Beoordelingen Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)***

Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)***
101 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)***
Maslinica d.o.o. Rabac P.P. 2, HR-52221, Rabac

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa) scoort een 7,0 uit 10, op basis van 101 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** in Rabac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 65 vakantiefoto's van Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Hotel Di Fiori Maslinica - (Hedera+Narcis+Mimosa)*** met andere accommodaties in Rabac.
Even geduld a.u.b.

7,4
6,3
6,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Aug. 2014
"Veroudert hotel met slecht etn"vertalen
ncurfs
9,0

04-09-2014 wij waren in hedera dit moet nodig opgeknapt worden bij eet buffet kunnen ze capaciteit gasten niet aan 10 minuten wachten eer je een kop koffie kon pakken
eetzaal massaal en verschrikkelijke herrie door de ruim 200 stoelen die een verschrikkelijke herrie maken op de vloer

"Twitter beoordelingen"
28-07-2013 @Enzo_0570 Bij Hotel Narcis lekker wifi gebruiken ;D --- Bron: https://twitter.com/Enzo_0570/status/361594631512793088
Met partner, Juli 2014
"Teleurstellend"vertalen
stephanie
1,0
7,0

31-07-2014 Wij zijn in hotel Narcis geweest. Kamers waren goed schoon en werden ook elke dag goed schoongemaakt. Verder is het personeel heel vriendelijk en probeert je zo snel mogelijk te helpen. Verder zijn er veel te weinig stopcontacten op de kamers ( 1 op de badkamer ) En over het eten is niet te spreken. Het ontbijt was prima met genoeg keuze. Maar het avondeten was gewoonweg vies. Veel keuze.. maar het eten had geen smaak of een na smaak en al het eten was vet, de frieten trokken krom hiervan. Ook een voorbeeld is dat vlees soms nog veel te rauw vanbinnen was.Het ergste van alles was dat het koud was, hiervoor stond er zelfs een magnetron.Wij zaten naast een ander koppel dat er ook niet over te spreken was. Verder bevatte het water van het zwembad minder chloor dan wat je zelf te drinken kreeg tijdens het diner. Veel darmproblemen gehad tijdens vakantie. Wij waren blij dat we thuis weer normaal konden eten.
Blij slecht weer niet veel te doen in het hotel zelf.
Geen aanrader dus.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Boven verwachting"vertalen
Gea
8,0

14-08-2014 Wij verbleven in hotel Mimosa. Gezien de reacties hadden we niet al te hoge verwachtingen. Alles viel mee. De kamers nieuw, groot met een groot balkon. De ligging is super. Vlak aan het strand met uitzicht op zee. Verder een nieuw buitenzwembad. Het eten is ok. Iedere dag iets anders. Af en toe niet helemaal warm, maar we hebben met smaak gegeten. Ook het ontbijt is ok. De prijs- kwaliteit verhouding vonden wij zeer goed. Ook Rabac een leuke vakantieplaats met een leuke boulevard. Wel een plek om nog eens terug te gaan.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Fijne vakantie gehad"vertalen
Mieke
8,0

25-07-2014 Hotel Narcis: fijn hotel met enigzins gedateerde kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral bij de receptie. Het eten is goed en gevarieerd. De all inclusive formule is niet helemaal duidelijk. Niet alle restaurants hanteren deze formule. Ook op het strand was het zoeken waar je zijn moest.
Maar al met al : Prima vakantie gehad.

Met partner, 2014
"Kwaliteit verliezend hotel complex"vertalen
M Du Crocq
3,0
8,0

07-07-2014 Het is nu de tweede keer dat wij in een van de hotels vakantie hebben gehouden via eenzelfde reisorganisatie. Duidelijk is te merken dat de kwaliteit van de service achteruit is gegaan. Met name de kwaliteit van het eten is achteruit gegaan, alsmede ook de bediening. Er wordt gewoon leidingwater.geschonken bij het diner, met meer chloor erin dan in de zwembaden. En ik ben er nu voor de tweede keer weggekomen met ernstige buikklachten waarbij in beide gevallen de dokter moest worden bezocht en behandeling nodig was. Twee van de drie hotels zijn opgeknapt en worden ingezet voor 4 sterren hotels, het laatste "oude" hotel (Hedera) is in verouderde staat. En de twee liften zijn veel te klein voor de hoeveelheid bezoekers.

Met jonge kinderen, Mei 2014
"Best wel oké hoor!"vertalen
Ingrid
8,0

11-05-2014 Wij zaten ook op de 6e verdieping maar dan aan de voorkant en hadden prachtig uitzicht.
Verder de kamer was misschien wat achterstallig maar de prijs die ik voor het verblijf heb betaald dan kijk ik daar wel overheen, schoon was het in ieder geval wel.
Wat betreft ontbijt viel het wel tegen, avondeten was goed en divers.
Wij waren met heel veel oudere en eigenlijk geen andere jonge gezinnen, maar konden ons echt wel vermaken.

Met een groep, Apr. 2014
"Nooit meer"vertalen
klaver
8,0

06-05-2014 als je hier iets overkomt ben je in de aap gelogeerd er is geen rolstoel aanwezig en moet je per taxi naar het ziekenhuis.medisch gelijk aan een ontwikkelings land.De kamers op de 6e verdieping aan de achterkant zijn puur slecht.Eten doe je met honderden personen te gelijk

Met oudere kinderen, Aug. 2013
"Hotel met achterstallig onderhoud"vertalen
Ben
6,0

03-09-2013 Hotel Hedera: Bij aankomst is het niet direct duidelijk waar de ingang(en) van de hotel(s) zijn, Bij de ingang van het hotel kan je het achterstallig onderhoud zien. De mensen bij de receptie werken perfect en zijn heel beleefd. De liften zijn té klein voor zo'n groot hotel. De obers en serveersters die de boel afruimen keken helaas nooit vrolijk. Goed systeem dat je altijd dezelfde tafel bij het ontbijt en diner hebt. De hotelkamer heeft achterstallig onderhoud. Kleine klachten worden binnen korte tijd verholpen.

Met partner, Aug. 2013
"Hotel narcis"vertalen
lydie_slabbers
10,0
10,0
8,0

06-08-2013 net terug van rabac, een geweldig plaatsje aan een prachtige baai. Hoewel Mimosa en Hedera nog enkele gebreken hebben(zie hieronder) is hotel Narcis nog erg nieuw. Lekkere bedden, goede airco en een enorm ruimte badkamer. Het eten vonden we zelf minder, weinig smaak de sauzen. wel was er genoeg keuze, ook voor kleinere kinderen.(worstjes, frietjes).

Alleenreizend, Juli 2013
"Leuk, mooi en gezellig hotel"vertalen
p.vastenburg
9,0

08-08-2013 Leuke tijd gehad in Hotel Narcis. De kamers waren ruim, schoon en ik had een ruim balkon met wasrek. De bedden waren ook goed.
Het personeel vond ik erg vriendelijk en het hotel werd goed schoongehouden. Het eten was heel erg goed, keuze in overvloed bij zowel ontbijt als diner. Bij de lunch had je iets minder keuze maar is ook gewoon goed. Er waren ook lunchpakketjes verkrijgbaar als je een dag weg wilde en niet bij het eten aanwezig kon zijn. Het complex heeft 2 mooie ruime zwembaden. Parasols zijn alleen wel tegen betaling.( ongeveer 2 euro) En je moet soms wel op tijd wezen om een stoel te bemachtigen. ´s middags was meestal alles bezet. Het hotel ligt aan een mooie baai met groene heuvels erom heen en heeft mooi helder blauw water. Het strand bestaat uit kiezels dus waterschoentjes is handig.
Genoeg watersportmogelijkheden en rondom het strand genoeg te doen voor de kids. Leuke boulevard met leuke uitkijkpunten over zee, terrasjes, ijssalons en souvenirshops.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?