Hotel Zorna ***

Hotel Zorna
Zorna
8,2

22 reviews over Hotel Zorna in het Nederlands

Mooi gelegen.Prijs/kwaliteit is redelijk.

Claudia, 23-8-2016

Omdat dit hotel een 8.4 krijgt had ik bepaalde verwachtingen.Ik heb redelijk wat vergelijkingsmateriaal, maar ik vind dat dit hotel een te hoog cijfer krijgt.De kamers zijn schoon,maar heel klein.De badkamer is piepklein.Geen balkon.Natte handdoeken en badkleding kun je alleen over het Franse balkon hangen.Met 2 kids vind ik het fijn om een balkon te hebben.Bij het eten is een beperkte keus,maar wel goed.De frisdranken uit de automaat zijn aangelengd met water.Niet lekker dus.De conferentie zaal waar het animatieteam zit is aan vernieuwing toe.Het straalt niets uit.Het animatieteam doet z'n best,maar kan nog veel leren.Waarschijnlijk geen budget voor.Er zijn wel veel faciliteiten waar je gebruik van kunt maken zoals waterfietsen,midgetgolf en tennis.Toen ik mijn verwachtingen opzij schoof heb ik er een mooie vakantie van gemaakt,maar ik kan me voorstellen dat mensen teleurgesteld raken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Boven verwachting!

An und An, 25-8-2015

Nog even wat toevoegen aan wat Guus heeft geschreven. All-in houdt ook in gratis twee uur waterfietsen (met glijbaantje), fietsen en nog vele andere activiteiten. Wat het eten betreft was er altijd genoeg en voldoende variatie. Alleen de warme groentegerechten waren of niet gaar of te gaar. In het restaurant is het zelfbediening, elders niet. Soms lange rijen met name aan het einde van de avond. Geen enkel probleem als je meerdere drankjes mee wilt nemen (dat verklaart ook de mogelijke rij). Voor de kids houdt all-in naast de gratis drankjes halen alleen in de hele dag ijsjes kunnen halen. Dat het zwembad gevuld is met zout water daarvan merk je niets, wel als je de zee in bent geweest, maar er zijn overal douches. Waterschoenen zijn echt nodig. Ook al was het hotel continu vol, wij hebben hier geen moment last van gehad. Genoeg stoelen, parasols en ligbedden omdat de gasten hier kunnen kiezen tussen zwembad en zee. Complimenten aan touroperator en de hostess Karin aldaar.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

geweldig!!!!

guus, 16-8-2015

alles is erg schoon en goed onderhouden,nette afwerking,en ook een heel mooi schoon zwembad. verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam,voor mensen met kids is het heel goed toeven vermaak genoeg wat het eten betrefd niks te klagen uiteraard zijn er dagelijks de "basis" producten maar er is meer dan genoeg aanbod en variatie.gewoon goed.al met al het hotel is meer dan z.n drie sterren waard.voor een fijne en betaalbare vakantie gewoon boeken dus wij hebben een super goeie vakantie gehad.aanrader dus
Gereisd met partner in augustus 2015

mooi en schoon hotel

helpet, 11-8-2014

We zijn twee weken naar Porec geweest en verbleven in Hotel Zorna.

Mooi en schoon hotel.

Hele schone kamers

Werknemers zeer gastvrij.

Eten was goed verzorgd.

Het enige minpuntje was dat er 's avonds en overdag geen muziek op het terras was.

En de toegankelijkheid voor gezinnen met kleine kinderen en ouderen wat moeilijk te bereiken was, dit i.v.m. al de trappen.

Wij hebben in ieder geval genoten van deze twee weken.

Peter en Helma uit Wijchen

Gereisd met partner in juli 2014

Prima verblijf

Ronnie, 11-6-2014

Wij zijn na jaren van verwennerij in Turkije (5 sterren hotels, ultra all inclusive) voor het eerst van ons ''geloof'' gestapt.

De keuze om een autovakantie naar Kroatië te doen was bewust en is ons zeker niet tegengevallen.

Wel moesten wij onze verwachtingen terugschroeven, omdat dit hotel en deze vorm van all inclusive het bij lange na niet haalt bij Turkije.

De omgeving is mooi, het hotel is erg schoon, het ontbijt en de lunch waren prima. Het avondeten vonden wij wel erg slapjes en standaard. Wij hebben bewust gekozen voor all inclusive, zodat de drankjes heel de dag door besteld konden worden. Wij waren sowieso van plan om lekker uit eten te gaan.

Dit kun je in die regio ook voor een leuke prijs doen (pizza is ongeveer 40 kuna of te wel nog minder dan 6 euro).

Gereisd met partner in mei 2014

Uitstekend hotel in leuke omgeving.

Jan , 8-8-2013

Het hotel is mooi gelegen in een gebied met meerdere hotels, campings, (water) sportmogelijkheden, boulevard en een schitterende kuststrook.

Bij het zwembad is er een grote tuin met schaduw waar je lekker kunt liggen. Via het hotel kun je gratis waterfietsen, midget golfen en fietsen gebruiken. Het eten is lekker en gevarieerd. Voor drinken is er een beperkte keuze en de frisdrank (cola) is erg zoet. Kamer is goed en wordt elke dag schoongemaakt. Alleen de kastruimte is beperkt. In het hotel zijn weinig Nederlanders maar veel Oostenrijkers en enkele Russen. Deze laatste groep kijkt niet vrolijk en loopt om 9.00 uur al van het bier te genieten. Ze zijn niet lastig. Onze kamer was op de begane grond en daardoor weinig uitzicht en er is geen balkon. Alleen jammer dat onze badhanddoeken zijn gestolen. Al met al een leuke locatie met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

fantastisch hotel

Fred Kok, 20-9-2012

heel leuk hotel,mooie kamers, goed en afwissellend eten

heel klantvriendelijk.wij komen zeer zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2012

Heerlijke verwen vakantie op een prachtige plek

tonnielindabeeftink, 28-7-2012

Het hotel ligt vlak aan zee, je hoeft alleen maar de weg over te steken en je bent bij het rotsstrand.. Even doorlopen naar de overkant en je kunt daar heerlijk in de schaduw onder de bomen op het gras liggen of een bedje huren. Waterschoenen moet je wel hebben i.v.m. zee-egels en de rotsige zeebodem. Bij het (kleine) zwembad zijn de bedden gratis maar wel wat weinig. De animatie was heel leuk met watergym, musical, quiz enz. De hotelkamer is netjes, niet te groot. De badkamer is heel klein, zeker de douche-cabine is heel klein. Het eten was uitstekend!! Elke dag wat anders. Er is keuze uit soep, pasta, pizza, groenten, rauwkost aardappelgerechten, vlees, vis, gevogelte en vegetarisch. Heerlijk vers fruit, toetjes en ijs. De limonade vonden wij wat minder alles was heel zoet. De koffie was juist weer heel goed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijke veertien dagen!

Rina en Arjan, 27-7-2012

Vriendelijke, bescheiden mensen, heerlijk en gevarieerd eten (w.o. allerlei soorten fruit, pudding!!), niet al te grote kamers, maar wel met airco, goede schoonmaak, schoon linnen, meteen goed meedenken met en het oplossen van problemen.

Het hotel staat wel in een toeristisch gebied, dus veel mensen en lawaai in de omgeving. Goede voorzieningen als mountainbikes, waterfietsen, vervoer naar Porec, enz. We vonden het een echte verwen-vakantie!

Gereisd met partner in juli 2012

Hotel Zorna is een prima hotel

Evelyne, 18-7-2010

Prima hotel.

Personeel is zeer vriendelijk.

Eten is prima in buffetvorm

Kamer en met name douche wat klein.

Ligging is perfect, de straat oversteken en je bent bij de zee.

Je kan heerlijk langs de zee lopen.

Porec is een leuk stadje.Te voet 50 minuten

Anders met bus touristic train of boot.

Er is animatie voor kinderen en volwassenen,

Deed zelf met name aquarobic en gym mee.

Waterfiets was gratis en fiets ook wel beperkt.

Echte aanrader met goed prijs kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zorna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zorna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zorna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zorna scoort een 8.15 uit 10 op basis van 29 reviews.