Vakantiepark Zelena Laguna ****

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen8,0

15 tips over Zelena Laguna

nathalie, 19-7-2015
restaurant ABA in porec. als je van lekker eten houd. wel ff reserveren
Jeroen en Martine, 17-8-2014
De camping Zelena Laguna is een goede uitvalsbasis voor bijvoorbeeld een bezoek aan Porec. Dat kan door middel van waterbus (20 kuna pp), watertaxi (speedboat, 25 kuna pp) of toeristisch treintje (20 kuna pp). In Porec zijn de restaurants Ulixes en Peterokutna kula een absolute aanrader. Andere trips zijn Pula, Rovinj, waterpark Istrialand (juni 2014 geopend), Dinopark in Funtana. Er is voor een ieder meer dan genoeg te doen in deze omgeving. En dat tegen (veelal) leuke prijzen.
AnneMieke Reesink, 10-8-2014

Bij het tonen van onze ANWB-pas kregen wij korting op het persoonstarief.

Het stadje Porec is fantastisch. En zelfs in dit toeristische stadje hebben wij met ons gezin van vijf personen nog voor geen 50 euro heerlijk kunnen eten.

Karlijn, 21-3-2014
Vergeet absoluut je waterschoenen niet! En je snorkel, want snorkelen is geweldig daar.
ans59, 8-9-2013
Boottocht Porec-Lima fjord- Rovinj hele dag op en rond het water, incl lunch voor ongeveer € 30,--. Ziet als je geluk hebt zelfs dolfijnen.
Bert, 4-9-2013
Bezoek Rovinj en omgeving. Mooie vergezichten en leuke lokale restaurants

irene, 11-8-2013
Echt een aanrader: Wij hadden van 13.00 tot 19.00 uur een motorbootje (4-6 pers.) gehuurd in de haven van Vsar. Leuk bootje met zonnescherm en volle tank benzine die je niet op krijgt met constant varen! Kosten allin € 67,- !!! Wij waren het Limm Fjord in gevaren en bij een heel klein strandje aangemeerd waar wij met z'n viertje alleen lagen. Veel leuker dan hutje op mutje met zo'n rondvaart mee.... (vinden wij...)
Frank, 3-8-2013
Er is juist buiten het resort een restaurant waar ze varken aan het spit geven. Zéér lekker daar!!!
Mark, 4-9-2012

Op de camping en in de omgeving zijn er veel dingen te doen zoals paardrijden, jetski's huren, tennissen, waterfietsen, midgetgolfen etc.

Een bezoek aan het in de buurt gelegen dorpje Rovinj is ook zeker de moeite waard. De Plivitc meren zijn ook zeker een bezoek waard. Het is erg ver om er naar toe te rijden, maar de weg er naar toe is wel indrukwekkend i.v.m. de nog vele herinneringen aan de oorlog die je onderweg tegenkomt.

raffel68, 29-7-2012
Pak vanaf de camping een taxi(speed)boot naar Porec. Dit is echt geweldig! Spreek wel een prijs van te voren af, want ze hanteren verschillende tarieven ;-)