Pula
8,1

8 reviews over Appartement Europa in het Nederlands

Ernest en Michelle, 17-6-2006

Europa is ons goed bevallen appartement direct aan zee met een mooi uitzicht in de avond zie je met een beetje geluk de dolfijnen langs komen. Apartementen zijn helaas nogal gehorig maar dit ligt ook aan de buren die je treft. Eten is super vooral bij de vuurtoren. Kroatie is echt geweldig de zee natuur de mensen teveel om op te noemen er is nog veel te zien in de wereld maar wij komen hier zeker trug de kinderen van 9 en 13 kijken weer uit naar juli dan gaan wij weer maar dan naar Materada in Porec.Het is een lange reis maar zodra je kroatie inkomt is het net als thuiskomen. tip ga het binneland in en leer de bevolking kennen er is zoveel moois te zien en op het strand is het vaak toch te warm s,avonds zwemmen en overdag airco aan en gaan wij hebben bijna heel istrie gezien en het is overal even mooi. Veel plezier voor degenen die ook gaan. Dobar Dan.
Gereisd anders in juli 2004

tian, 12-3-2006

Het is een geweldig complex ik heb er echt flink van genoten.

Het complex is ruim en super schoon.!!!!

De ligging is goed je bent vlak bij de winkelcentra en natuurlijk niet te vergeten vlak bij het strand en een hele mooie zwembad.

De mensen die schoon maken zijn aardig maar die van de supermarkt niet.

de winkelcentrum ligt 800 m van het complex en de supermarkt 75 m

Gereisd anders in maart 2006

Yvonne, 6-1-2006

Europa is een erg leuk, rustig, prachtig gelegen park. Wij zaten 30 meter van het strand, dus vandaar de rustige plek. Geen last van het geluid van het entertainment en uitzicht op zee. Voor de verse broodjes moesten we 's ochtends wel een aardig stuk lopen. In de supermarkt zijn ze inderdaad niet al te gezellig. Dat kan wel wat beter. Maar voor de rest hebben we een hele leuke vakantie gehad in 2005.
      Gereisd anders in januari 2006

henk Lubben, 4-10-2005

Henk,

Wij hebben aan de kust in apartement Ilse gezeten van europe met uitzicht op zee. Het is ons bijzonder goed bevallen, voor voor alle leeftijds groepen is hier wat te doen, het animatie team is hier hele dagen druk om e.e.a. te regelen. een aanrader voor iedereen.

Gereisd anders in oktober 2005

Delana, 5-8-2005

Dit jaar (2005) was alweer het derde jaar dat we zijn teruggekeerd naar dit appartementencomplex. Het complex is verbonden met Punta Verudela waar heel veel te doen is.

De animatie is echt geweldig en ontzettend gezellig. Het zwembad ziet er heel mooi uit en is wederom ook heel gezellig.

Animatie wordt dagelijks verzorgd van 09:00 t.m 22:45 maar als je er een dagje geen zin in hebt dan heb je er ook geen last van.

Vlak achter ons appartement lag Terasa Verudela waar elke avond de "Bonita Band" optrad. Het is elke avond hetzelfde repetoire, maar mijn familie en ik konden de humor er wel van inzien en na een tijdje zongen wij de liedjes dan ook enthousiast mee.

Het enige minpuntje zijn de vaak chagrijnige medewerkers bij de supermarkt die -vooral tegen jongere mensen- vaak snibbig zijn en weigeren Engels te praten.

Voor de rest was het wederom helemaal geweldig!

Gereisd anders in augustus 2005

Cindy, 25-7-2005

park europa is echt heeeel mooi .. we zaten heel dicht bij de zee en de mensen zijn er ook allemaal heel aardig.. het ligt bij park verudela en zwemmen kan je er genoeg.!!

omdat het zo groot is lijkt het net een dorp. We hebben er wel even over gedaan om het te vinden want park europa staat zelf nergens aan gegeven.. dus moet je park verudela volgen.!!

het is echt een park om aan te raden vooral voor kinderen is er veel te doen.. het weer is er ook prachtig en je kan er zat doen.!! de muziek die ze elke avond draaien is er ook geweldig.!! het is wel elke dag dezelfde muziek maar ze organiseren ook speciale dansen.!!!

Kortom: het park is een aanrader.. ik zelf ga er weer terug heen.!

Hagen, 11-7-2005

heel mooi complex heel schoon en ook nog vrij nieuw en een ruim balkon.

ligt op een paar meter lopen van het strand. en een geweldig uitzicht.

Ron, 1-7-2005

Net terug van vakantie waarbij we slechts 3 dagen in appartement Europa hebben gezeten. Hoewel de appartementen volledig zijn gerenoveerd (zeer compleet) hoef je hier geen rustige vakantie te verwachten. Appartement Europa maakt deel uit van een zeer groot opgezet complex met meerdere hotels en appartementen. Enig voordeel hiervan is dat er veel te doen is qua fietsverhuur, aquarium, restaurants en zwembaden. Compleet belachelijk is echter de soort van openluchtdiscotheek die pal achter het appartementencomplex ligt. Elke avond van 21.00 tot 00.30 uur komt hier een idioot dezelfde nummers zingen. En geloof me, daar word je na 2 dagen echt gek van. Normaal staat dit (overlast) aangegeven in de reisgids, maar dat was bij ons dus niet zo. Dus heb je kinderen of wil je rust, ga hier dan absoluut niet heen. Wij kregen na 3 dagen gelukkig een ander appartement op een ander complex.
                Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Europa in Pula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Europa scoort een 8.13 uit 10 op basis van 8 reviews.