Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) ***

Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)
Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)
6,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) bij:

96 reviews over Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) in het Nederlands

goed maar niet super

bert j, 5-8-2017

goed: mooi weer, omgeving, dorpje, kamer

minder: druk aan zwembad en kiezelstrand, eetzaal precies een oostblok zaal, eten was gewoontjes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed maar geen **** waard

Filip Elsen, 24-7-2017

Wij verbleven in de maand July 2017 in hotel Hedera.

Volgende zijn onze bevindingen van dit matig **** hotel;

-Eten: weining variatie met slechts 1 drankje bij de maaltijd.

Wil je extra dan moet je naar de 'bar'. Prijs voor 3 Cola's: 10€ (!!!!!!!!)

Wij hadden vol pension, dus voor een 2de drankje bij je maaltijd loopt het vlot op !

-Parking: Wij zijn met de wagen naar Kroatie gereisd.

De parking aan het hotel is niet voldoende, vermits deze gedeeld wordt met 2 andere hotels (Narcis, Mimosa) en de naastgelegen camping.

Het is met andere woorden een hele opgave om een deftige parkeerplaats te vinden.

-Zwembaden: De 3 zwembaden (je mag deze van Narcis en Mimosa eveneens gebruiken) zijn top en met zoet water (geen zeewater).

-Zee: mooie baai, kiezelstrand.

-Kamer: Mooie, ruime, gerenoveerde kamer.

-Lift: de liften zijn onvoldoende zeker als je minder mobiel bent. 2 kleine liften voor 240 kamers is onvoldoende.

-Wifi: niet gewonden.

Het hotel is mooi gelegen maar is zeker geen 4* waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke plek voor 1 x hooguit 2 x

Wouter, 10-8-2015

Het hotel is over het algemeen vrij goed, het is wel gebaseerd op massa toerisme. Parkeer voorziening is ronduit slecht. Ook zijn er te weinig ligbedden, ga dus om 8.00 uur naar het zwembad en leg je handdoek er vast neer.

De omgeving is mooi, je kijkt (al heb je een kamer aan de zee kant) uit op de baai van Rabac, omgeven met heuvels.

Het ontbijt is prima, alleen weinig dagelijkse afwisseling. (Vrijwel elke dag het zelfde)

Gereisd met vrienden in juli 2015

veroudert hotel met slecht etn

ncurfs, 4-9-2014

wij waren in hedera dit moet nodig opgeknapt worden bij eet buffet kunnen ze capaciteit gasten niet aan 10 minuten wachten eer je een kop koffie kon pakken

eetzaal massaal en verschrikkelijke herrie door de ruim 200 stoelen die een verschrikkelijke herrie maken op de vloer

Gereisd met partner in augustus 2014

Boven verwachting

Gea, 14-8-2014

Wij verbleven in hotel Mimosa. Gezien de reacties hadden we niet al te hoge verwachtingen. Alles viel mee. De kamers nieuw, groot met een groot balkon. De ligging is super. Vlak aan het strand met uitzicht op zee. Verder een nieuw buitenzwembad. Het eten is ok. Iedere dag iets anders. Af en toe niet helemaal warm, maar we hebben met smaak gegeten. Ook het ontbijt is ok. De prijs- kwaliteit verhouding vonden wij zeer goed. Ook Rabac een leuke vakantieplaats met een leuke boulevard. Wel een plek om nog eens terug te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Teleurstellend

stephanie, 31-7-2014

Wij zijn in hotel Narcis geweest. Kamers waren goed schoon en werden ook elke dag goed schoongemaakt. Verder is het personeel heel vriendelijk en probeert je zo snel mogelijk te helpen. Verder zijn er veel te weinig stopcontacten op de kamers ( 1 op de badkamer ) En over het eten is niet te spreken. Het ontbijt was prima met genoeg keuze. Maar het avondeten was gewoonweg vies. Veel keuze.. maar het eten had geen smaak of een na smaak en al het eten was vet, de frieten trokken krom hiervan. Ook een voorbeeld is dat vlees soms nog veel te rauw vanbinnen was.Het ergste van alles was dat het koud was, hiervoor stond er zelfs een magnetron.Wij zaten naast een ander koppel dat er ook niet over te spreken was. Verder bevatte het water van het zwembad minder chloor dan wat je zelf te drinken kreeg tijdens het diner. Veel darmproblemen gehad tijdens vakantie. Wij waren blij dat we thuis weer normaal konden eten.

Blij slecht weer niet veel te doen in het hotel zelf.

Geen aanrader dus.

Gereisd met partner in juli 2014

Fijne vakantie gehad

Mieke, 25-7-2014

Hotel Narcis: fijn hotel met enigzins gedateerde kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral bij de receptie. Het eten is goed en gevarieerd. De all inclusive formule is niet helemaal duidelijk. Niet alle restaurants hanteren deze formule. Ook op het strand was het zoeken waar je zijn moest.

Maar al met al : Prima vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Kwaliteit verliezend hotel complex

M Du Crocq, 7-7-2014

Het is nu de tweede keer dat wij in een van de hotels vakantie hebben gehouden via eenzelfde reisorganisatie. Duidelijk is te merken dat de kwaliteit van de service achteruit is gegaan. Met name de kwaliteit van het eten is achteruit gegaan, alsmede ook de bediening. Er wordt gewoon leidingwater.geschonken bij het diner, met meer chloor erin dan in de zwembaden. En ik ben er nu voor de tweede keer weggekomen met ernstige buikklachten waarbij in beide gevallen de dokter moest worden bezocht en behandeling nodig was. Twee van de drie hotels zijn opgeknapt en worden ingezet voor 4 sterren hotels, het laatste "oude" hotel (Hedera) is in verouderde staat. En de twee liften zijn veel te klein voor de hoeveelheid bezoekers.
Gereisd met partner in januari 2014

Best wel oké hoor!

Ingrid, 11-5-2014

Wij zaten ook op de 6e verdieping maar dan aan de voorkant en hadden prachtig uitzicht.

Verder de kamer was misschien wat achterstallig maar de prijs die ik voor het verblijf heb betaald dan kijk ik daar wel overheen, schoon was het in ieder geval wel.

Wat betreft ontbijt viel het wel tegen, avondeten was goed en divers.

Wij waren met heel veel oudere en eigenlijk geen andere jonge gezinnen, maar konden ons echt wel vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

nooit meer

klaver, 6-5-2014

als je hier iets overkomt ben je in de aap gelogeerd er is geen rolstoel aanwezig en moet je per taxi naar het ziekenhuis.medisch gelijk aan een ontwikkelings land.De kamers op de 6e verdieping aan de achterkant zijn puur slecht.Eten doe je met honderden personen te gelijk
Gereisd met vrienden in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) scoort een 6.9 uit 10 op basis van 104 reviews.