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Amarin*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 384 vakantiefoto's van Vakantiepark Amarin*** vinden. Je kunt 5 video's van Vakantiepark Amarin*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Vakantiepark Amarin*** met andere accommodaties in Rovinj.
Even geduld a.u.b.

6,5
6,5
7,1
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Nu voor vierde keer terug"vertalen
Richard
9,0

10-1-2014 prima camping hoor,vooral gezellig met Hollanders.
wc en douche gaan dit jaar vernieuwen,gehoord..
makkelijk met taxiboot van camping naar stad Rovinj.
zee mooi helder...kan varen naar pula,porec enzovoort met eigen boot.
wel op tijd boeken op je fovariete plek,want vol is vol..

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Keurige camping; wel veel buren; druk strand"vertalen
familie Veldkamp
6,0

22-9-2013 naast gelegen appartementencomplex is compleet dorp, daardoor is het strand overbevolkt. Nette camping, matig sanitair, waterschoenen nodig aan zee, grote vreetschuur, weinig sfeer, goede kampwinkel en pizza-afhaal, leuk haventje, veel watersportmogelijkheden, alle leeftijden

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuk, als je ervan houdt"vertalen
MS
6,0

21-12-2013 Vakantiepark Amarin is een mega grote camping! We hebben hier 3 dagen gekampeerd. Alle voorzieningen aanwezig. 's avonds erg veel rumoer door grote groep jongeren. Zwembad en eetgelegenheden zagen er redelijk goed verzorgd uit. Wij hebben pizza gehaald en die was lekker. We moesten een heel eind lopen voor het hondenstrand en konden daar niet comfortabel zitten/liggen (rotsstrand, matrasjes erg handig!), maar genoten wel van het uitzicht. We hadden een mooi plekje onder de bomen. Als je van rust houdt moet je hier wegblijven! Sanitair was een smerige puinhoop, maar wordt volgens mij vernieuwd.

"Leuke camping"vertalen
van duijnen
8,0

15-8-2013 leuke camping,vooral voor kinderen.ja de wc zijn oud en vies maar ja als ouders hun kinderen geen manieren aanleren word het nooit schoon.volgend jaar zijn er nieuwe toiletgebouwen gepland dus daar komt verandering in.verder vriendelijk personeel en altijd bereid om een vraag te beantwoorden.het is nu onze derde keer op deze camping en volgend jaar gaan we weer.

"Prima vakantie adres"vertalen
miriam
10,0
9,0

4-9-2013 voor het derde jaar op amarin, weer prima vakantie gehad.
glijbanen eindelijk weg(waren zeer veroudert en gevaarlijk).alleen jammer dat vaste klanten,die een jaar van te voren reserveren,niet op e hoogt waren gebracht.zwembad omgeving mooi gerenoveert, de sanitaire blokken van de camping worden deze winter gedaan. weer een complimentje voor e schoonmaaksters. weer gereseveert voor volgend jaar. ik ben tevreden!

met een groep, 2013
"Afrader"vertalen
michel
4,0
2,0

7-8-2013 Mooie plek, en sanitair is erg schoon. Personeel helaas onbeleefd en vaak onbekwaam. Erger is dat er systematisch te weinig wisselgeld wordt teruggegeven; en de beloofde glijbanen ontbreken. Restaurant is hopeloos.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Fijne vakantieplek voor elk wat wils!"vertalen
familie Vogt
10,0
8,0

6-9-2013 We hebben een hele fijne vakantie gehad en zullen zeker overwegen nogmaals bij touroperator onze reis te boeken!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Grote camping met negatieve service"vertalen
familie Hendriks
7,0

5-9-2013 het personeel bij de receptie/ winkel was heel onvriendelijk naar elkaar en ook wel naar de klanten, niet prettig. Sommige mensen gingen daardoor op een andere camping brood halen omdat ze daar wel vriendelijk behandeld werden.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Groter dan verwacht, veel geluidsoverlast."vertalen
familie Siemerink
8,0

3-9-2013 Zie mijn opmerkingen en suggesties. Dit complex is teveel ingericht als jongerencamping en er word geen rekening gehouden met de begeleiders van de jongeren (ouders)

"Topcamping!!"vertalen
Bianca
9,0

14-10-2013 Gelukkig zijn er meerdere mensen die positief over deze camping zijn. Restaurant en zwembaden aan zee zijn fantastisch mooi geworden dit jaar.
De situering van de zwembaden en horeca/animatie direct aan zee is werkelijk fantastisch. OK, sanitair is inderdaad verouderd maar ach, die worden dit jaar ook aangepakt. Personeel is over het algemeen zeer behulpzaam en vriendelijk, mensen die dit niet vinden moeten misschien zelf eens in de spiegel kijken. Goes around, comes around toch? In 2012 hebben ze geholpen mijn trouwring te vinden die ik was verloren en ook dit jaar stonden zelfs de werksters voor me klaar. Omgeving is prachtig, leuke uitstapjes. Camping is zeer zeker niet rumoerig, totale onzin is dat. Er zitten mensen ja en die mogen praten toch? Ga anders een hutje op de hei boeken, heb je nergens last van. Wij hebben zelfs dit jaar andere campings bezocht om eens wat anders te zien, maar gaan volgend jaar gewoon weer naar Amarin, voor ons een topvakantie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?