• Activiteiten7,2
  • Onderkomen8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Zelena Laguna**** bij :

170 reviews over Vakantiepark Zelena Laguna in het Nederlands

Super camping

AB, 16-8-2017
  • Activiteiten6

Wij waren met twee pubers 15 en 17 jaar.

Sanitair heel schoon.

Vriendelijk personeel.

Genoeg vriendjes op de camping.

Zwembad is aan de kleine kant.

Onze kinderen gingen naar het zwembad van de aangrenzende camping

Restaurants goed.

Wij hadden geen last van de harde muziek van de omliggende hotels

prima vakantie gehad

Mike, 15-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Wij hadden een supermooie plaats aan zee vlakbij het barretje, top uitzicht natuurlijk. Hierdoor wel wat meer last met de storm maar alles bleef heel. De camping is schoon en netjes en niet al te groot. Prima stranden ook, nudistenstrand zou wel iets groter mogen, was vaak passen en meten.

Restaurantjes ook oke, niet duur. Onze kids misten een voetbalveld en wij misten een centraal pleintje wat een camping een camping maakt. De vrije zone vlakbij het zwembad lijkt mij een verschrikkelijke locatie. Op elkaar gepakt en een vreselijke riooldamp. Blij dat we voor een luxe plaats hebben gekozen, was het geld meer dan waard.

Echt een goeie vakantie gehad, maar wij blijken echte Frankrijkgangers te zijn. Dat wordt m dus volgend jaar weer

Gereisd familie in augustus 2017

Erg tevreden!

Nieke, 13-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Grote camping maar zeker niet te groot. Receptie spreekt goed Engels (en Duits). Van alles te doen, leuke strandtentjes om zo wel overdag als 's avonds lekker een drankje te doen. Restauranten zijn prima, de kwaliteit van de verschillende gelegenheden verschillen wel. Wat ik persoonlijk belangrijk vind is zuiver sanitair, het was schoon en er werd bij ons gebouw ieder uur een grondige schoonmaak gehouden. Enige puntje was dat we een aantal keer na 21.00 uur een ijskoude douche hadden. Mooie plekken met schaduw. Ligging was ook helemaal prima, dichtbij Porec. Mocht je zelf een keer niet naar porec willen rijden dan rijdt er een treintje, een bus en kan je altijd een taxi bellen, allemaal voor weinig geld. De supermarkt in de buurt is wel altijd druk dus denk niet even snel een boodschap te kunnen doen, maar als je dit weet is het veel minder erg. Wij hebben het erg naar ons zin gehad in elk geval en zouden iedereen deze camping aanraden.
Gereisd met partner in juli 2017

zijn genezen na 8 jaar op zelfde camping

Marco, 12-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Lijkt wel een gevangenis slagbomen sluiten om 10 voor 11 beveiliging grote smoel en negeren en geen woord Engels praten ze zien eruit als junken en onprofessioneel personeel bij de beveiliging

Elk jaar zelfde plaats wel 10 euro per dag meer berekenen maar ondertussen dit jaar de plek met 25m2 verkleinen

Weet niet wij volgend jaar weer terug gaan

Gereisd zakelijk in juli 2017

Prima camping, goede prijs/kwaliteit verhouding

Leon, 10-8-2017
  • Onderkomen5

De camping ziet er prima uit. Mooi, redelijk/goed onderhouden. Goede WiFi. Goede restaurants op de camping. Extra winkel op de camping is heel prettig. Persoonlijk vonden we de muziek bij het zwembad gezellig. (scheelt ook 21 verschillende muziekgeluidsboxjes zodra de muziek uit ging) Toiletgebouw wordt goed schoongehouden, maar op drukke tijden.......

Nadeel zijn de rioolputten incl stank op sommige plekken, geen voetbalveld aanwezig( vond onze zoon heel erg) en je moest betalen voor de glijbaan en de trampolines. In het zwembad kon het af en toe erg druk zijn.

Beetje grote tegenvaller

Jackelien, 30-7-2017
  • Onderkomen8

We hebben in drie weken tijd een heel stuk kroatie gehad en heel wat campings gehad en deze camping valt erg tegen. Heeel massaal, das natuurlijk ieder zijn eigen ding. Wij hadden nogal last van luidruchtige Italianen. En omdat het zo groot is is er weinig tot geen toezicht je hoort dan ook van alle kanten harde muziek in de avond en nachturen. Je moet je spullen nogal bij houden anders houd iemand anders ze voor je bij. De toiletgebouwen worden heel goed bijgehouden men doet echt zijn best om ze schoon te houden echter het is nogal aan de krappe kant. Als je wilt douche kun je zomaar in een rij belanden. En als je je boodschappen wilt doen dan kun je terecht in de camping winkel waar de prijzen zijn ver vijfvoudigt. Kroatie is heel fijn om boodschappen te doen maar niet hier. Dus men gaat massaal naar een dichtbijzijnd winkelcentrum op tien minuten rijden. Maar maak je borst nat dat doet dus iedereen en hangen ze met de benen buiten.

Super accomodatie

Ko, 25-7-2017
  • Onderkomen10

Alles perfect geregeld , netjes correct en prachtig om op deze camping te zijn zeer aan te bevelen
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische schone en perfect gelegen camping

Nico, 25-7-2017
  • Onderkomen10

Meerdere campings gezien de zomer in Kroatië maar de deze camping spant de kroon qua hygiene en ligging.
Gereisd familie in juli 2017

Een super land met veel te doen en te zien

Ronald, 28-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Op camping Zelena gestaan erg masaal maar zooooooowww leuk....... super camping met aardige mensen waar je met Duits en Engels super goed terecht kan.

Voor ons geen arrogant Frankrijk meer ...... waar men te belazert is om Engels of Duits te spreken.

Lang leve Kroatië........dit jaar zijn wij weer van de partij :-)!

min puntje te klein zwembad.

Gereisd familie in juli 2016

Geweldige locatie

Monique, 24-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Dit park is schoon, overzichtelijk met supervriendelijk personeel
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Zelena Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Zelena Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Zelena Laguna scoort een 8 uit 10 op basis van 202 reviews.