Hotel Valamar Zagreb ****

8,4

131 reviews over Hotel Valamar Zagreb in het Nederlands

Supervakantie gehad met kids

Britt, 20-7-2017

Heel goed hotel met lekker eten. Buffetvorm maar ter plaatse vers bereid en voldoende afwisselend. Ook heel uitgebreid ontbijtbuffet.

Kids van 5 en 7 vonden de animatie leuk! Elke avond om half negen kidsclub aan de beachbar met mooie zonsondergang en een lekker drankje voor de ouders :)

Zwembad was ok, maar soms te weinig ligbedden op bepaalde dagen.

Vanaf hotel enkele leuke uitstapjes gedaan naar Pula, Rovinj, Baredine, Porec. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijn hotel, mooie omgeving!

Wendie, 7-8-2016

Goed hotel, schone kamers, lekker eten en vriendelijk personeel. De kinderen vonden het jammer dat ze niet met een bal of luchtbed in het zwembad mochten. Zwembad is niet groot, voldoende lig bedden. Handdoek service. Ligbedden aan de zee tegen betaling.

Ongeveer 10 min lopen naar levendig centrum Porec.(Hier gaat ook een toeristentreintje heen)

Wij hebben er een fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

prachtig hotel bij het mooie porec

daniëlle en martijn, 3-8-2016

Mooi gerenoveerd hotel. Prima bedden en ruime kamer. Mooie badkamer en alles keurig schoon. Prima loopafstand van strand en Porec. Op strand bedden/parasol te huur. Schone zee en prachtig uitzicht op Porec. Personeel van hotel vriendelijk en behulpzaam. Niets op aan te merken. Eten in hotel genoeg keuze en heerlijk. In de omgeving genoeg te zien: Rovinj, Pula, Motovun, Grozjan en nog veel meer. Genoeg te beleven en te doen. Voor ons is Kroatië een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Valamar Zagreb bij:

Prima hotel met uitstekende service !

boeckmans vanpassel, 31-1-2016

Het hotel is op wandelafstand van het stadje Porec gelegen, vlakbij zee. Mooie kamers, uitstekende keuken, je kan lekker buiten eten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen en leuk terras. Het hotel heeft een ruime parking.
Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische vakantie

Mitch, 14-8-2015

Hotel Valamar Zagreb is een ongelofelijk mooi hotel. Het hotel is luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. De bediening is zeer correct en het personeel helpt je erg goed bij eventuele vragen.

Tijdens onze vakantie hebben we genoten van half-pension. Het ontbijt en het diner waren uitstekend. Het eten werd vers bereid en werd erg netjes opgediend. Het eten was kwalitatief goed en er werd iedere dag gevarieerd.

Rond 21.00uur is er bij de beach bar een avondvullende activiteit, compleet voorzien van drankjes en hapjes.

Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Een meer dan goed hotel!

Hans Greve, 14-7-2014

Net terug van dit uitstekende hotel in Porec. Het is pas volledig gerenoveerd en het ziet er dan ook tip-top uit, zowel binnen als nu ook buiten! Even een paar puntjes: In 10 min. lopen naar centrum Porec lukt je niet. Twintig minuten komt eerder (geklokt..!) Het zwembad lijkt ons vrij klein in relatie tot het aantal gasten. Het eten is zeer goed en het personeel is inderdaad enorm vriendelijk. Het balkon is aan de kleine kant, hoewel enkele kamers over een iets groter balkon lijken te beschikken. Alle kamers zijn nu voorzien van een fijne, goed regelbare airco! De bedden zijn uitstekend en er hangt een 81cm LCD TV (met BVN). Er is een bad met douche, waarin gemakkelijk in te stappen is. De gratis WIFI werkt uitstekend. Zeker in het hoogseizoen zijn er veel kinderen in het hotel. De kwaliteit van de (kinder)animatie kunnen we niet beoordelen. De hotelkamers zijn voorzien van goede, isolerende beglazing. Dat zorgt voor rust, m.u.v. de feestavonden. Samengevat: een meer dan goed hotel!
Gereisd met partner in juni 2014

Super Vriendelijk

Jennifer Moerenhout, 2-6-2014

Alles was top. Prijs kwaliteit verhouding zoals je verwacht.

Onwijs vriendelijk personeel en de werknemers doen er alles aan om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden en problemen op te lossen!

Dit is tevens het aanspreekpunt voor de Appartementen Pical.

Gereisd alleenreizend in mei 2014

Goed hotel op perfecte plek

ap_teeuwen, 10-5-2014

Geen luxe maar schoon en goed hotel op een geweldige locatie.

Strand en centrum Porec op loop afstand.

Prijs / kwaliteit zeer goed

Ontbijt is ruim voldoende, diner zou ik liever in het stadje gebruiken

Gereisd met vrienden in januari 2013

leuke plek waar we 2 zomers hebben doorgebracht

Sebastian Schönwetter, 3-5-2014

Bij aankomst lijkt het geheel een beetje verouderd,(gebouwen zien er oud en verstoft uit) - doet echter geen afbreuk aan onze vakantie pret.

Rustige omgeving, met kleine promenade (souvenir winkeltjes, versnaperingen, huurfietsen, ... ) niet te ver van het strand (2 min stappen)

Super vriendelijk en behulpzaam personeel zowel aan receptie / reiniging als in het restaurant en de animatoren.

Uitstekende kwantiteit en kwaliteit kwa eten, zowel 's morgens als 's avonds. We hebben steeds zoveel gegeten dat we 's middags eigenlijk geen honger hadden (enkel een ijsje aan de snackbar) - ook weer lekker !

De kamers waar wij 2 maal in verbleven waren effectief wel een beetje verouderd , maar om eerlijk te zijn trekken wij ons daar niet veel van aan als het maar proper is - hetgeen het geval was.

Kindvriendelijk : peuter/kleuter zwembad, animatie (wel afhankelijk van de animator - vorig jaar was de animator zelf nog een "groot kind"), speeltuintje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

het was laat in het seizoen maar perfect

arnold verweij, 8-10-2013

de kamers waren goed het personeel niks op aan te merken het eten was perfect genoeg keuze voor ons was het een mooie vakantie en ik zou het een aaanrader vinden misschien voor onszelf volgend jaar maar dan 2 weken eerder
Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Valamar Zagreb bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Zagreb in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Zagreb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valamar Zagreb scoort een 8.36 uit 10 op basis van 141 reviews.