Appartement Verudela Beach & Villa Resort

Appartement Verudela Beach & Villa Resort
Verudela Beach & Villa Resort
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Verudela Beach & Villa Resort bij:

16 reviews over Appartement Verudela Beach & Villa Resort in het Nederlands

Prachtige plek!

Marjan, 12-5-2017

Wij zaten in een appartement met 2 slaapkamers. Een kleine 10 min lopen vanaf de receptie, winkeltje etc. Maar wel een mooie wandeltochtje langs de kust. Prachtig groot park, mooie kiezelstrandjes en geweldig uitzicht. Mooi groen park, vriendelijk personeel. Ons app was schoon, 1x schone handdoeken gekregen in 1 week maar ruim voldoende handdoeken.

Zwembad erg mooi!! Gezien het voorseizoen waarin wij waren ook niet te druk. Enig nadeel is dat het water nier verwarmd was.

Heerlijke vakantie gehad hier, goede prijs / kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prachtige ligging in natuur

Esther, 8-5-2017

Mooi park, ontzettend groot. Pal aan de rotskust met hier en daar een kiezelstrand. Park bestaat uit verschillende hotels met eigen zwembad en veel appartementen. Ons appartement (verudela beach) ligt in het bos, via een trap door het bos 10min lopen naar het zwembad, receptie, supermarktje enz.

Auto Parkeerplaats op 3min lopen vanaf appartement.

Veel lopen dus maar wel in een schitterende omgeving!

Eten obv half pension in ochtend erg goed,

S avonds vrij luxe (meestal geen friet ofzo) en drinken moet je betalen, 3euro voor een cola..

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Wasmachine aanwezig, kost 8 euro per draai..

In mei is airco kidsclub enz alles gratis..

Appartement met 2 slaapkamers (passen 2 campingbedjes naast 2 pers bed) 2 badkamers en klein huiskamertje. Harde bedden.

keuken doeken zelf meenemen.

Appartement bij aankomst super schoon, handdoeken wissel eens in de week.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

nooit meer

Saskia, 27-8-2016

Het appartement was erg klein en zeer eenvoudig /armzalig ingericht. Absoluut geen 3* waard. Voor airco moet betaald worden en er is geen internet op de kamers, alleen in de buurt vd receptie. Voor Kroatie minimaal 4 * nemen. We hebben na een halve dag besloten om v appartement (tegen extra betaling) te switchen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Top plek

Joze, 29-11-2014

Prachtig vakantie complex. Ligging is geweldig aan zee en natuur. De zee is geweldig, kiezelstrand en rotsen waar je vanaf kan springen in de blauwe heldere zee. Verschillende restaurants op het complex. We hadden de niet gerenoveerde app. Was prima met 2 pubers, heerlijk groot balkon en zeegezicht is een aanrader! Met de auto er zeker op uit gaan want Kroatië is prachtig . Lieve mensen en schoon complex.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Park veel te groot

F de wit, 2-8-2014

Het park is erg groot van opzet. Het appartement en het zwembad zijn erg klein. Het personeel is vriendelijk.

Wij hadden een app aan zee, het uitzicht was mooi en de omgeving ook maar het app was erg klein met 2 kinderen. De bedden waren erg slecht. De handdoeken werden niet verschoond. Tot 2x toe om om moeten vragen. Geen waterkoker en koffiezetapparaat aanwezig terwijl dit wel beschreven stond. Het afstand van het app naar bv. de supermarkt of zwembad is ver lopen. Het zwembad wordt ook gebruikt door de locale bevolking waardoor het in het weekend erg druk is. Het zwembad is wel schoon en je kon er goed eten, verder moest je voor alles betalen op het park waar kinderen gebruik van wilde maken zoals glijbaan, kidsworld etc.

Gereisd anders in juli 2014

Heerlijke plek!

Karin, 29-7-2013

Wij zaten in een appartement (laagbouw). Het appartement was niet groot, maar genoeg voor ons. Wij waren met z'n drietjes (mijn man, ik en zoon van 14). Er was 1 slaapkamer en zoonlief sliep in de woonkamer op een bedbank. Ik denk dat het aan de krappe kant is met twee kinderen. Het appartement was schoon bij aankomst, daarna werd er nauwelijks meer schoongemaakt. Ook handdoeken had ik wel iets vaker willen hebben. De ligging van de appartementen is geweldig. De medewerkers van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. Eerste indruk van de ontvangst was dan ook zeer goed. De receptie en de 'Plaza' zien er geweldig uit. Ook zijn er op het park zelf mogelijkheden om te eten e.d. De discotheek gaf 'lawaai' tot 1.00 uur, maar persoonlijk vonden wij dat wel gezellig, als we op ons grote balkon zaten.

Pula is een mooie stad. Een leuk centrum (afstand 5 km.) met leuke winkeltjes en restaurants. Ook een stuk historie in de vorm van een Amfitheater en b.v. de tempel van Augustus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

super

salmans, 27-7-2012

Prachtig uitzicht, van binnen niet al te groot maar het enorm balkon met uitzicht maakt dit allemaal goed. Park zijn ze behoorlijk aan het renoveren . Doordat het park zo groot is , is de mensenmassa goed verspreid en kun je praktisch alleen op de rotsplateau,s liggen. Een aanrader in ieder geval
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

topper

Sandro Sabrina armana, 14-10-2011

gewoon geweldig ,ons appartement was wel wat klein maar groot genoeg voor ons drietjes het enigste nadeel vonden wij dat het niet zo schoon was toen we aankwamen lagen er overal honden haren dus moesten we bij aankomst wel even poetsen helaas maar dat was het enigste eigelijk. Voor de rest hebben wij het fantastisch gehad daar voor kinderen is het ook echt een aanrader gewoon!!!! Volgend jaar weer!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fantastisch uitzicht!

linda mertens, 9-8-2010

Ons appartementje lag aan de kant van de Verudela beach en villa, het appartement was erg netjes, aparte slaapkamer met hard en nogal kort bed, grote ijskast, veel keukengerei, groot terras met absoluut ongelooflijk zeezicht!

Heel rustig, zelfs in het hoogseizoen!

Als je naar hier komt moet je zeker geen hotel boeken wat die zijn absoluut gedateerd, maar de appartementjes zijn dus wel OK.

Gereisd met partner in augustus 2010

Goede appartementen, park gedateerd

Rutger van den Bergh, 8-6-2009

Juni '09; Goede schone complete appartementen. Bedden hard?? nee hoor, vooral de slaapbank is prima!

Het park is gedateerd en heeft een jaren '70 sfeer, de restaurants en supermarkt zijn goed meer zeker niet goedkoop.

Veel leuke zonstekjes maar in Juni geen ligbeddenverhuur.

Veel jongerengroepen op het park maar de disco is verlaten.

Bij alle hotels mag je zwemmen maar bij de baden kun je amper koffie krijgen, en let op de prijzen!

Mooie ligging, wel een ouderwets familiepark.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Verudela Beach & Villa Resort in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Verudela Beach & Villa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Verudela Beach & Villa Resort scoort een 7.33 uit 10 op basis van 16 reviews.