Beoordelingen Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)***

Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)***
96 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)***
Maslinica d.o.o. Rabac P.P. 2, HR-52221, Rabac

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) scoort een 7,0 uit 10, op basis van 96 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 62 vakantiefoto's van Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** met andere accommodaties in Rabac.
Even geduld a.u.b.

7,4
6,8
6,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, jul 2014
"Fijne vakantie gehad"vertalen
Mieke
8,0

25-07-2014 Hotel Narcis: fijn hotel met enigzins gedateerde kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral bij de receptie. Het eten is goed en gevarieerd. De all inclusive formule is niet helemaal duidelijk. Niet alle restaurants hanteren deze formule. Ook op het strand was het zoeken waar je zijn moest.
Maar al met al : Prima vakantie gehad.

"Twitter beoordelingen"
28-07-2013 @Enzo_0570 Bij Hotel Narcis lekker wifi gebruiken ;D --- Bron: https://twitter.com/Enzo_0570/status/361594631512793088
met partner, 2014
"Kwaliteit verliezend hotel complex"vertalen
M Du Crocq
3,0
2,0
8,0

07-07-2014 Het is nu de tweede keer dat wij in een van de hotels vakantie hebben gehouden via eenzelfde reisorganisatie. Duidelijk is te merken dat de kwaliteit van de service achteruit is gegaan. Met name de kwaliteit van het eten is achteruit gegaan, alsmede ook de bediening. Er wordt gewoon leidingwater.geschonken bij het diner, met meer chloor erin dan in de zwembaden. En ik ben er nu voor de tweede keer weggekomen met ernstige buikklachten waarbij in beide gevallen de dokter moest worden bezocht en behandeling nodig was. Twee van de drie hotels zijn opgeknapt en worden ingezet voor 4 sterren hotels, het laatste "oude" hotel (Hedera) is in verouderde staat. En de twee liften zijn veel te klein voor de hoeveelheid bezoekers.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Best wel oké hoor!"vertalen
Ingrid
8,0

11-05-2014 Wij zaten ook op de 6e verdieping maar dan aan de voorkant en hadden prachtig uitzicht.
Verder de kamer was misschien wat achterstallig maar de prijs die ik voor het verblijf heb betaald dan kijk ik daar wel overheen, schoon was het in ieder geval wel.
Wat betreft ontbijt viel het wel tegen, avondeten was goed en divers.
Wij waren met heel veel oudere en eigenlijk geen andere jonge gezinnen, maar konden ons echt wel vermaken.

met een groep, Apr. 2014
"Nooit meer"vertalen
klaver
2,0
8,0

06-05-2014 als je hier iets overkomt ben je in de aap gelogeerd er is geen rolstoel aanwezig en moet je per taxi naar het ziekenhuis.medisch gelijk aan een ontwikkelings land.De kamers op de 6e verdieping aan de achterkant zijn puur slecht.Eten doe je met honderden personen te gelijk

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Hotel met achterstallig onderhoud"vertalen
Ben
6,0

03-09-2013 Hotel Hedera: Bij aankomst is het niet direct duidelijk waar de ingang(en) van de hotel(s) zijn, Bij de ingang van het hotel kan je het achterstallig onderhoud zien. De mensen bij de receptie werken perfect en zijn heel beleefd. De liften zijn té klein voor zo'n groot hotel. De obers en serveersters die de boel afruimen keken helaas nooit vrolijk. Goed systeem dat je altijd dezelfde tafel bij het ontbijt en diner hebt. De hotelkamer heeft achterstallig onderhoud. Kleine klachten worden binnen korte tijd verholpen.

met partner, Aug. 2013
"Hotel narcis"vertalen
lydie_slabbers
8,0

06-08-2013 net terug van rabac, een geweldig plaatsje aan een prachtige baai. Hoewel Mimosa en Hedera nog enkele gebreken hebben(zie hieronder) is hotel Narcis nog erg nieuw. Lekkere bedden, goede airco en een enorm ruimte badkamer. Het eten vonden we zelf minder, weinig smaak de sauzen. wel was er genoeg keuze, ook voor kleinere kinderen.(worstjes, frietjes).

alleenreizend, Juli 2013
"Leuk, mooi en gezellig hotel"vertalen
p.vastenburg
9,0

08-08-2013 Leuke tijd gehad in Hotel Narcis. De kamers waren ruim, schoon en ik had een ruim balkon met wasrek. De bedden waren ook goed.
Het personeel vond ik erg vriendelijk en het hotel werd goed schoongehouden. Het eten was heel erg goed, keuze in overvloed bij zowel ontbijt als diner. Bij de lunch had je iets minder keuze maar is ook gewoon goed. Er waren ook lunchpakketjes verkrijgbaar als je een dag weg wilde en niet bij het eten aanwezig kon zijn. Het complex heeft 2 mooie ruime zwembaden. Parasols zijn alleen wel tegen betaling.( ongeveer 2 euro) En je moet soms wel op tijd wezen om een stoel te bemachtigen. ´s middags was meestal alles bezet. Het hotel ligt aan een mooie baai met groene heuvels erom heen en heeft mooi helder blauw water. Het strand bestaat uit kiezels dus waterschoentjes is handig.
Genoeg watersportmogelijkheden en rondom het strand genoeg te doen voor de kids. Leuke boulevard met leuke uitkijkpunten over zee, terrasjes, ijssalons en souvenirshops.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima hotel voor deze prijzen."vertalen
Roger Jacobs
8,0

15-07-2013 Op dit moment in Mimosa en het valt zeker niet tegen.
Hotels is wel aan renovatie toe hetgeen schijnbaar ook gaat gebeuren (zie Narcis) want een paar dingetjes waren zijn goed.
Zo zijn de bedden om te huilen (te kort (ca. 185cm en matrassen volgens mij van net na WW2) en mag de familiekamer die we hadden die naam niet hebben.
Je kan er wel met zijn vieren verblijven maar je wordt je bagage niet kwijt.
Positief is wel te noemen het eten (dat ik zelfs uitstekend vind), de ligging van het hotel met bijbehorend uitzicht (met name vanaf de hogere etages), en de animatie die elke dag bij de diverse hotels aanwezig is.
Verder genoeg mogelijkheden tot excursies, boottochten etc . .
Ik zie opmerkingen voorbij komen dat het eten niet zou worden bijgevuld wellicht dat ik die klacht kan wegnemen want ook tijdens later eten wordt alles nog volop bijgevuld wellicht te wijten aan de opmerkingen hier.
Zelfs is het mogelijk ipv avondeten een waardebon te krijgen en deze in te wisselen.

met een groep, Juli 2013
"Voor de 4e keer !!"vertalen
F.
8,0

11-07-2013 We komen de afgelopen jaren steeds maar weer terug in Rabac.
Vooral de plaats Rabac blijft trekken. De ligging van het hotel aan de zee en de haven/boulevard zijn de grote pluspunten.
De hotels Hedera en Mimosa zijn aan vernieuwing toe, je mist een airco en de bedden zijn oud en erg krakerig. Het eten is prima, voor elk wat wils.
De prijs/kwaliteit is goed.

met een groep, Okt. 2012
"Redelijk, netjes, maar niet geweldig"vertalen
j. sloots
7,0

22-10-2012 Wanneer je een kamer aan de zeezijde hebt, heb je prachtig uitzicht. Verdieping 6 en 7 liggen aan de straatkant. Net aan een weg waar het verkeer zowat komt binnengereden. Met uitzicht op een dicht bos.De kamers zijn gedateerd maar worden wel netjes gepoetst. Redelijke bedden ook.Niks mis mee
Eten wordt slecht bijgevuld, op is op. Dus alleen redelijk wanneer je op tijd komt. Kom je om kwart voor 8, terwijl het eten tot 9 uur is, dan heb je niet veel keus meer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?