Camping Stoja ***

7,3

95 reviews over Camping Stoja in het Nederlands

Super camping

Jan, 18-8-2017

Mooi gelegen camping, de gehele camping is omringd door water, mooie snorkelplekjes op de punt van de camping, heb meerdere campings gezien in Istrie maar deze heeft nog het echte campinggevoel, Pineta in Fazana is echt bagger, Lanterna in Porec en Bi-Village in Fazana zijn geen campings maar dorpen zonder kampeersfeer, Vestar in Vsar is eigenlijk ook geen camping maar een te net aangelegd park.

We konden op camping Stoja 2 weken staan zonder gereserveerd te hebben en dat in het hoogseizoen, iedere dag komen er plaatsen vrij. Sanitairgebouwen worden goed schoongemaakt, enige minpunt is dat de capaciteit van het sanitair niet toereikend is voor het aantal campinggasten. Wij (gezin met 3 kinderen) kampeerden met onze tent en waren in ieder geval erg tevreden over deze kampeerstek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie gelegen camping

Mulderij, 2-8-2017

We zaten in een mobielhome die wel wat verouderd was maar verder prima, ze liggen erg mooi met een mooi zicht op zee! Er ontbraken wel wat dingetjes maar deze zijn erg snel aangevuld nadat we dat verzocht hadden. De handdoeken worden om de vier dagen verwisseld en dat is echter wel wat krapjes. We hebben een hele leuke vakantie gehad, van het huisje liepen we 10 meter verder zo de zee in. Kortom heerlijke bestemming!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke camping voor een paar dagen

Marco, 17-9-2016

Is een nette camping met veel ruimte onder de bomen. Je bent zo in Pula. Sanitair op de camping is vaak ver weg maar wel netjes. Bijna de hele dag is er een schoonmaakster aanwezig.

Paspoorten moesten we inleveren bij de camping. Dit lijk wel normaal te zijn in Kroatie, ook al blijft het raar om je paspoort af te geven.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Stoja bij:

Mooie omgeving maar bij deze echt nooit meer!

Michelle DB, 26-8-2016

We moesten de paspoorten afleveren en kregen deze na de vakantie weer terug. Anders kregen we geen sleutel. Ondanks dat onze reisbureau vertelde dat dit niet mocht. Vond de camping doormiddel van Kroatische wet dat ze in hun recht stonden. We werden vrij lang aan het lijntje gehouden waarin de receptie het overduidelijk nodig vond om ons in het Kroatisch belachelijk te maken en voor de toekomst flink de les te lezen. Uiteindelijk mochten we de paspoorten houden. Mobile home was ok. flink verouderd. regelmatig schimmel en voor de airco betaal je 10 euro per dag. Strand was heerlijk en het mediteraanse restaurant is een aanrader. Helaas door het paspoort akefietje werden we erg in de gaten gehouden zonder redenen. Waar iedereen op gas en kool liep te bbqen kwam de security zonder excuus emmer water steeds over onze bbq gooien met vlees erop. En zo kwam meneer wel 3x per dag stiekem om ons huis. Of te wel deze camping echt nooit meer. Teveel geld voor een verouderd huis en zulke service.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar!

Kappert, 29-7-2016

We hebben een ontzettende leuk verblijf gehad op camping Stoja. Het is een ruim opgezette camping met leuke en gevarieerde campingplekken. De sanitair op de camping is goed! Er wordt veel aandacht besteed aan het schoonhouden van de sanitair. Wij verbleven zelf in een mobile home. Zeker een aanrader vooral met kleine kinderen! De mobile home is gedateerd maar erg schoon. Daarnaast liggen de mobile home verspreid aan de rand van de camping, dus je hebt grote kans op zeezicht. Een aanrader is wel om zelf een kussen en handdoeken mee te nemen. De kussens van Stoja stellen weinig voor en de handdoeken zijn erg klein. Verder is vrijwel alles aanwezig in de mobile home om je vakantie te vieren. De camping zelf heeft geen zwembad, maar deze hebben wij eigenlijk geen seconde gemist. Waterschoenen is zeker van belang, deze kun je kopen in de winkeltjes bij de camping. Ook is er een goed restaurant op de camping aanwezig, waar je heerlijke visgerechten, pastagerechten en ovenpizza's kunt eten. 's avonds is er live muziek. Er is ook een klein supermarktje aanwezig, waar je elke ochtend verse broodjes kunt kopen. Pula ligt op een 10/15 minuten rijden van de camping. Een super leuke stad, met veel historie en leuke winkels. Ik hoop dat wij hier ooit nog een keer terug mogen komen. Het is een 3 sterren camping, maar ik geef het een halve ster meer alleen al om de ligging, het vriendelijke personeel, schoonmaak en het onderhouden van de camping
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer

Jaap Rozekrans, 24-6-2016

Onvriendelijke mensen bij de receptie, moet je paspoort afgeven terwijl er een kopie ligt. Krijgt een kaartje met daarop een nummer, wordt niet eens uitgelegd hoe alles werkt in de mobile home. Bij uitchecken werd niet eens gevraagd hoe het was, ging gewoon een telefoongesprek voeren
Gereisd met vrienden in juni 2016

Aardige camping.

Kok, 27-10-2015

Het is een fijne en leuke camping, we hebben het goed naar ons zin gehad de 3 weken dat we er waren op een paar dingen na.

- De stacaravan, deze was erg klein maar wel heel goed schoon.

de bedden waren heel smal en de matrassen niet erg goed.

- We hadden zeezicht geboekt voor 150 euro extra en we zagen wel 2 meter zee, toen we vroegen of ze een andere caravan voor ons hadden werd ons verteld dat ze dat niet hadden en we het hier maar mee moesten doen.

- De koekenpannen in de caravan waren niet mee te koken dus we hebben andere moeten kopen.

- Het personeel van de receptie was niet aardig.

- Iedere avond tot 23.00 harde muziek maar wij hebben dit niet als storend ervaren.

Wij hadden een hond bij ons, wat we erg fijn vonden was dat de hond overal op de camping mocht komen en zelfs vanaf de camping de zee in mocht. Ook was het fijn dat er een hondendouche op de camping aanwezig was.

Ondanks deze punten hebben we wel een hele fijne vakantie gehad. Ik zou de camping wel aanraden.

Gereisd met partner in september 2015

Waardeloze camping

Stefan, 31-8-2015

De camping ligt prachtig op een eigen schiereiland, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

- Er is keiharde muziek tot 5 uur 's ochtends.

- Er zijn veel te weinig douches, er staat continu een rij.

- De wifi doet het niet.

- Het is duur (38 euro voor 1 nacht voor 2 personen met een camper, buiten het hoogseizoen).

Gereisd met partner in augustus 2015

Massale camping

michel_gras, 17-8-2015

Camping Stoja is super gelegen, direct aan zee en vlakbij het centrum van Pula.

Er stopt elke 20 minuten een bus voor de camping, waarmee je voor weinig geld naar Pula kunt.

De plaatsen zijn goed afgebakend, maar veel plaatsen zijn scheef (liggen bergopwaarts).

Het strand is redelijk rustig.

Het sanitair is oud, maar werd wel goed schoongehouden. Er staan een aantal vervallen gebouwen op de camping, waardoor het er wat verpauperd uit ziet.

Er is genoeg te doen (animatie, live muziek, verschillende bars, restaurant, voetbalveld, tafeltennis). Tot 23.30u is er iedere avond live muziek, dus daar moet je van houden. Het restaurant is goed.

Gereisd met partner in augustus 2015

We waren binnen 3 dagen weer weg

Linda B, 20-9-2014

We hebben intotaal 2 dagen op camping Stoja gestaan, de staanplaatsen staan scheef en je kunt er nauwelijks met je camper parkeren.

De camping telt 3 sterren maar is eigenlijk maar 2 waard, dit heeft te maken met het slechte sanitair, het chagrijnige personeel in het winkeltje en met de kindonvriendelijke standplaatsen.

De ligging is wel ideaal want de camping ligt direct aan het water(plekken aan het water zijn overigens 20% duurder dan een normale staanplaats).

maargoed na 2 dagen waren we het beu en zijn we weer gewoon met de camper vertrokken

Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Stoja bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stoja in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stoja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stoja scoort een 7.27 uit 10 op basis van 106 reviews.