Hotel Brioni ***

Hotel Brioni
Brioni
6,2

9 reviews over Hotel Brioni in het Nederlands

Verouderd en veel kapot,al jaren niets aan gedaan.

Inge, 20-8-2016

Ongedierte op kamer, zwembad was alleen kinderbadje. Wel groter binnenbad,maar in aug wil je daar niet zwemmen. Strandje bij hotel stelde niet veel voor, kon alleen met trap de zee in. 200m verder op leuk strandje met ligbedden,zee wordt daar geleidelijk dieper. Ontbijt zeer uitgebreid.

Geen airco op kamer. Waardoor je met raam en deur open slaapt,veel lawaai op straat.

Geen WiFi op de kamer.

Personeel onvriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2016

sober maar netjes

collega, 24-9-2013

sober hotel, mooi gelegen, geen airco (maar niet erg in september), fatsoenlijke prijs-kwaliteitverhouding
Gereisd alleenreizend in september 2013

Heerlijk

Patricia, 6-8-2009

Hotel Brioni is een leuk hotel als je niet erg op je nachtrust gesteld bent. De mensen waren er erg aardig. Het ontbijt was heerlijk, veel keus. Het diner was eentonig en wij vonden het niet erg lekker. We waren zowiezo van plan om 's avonds te gaan uiteten dus voor ons geen probleem. Jammer dat de kamer geen airco heeft. Het lag wel prachtig aan zee en je kon er een hoop dingen doen, parasailen, jetskieen, banaanvaren. Wij hebben er een buggy gehuurd en zijn toen door pula en omgeving gereden.
Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Brioni bij:

Geweldig, voor weinig geld!

Patricia, 6-8-2009

Hotel Brioni is een leuk hotel als je niet erg op je nachtrust gesteld bent. De mensen waren er erg aardig. Het ontbijt was heerlijk, veel keus. Het diner was eentonig en wij vonden het niet erg lekker. We waren zowiezo van plan om 's avonds te gaan uiteten dus voor ons geen probleem. Jammer dat de kamer geen airco heeft. Het lag wel prachtig aan zee en je kon er een hoop dingen doen, parasailen, jetskieen, banaanvaren etc.
Gereisd met partner in juli 2007

verouderd en onvriendelijk personeel

anoniem, 3-8-2009

Hotel Brioni in Pula is een hotel met een fantastische ligging, maar is zeer verouderd; leuk voor mensen die van Retro houden, want er is sinds de jaren zeventig niets veranderd. Personeel zijn zeer onvriendelijk en onbehulpzaam; zij zouden allemaal een cursus klantvriendelijk moeten volgen.
Gereisd met partner in augustus 2009

Relaxen en rust

Dhr. S. Heijman, 6-8-2008

Geen overtoerisme! Heerlijke rust en prima eten. Genoeg bezienswaardigheden en makkelijk te bereiken middels bus, auto of fiets. Auto- of fietsverhuur voor weinig geld goed mogelijk!

Een fantastische natuur en prachtig blauw/helder water.

Kroatië lijkt bijna Nederlands, alleen qua omgeving veel en veel mooier!

Gereisd met partner in juli 2007

fam. mas bijnens, 20-7-2006

wij hebben dit hotel gekozen als uitvalbasis om met de wagen gans istrie

te ontdekken

in dit geval licht pulla ongeveer in het midden

het hotel vonden wij wel goed, vriendelijke mensen ,mooie omgeving een

verzorgd buffet al vonden wij het wat eenzijdig veel,zaken kwamen nogal dikwijls terug,vooral het ontbijt

toen wij daarwaren in juni moesten we wel naar een ander hotel wandelen om wat avondvertier te vinden aan het openluchtzwembad

Gereisd anders in juli 2006

Linda, 16-8-2005

Vanwege de vorige beoordeling gingen wij met weinig verwachtingen naar dit hotel toe. Het is ons echter erg meegevallen. Toegegeven: de kamers zijn klein, maar alles is aanwezig. De keuze en kwaliteit van het eten in het hotel heeft ons regelmatig positief verrast. Kroaten zijn vriendelijk, maar ze moeten even de kat uit de boom kijken. Behandel hen goed en je kunt hetzelfde terug verwachten. Mensen die nog moeten boeken voor Kroatië zou ik willen adviseren wat meer in de buurt van Rovinj te gaan zitten. Dat is echt een mooi plaatsje met veel vertier en men is daar goed op toeristen ingesteld. Hotel Brioni ligt in park Verudela, waar men op een vrij 'goedkope' manier toeristen probeert te vermaken, bijvoorbeeld door harde muziek te draaien. Voor kinderen is het wel volop vermaak in de vorm van speeltuinen en -toestellen, waar echter wel voor betaald moet worden.
Gereisd anders in augustus 2005

Pim, 6-8-2005

Onvriendelijke receptie. Kamer klein, donker,oud,slechte badkamer.Buitenkant met zwembad wel mooi.Ligging mooi, maar afgelegen.In een soort park met veel schreeuwerig vermaak. Eten redelijk.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Brioni bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brioni in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brioni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brioni scoort een 6.24 uit 10 op basis van 14 reviews.