Beoordelingen Camping Stoja***

Stoja***
90 beoordelingen
Beoordelingen Camping Stoja***
Stoja 37, HR-52100, Pula

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stoja*** in Pula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stoja*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Stoja scoort een 7,4 uit 10, op basis van 90 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stoja*** in Pula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stoja***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Stoja*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 73 vakantiefoto's van Camping Stoja*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Kroatië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Istrië. Vergelijk Camping Stoja*** met andere accommodaties in Pula.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,3
6,4
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Fantastische camping"vertalen
Dick
10,0
10,0
7,0

19-07-2014 Wij vinden dit een geweldige camping, zeer mooie ligging, ruime plaatsen.
Wij hebben dit jaar met onze camper verschillende campings aangedaan, in sibenik, zadar, krk, rovinj en nu stoja. Dit is nu de vijfde keer dat we hier komen en vinden het nog steeds geweldig er zijn vernieuwingen aangebracht zoals de receptie was een heel oud gebouw waar je aan het loket moest wachten dit is nu compleet vernieuwd in een vernieuwd gebouw met airco de wachttijden zijn er nu niet meer, zo is er nu ook een cocktailbar. Het half ingestorte gebouw bij het winkeltje is nog steeds een doorn in het oog. Ik hoop dat ze daar nog iets mee gaan doen. Er zijn hellende plaatsen maar achter het restaurant zijn de plaatsen mooi vlak. We hebben nog nooit last gehad van lawaai of partyboten zoals beschreven in eerdere recensies. Voor ons blijft Camp Stoja nummer 1.

met partner, Juni 2014
"Aardige camping"vertalen
frank verwer
8,0

01-07-2014 De stacaravan die wij gehuurd hadden stond op een prachtplek met uitzicht over zee, maar was sterk verouderd. Kapotte vitrage, slecht versleten bed, sterke rioolgeur en muizenkeutels in de keukenkastjes.

met partner, Apr. 2014
"Zeer gedateerde camping"vertalen
Bernard
4,0
3,0

28-04-2014 Veel campings bezoch maar niet zo slecht als Stoja veel gedateerde sta caravans en gebouwen staan op instorten. Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Als je de zee in wil moet je klauteren en hopen dat je heel beneden komt. Dikke tegenvaller.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mobile home, een aanrader"vertalen
M.
8,0

31-08-2013 Wij huurden een mobile home. Zeer luxe ingericht, zeer schoon. 1 x per week schoon beddengoed, 2 x per week schone handdoeken (1 grote en 1 kleintje). Vriendelijk personeel, prima eetgelegenheden, voldoende animatie, ruim gesorteerde supermarkt. Voor weinig geld een goede busverbinding naar het centrum van Pula. Prachtige ligplateaus en heerlijk zwemwater (waterschoenen aan te raden ivm stenen en zee-egels).

met partner, Aug. 2013
"Na de 9e keer een tegenvaller"vertalen
Michel de Rooij
8,0

13-04-2014 Afgelopen zomer voor de 9e keer op deze camping gestaan. De camping beviel ons goed, we staan altijd op de punt met zeezicht. Maar wat er afgelopen zomer gebeurde heeft ons gelijk doen genezen. Wij gaan er niet meer heen! Ze hebben in Pula het fenomeen "partyboot" uitgevonden. Overdags en 's nachts liggen er van die lawaaiboten in zee vlak voor de camping. Overdag en de hele nacht enorme lawaaioverlast. Niet normaal! Ons zien ze niet meer terug daar! Jammer, vele leuke vakanties gehad op Stoja.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie plek"vertalen
anita
7,0

04-08-2013 Camping ligt rondom in de zee. Plekken zijn erg scheef, ondanks duidelijk verzoek met wensen toch een plek toegewezen gekregen waar onze vouwwagen niet kon staan.
Je betaalt hiervoor wel 80 euro, dit moest toch betaald worden. Receptiegebouw is ver onder de maat, een loket waar je door een raampje met de receptionist kunt praten. Tevens vervallen gebouwen op het terrein. Sportvelden erg slecht onderhouden
Veel dolfijnen gespot.
Omgeving bij porec is mooier
Al met al veel betaald voor weinig luxe
Al met al veel betaald voor

met partner, Juni 2013
"Mooie en goede camping, mindere omgeving helaas."vertalen
MaNo
7,0

05-07-2013 Zeer mooie goed verzorgde camping gelegen aan een prachtige baai met mooi blauw helder water. Het sanitair is iets verouderd, maar zeer goed verzorgd. Gratis WIFI over het hele terrein, vriendelijk personeel, restaurant van de camping is prima, geen haute cuisine, maar dat hoeft ook niet op een camping. Jammer is de ligging van de camping. Het is net te ver van het centrum van Pula, waar overigens niet veel te beleven is.
Dan moet je echt al naar Rovinj en Poreç rijden. Voor de camping zeg ik JA doen, voor de omgeving zeg ik NEE.
Minpuntje is de jongens die elke dg weer naar je toe komen om je excursies aan te bieden.

met vrienden, Juni 2013
"Mooie camping"vertalen
s vd sanden

13-06-2013 mooie camping ruime staanplaatsen voor camper
campingwinkel niet met euros betalen dan betaal je de hoofdprijs restaurant was redelijk wel vriendelijk personeel gratis wifi
sanitair zeer schoon werd elke 2 uur schoongemaakt stadje pula dichtbij

"Grote; rustige camping"vertalen
sabien_geurts
7,0

29-07-2013 Wij zijn in juni met onze camper naar Stoja gegaan. Het is een grote maar rustige camping. Het sanitair is wel wat verouderd maar wordt zeer goed onderhouden. Je kan je plaats uitkiezen. Het campingwinkeltje voorziet je van al het denkbare wat je nodig zou kunnen hebben. Enige nadeel wat wij ondervonden is dat er geen wateraansluiting bij de plaatsen aanwezig is, dus je moet elke keer naar het sanitairblok wandelen. Ook voor electriciteit moet je een lange kabel met gewone aansluiting voorzien ( 50 m ). Een bushalte bevindt zich aan de ingang van de camping en voor 11 kuna ben je in het centrum van Pula. Neem zeker snorkels mee en doe de moeite om 's avonds eens met een zaklamp in het water te schijnen .... de zeeanemonen wuiven je toe :D

"Mobilehome met uitzicht !"vertalen
ea.van.deursen
7,0

18-09-2013 Wij hadden een stacaravan aan de rand van de camping met en prachtig uitzicht over zee. Voldoende bomen voor de nodige schaduw. We zaten er in juni en dan is het nog lekker rustig, maar ook geen animatie. Op de fiets naar Pula is goed te doen, maar de bus pakken is een goedkoop alternatief. Dagelijks verse groente, fruit en vis op de markt halen !! Lekker uit eten gaan is ook goed mogelijk in Pula. De camping is vrij eenvoudig, het personeel is vriendelijk en vlijtig. Zelfs de stoep werd geveegd. Pula is geen echte toeristische stad maar er is voldoende te zien en er zijn volop terrasjes en restaurants .Er is voldoende te beleven en er wordt regelmatig wat georganiseerd voor eigen bewoners en toeristen. Vlak bij de camping(400m boven op de heuvel) is een café waar een paar keer per week livemuziek is. Erg gezellig. Al met al wat ons betreft zeker een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?