Hotel Park Plaza Arena Pula ***

Hotel Park Plaza Arena Pula
Park Plaza Arena Pula
7,9

4 reviews over Hotel Park Plaza Arena Pula in het Nederlands

Geweldig sinds de verbouwing van 2015!

Frans, 27-8-2017

Dit is een geweldig hotel voor relaxed en zeer luxe op een prachtige locatie vakantie vieren. Heerlijke kamers met airco, uitstekend ontbijt- en dinerbuffet, zeer prettig en professioneel personeel. Je kunt niet meer dan details bedenken om kritiek te uiten. In mei 2015 is dit hotel na een totale renovatie en modernisering heropend.

En je kunt er heerlijk lunchen terwijl je, je spullen bij het zwembad achterlaat, tegen aantrekkelijke prijzen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Echt de moeite waard!

Ubbink, 16-10-2011

Ik had voor mijn reis naar dit hotel de slechte recensies gelezen. Ik was voorbereid op alles, maarrrrrrrrrr de slechte beoordelingen zijn onterecht!!!

Het is een ***hotel dus veel luxe kan men niet verwachten. De kamers waren dan ook niet erg groot en luxe, maar de bedden waren prima! De kamers werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Om de andere dag werden de bedden verschoond! Ook op zondag werd er schoongemaakt. Het eten was ook prima! Elke dag was er een royaal ontbijtbuffet waar het aan niets ontbrak en het dinerbuffet was ook heerlijk; elke dag vis, kip en vlees; meerdere soorten groenten, diverse salades en men kon kiezen uit rijst, pasta en aardappelen. Als deserts was er fruit, fruitcocktail, gebak, pudding en ijs. Tijdens het eten waren de drankjes gratis, ook wijn en bier. In de bar of op het overdekte terras kon men heerlijk zitten en de drankjes waren ook daar niet duur. Op het terras had je een mooi uitzicht op zee.

Wat wil een mens nog meer!

Gereisd met vrienden in september 2011

Erg slecht hotel

D M, 19-8-2010

Vanwege het goede ontbijt heeft het eten nog een 3 gekregen maar de lunch en het avondeten hebben we niet genuttigd omdat het aanzien ervan ons al misselijk maakte.

De kamers waren klein en zeer gehorig (enkel glas); een nacht onweer en je slaapt helemaal niet.

De service van het personeel was ronduit slecht; onze kamer was 2 dagen lang helemaal niet schoongemaakt.

Let op: dit hotel is geen all inclusive!! Alleen drank tijdens de drie maaltijden is gratis maar alles daarbuiten moet je zelf betalen!

Gereisd met partner in augustus 2010

slecht hotel

Jeroen, 8-9-2009

vieze kamers en dito eten

de ligging is aan een rotsstrand. overdag een schreeuwend animatieteam bij het zwembad.

personeel is erg onvriendelijk en oud oostblok praktijken.

we hadden voor 10 dagen geboekt maar na 5 gingen we gillend naar huis.

ontbijt was eigenlijk nog het beste hier.

Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Plaza Arena Pula bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Arena Pula in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Arena Pula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Plaza Arena Pula scoort een 7.92 uit 10 op basis van 6 reviews.