Beoordelingen Vakantiepark Amarin****

Amarin****
442 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Amarin****
Monsena bb, HR-52210, Rovinj

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Amarin**** in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Amarin**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Amarin scoort een 6,8 uit 10, op basis van 442 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Amarin**** in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Amarin****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Amarin**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 388 vakantiefoto's van Vakantiepark Amarin**** vinden. Je kunt 5 video's van Vakantiepark Amarin**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Vakantiepark Amarin**** met andere accommodaties in Rovinj.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,1
6,4
6,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Dick
6,0

19-07-2014 Zeer slechte organisatie plaatsen zijn slecht genummerd wij hadden een plaats waar geen stroom was dit tot 2 maal toe aan receptie gemeld en hadden na 3 uur nog geen stroom en hebben toen maar besloten te vertrekken en een andere camping te zoeken maar moesten voor ons bezoek van 4 uur wel een hele dag afrekenen aan het zeer onvriendelijke receptie personeel al met al voor ons dus nooit meer.

"Alles in een vakantie"vertalen
familie Korsten
8,0

13-07-2014 mooie schaduwrijke plaatsen en schoongehouden door de medewerkers van Amarin,

"Goede maar dure camping"vertalen
familie Knoops
5,0
4,0
7,0

07-07-2014 Wij vonden het jammer dat je paspoort verplicht moet inleveren bij receptie.. Dit mag helemaal niet en jammer dat je voor alle dingen moet betalen zoals een bedje en parasol bij zwembad of strand

met partner, Juni 2014
"Goed gesitueerde camping sanitairblokken gedateerd"vertalen
familie Klein
5,0
8,0

03-07-2014 Camping waar van alles georganiseerd wordt voor jong en oud. De sanitaire voorzieningen laten te wensen over, worden wel goed schoongemaakt maar er wordt niets gerepareerd. Ook is er bij het sanitair geen rekening gehouden met kinderen o.a. wc doodspoelinrichting zit te hoog, geen lage toilet en/of wasbakken, water soms kokend heet, enz.

met oudere kinderen, Juni 2014
"De tent was prima. Plekje ook!"vertalen
familie Doorn
8,0

29-06-2014 Tenten vlak bij het zwembad en de zee. Wel vier dagen tot twee uur 's nachts livemuziek waardoor slapen onmogelijk,was. Blijkt 1 week per,jaar te zijn in juni. Pech voor ons. Verder alles aanwezig wat interieur betreft.

met partner, Mei 2014
"Voor ons een goede keuze geweest"vertalen
familie Bachman
10,0
8,0

08-06-2014 Zeer leuke plaats (Rovinj)
Nog (rustig) vroeg in het seizoen.
Aan zee met zwembad.
Met mountainbike leuke fietsroutes.
Goed om te wandelen naar het plaatsje en in de omgeving.

"Voor ons nooit weer"vertalen
Annemarie de Vries
7,0

25-05-2014 Groot park,wij hadden een studio die erg klein en zeer ongezellig zijn,het restaurant werd door wel 150 jongeren bestormd waardoor het onmogenlijk was om bij het eten te komen.Het eten was alle dagen lauw,en weinig variatie.Het park is erg hellend waardoor het voor mensen die slecht ter been zijn ongeschikt is.Kortom voor ons eens maar nooit weer.

met partner, Mei 2014
"Prima camping maar zie hieronder"vertalen
familie Edelijn
8,0

15-06-2014 Prima gelegen camping. Echter in voorseizoen grote groepen die gebruik maken van de sportaccommodaties, appartementen en restaurant. Daarna feest met live muziek tot, schrik niet, 03.00 uur in de nacht en dat dan 4 avonden/nachten achter elkaar. Na klacht bij management camping hierover kregen we voor resterende periode van onze vakantie een gratis verblijf in een appartement (ver weg van restaurant). allen nachts hiervan en beperkte periode gebruik van gemaakt.

met jonge kinderen, 2014
"Nu voor vierde keer terug"vertalen
Richard
7,0

10-01-2014 prima camping hoor,vooral gezellig met Hollanders.
wc en douche gaan dit jaar vernieuwen,gehoord..
makkelijk met taxiboot van camping naar stad Rovinj.
zee mooi helder...kan varen naar pula,porec enzovoort met eigen boot.
wel op tijd boeken op je fovariete plek,want vol is vol..

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Keurige camping; wel veel buren; druk strand"vertalen
familie Veldkamp
6,0

22-09-2013 naast gelegen appartementencomplex is compleet dorp, daardoor is het strand overbevolkt. Nette camping, matig sanitair, waterschoenen nodig aan zee, grote vreetschuur, weinig sfeer, goede kampwinkel en pizza-afhaal, leuk haventje, veel watersportmogelijkheden, alle leeftijden

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?